![]() |
Wat voor bomen staan er bij jou in de tuin?
Vertel hier alles over je verzameling peren of over je eiken in de tuin. :)
Onze kastanjeboom in de voortuin heeft zijn allereerste kastanje laten vallen. Verder hadden we een soort dennebomen, maar die hebben mijn ouders eruit laten halen omdat ze te veel zon wegnamen. Ach, ik mis ze niet echt eigenlijk. |
Ik dacht dat het "hoe heten je buren langs weerskanten?" topic het dieptepunt was maar nee hoor!
|
Wij hebben coniferen, een berkeboom en een heg maar wat dat is weet ik niet.
|
Geen.
|
Ik heb geen tuin, dus ook geen bomen.
|
Ohja, wel een apeboom ofzo.
|
appelbomen, perenbomen, kersenbomen, pruimenbomen, eiken, berken en nog wel wat meer
|
Citaat:
|
magnolia, prunus etc.
|
op mijn balkon ga ik maandag een conifeer neerzetten
|
2lindes 2 kastantjes 3 appelbomen 3 peren bomen 2 pruimen 1 abricozenboom 1 noten boom 1 amberboom 1 berk 1 kers
nog een kleintje weet niet wat het is mm datwas het wel zo ongeveer :o oh en een vlier en nog een geval weet ook neit wat het is |
we hebben een aantal planten op het balkon(Y)
|
Citaat:
|
|
Wij hebben een peren boom en dit jaar hadden we wel 5 peren. En we hebben een katjesboom.
|
Ik heb geen tuin.
|
Ik ook niet
|
I don't know and I don't care. :)
Nouja, vooruit: iig een appelboom, kersenboom en perenboom. |
ik denk niet dat wij bomen hebben.. alhoewel.. is een acapalca (of zoiets :o ) een boom? ik denk dat er zoiets wel vooraan het huis staat..
edit: catalpa mss.. |
Ik zal het zo tijdens het eten even uitgebreid bekijken. (y)
|
een krentenboom ^^
|
Wij hádden een perenboom :)
But they killed it :( |
Een pruimenboom. En een laurier, maar dat is officieel een struik en officieus een boom. En we hebben een abrikoos.
:) |
Hazelaars
Beuken Grove Den Sparren Kersenboom Perenbomen Appelbomen |
Citaat:
|
Kastanjeboom
Rode appeltjes boom :P Groene appeltjes boom Een appelboom met drie soorten appels Denneboom Pereboom Pruimenboom Volgens mij ook een berk en nog wel meer... geen idee hoe ze heten |
Kersenbomen
Kriekenbomen Perenbomen Appelbomen Pruimenbomen *denk denk* Nog wel wat struiken enzo maar geen andere soorten bomen meer. Denk ik. |
aan 1 kant hebben we coniferen, we hebben gras :confused:, en verder een paar struiken
edit: oh aan de voorkant hebben we wat van die plantjes maar geen idee hoe ze heten. oh volgens mij staat er ook zo'n appeltjesboom bij |
we hebben een kersenboom
|
naaldbomen
appelboom pereboom druiven bloesem (roze) weet k veel wat voor een rare boom en nog andere voor mij onbekende bomen |
moerbeibomen, haagbeuken, taxusbomen. En nog hele grote waarvan ik niet weten hoe ze heten.
|
geenbomen
|
Plataan
Es Kersen Peer Pruim Walnoten Appel Jaja, wij hebben een heel fruitbos. (y) En we hebben nog wel meer, maar ik weet niet hoe die heten. Maar we hebben wel een kerstboom en die is gewoon tof. |
apenbroodboom (of apenboom)
en we hadden een naaldboom... maar die is weggies :D |
beetje teveel bomen om op te noemen denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Drie leilindes en een of ander miezerig boompje die af en toe wat lieflijk wit (lichtroze, volgens mijn moeder) bloesem produceert.
|
Heb ik me nooit voor geinteresseerd.
|
:d
|
Hier staan geen bomen overigens. :(
|
Alleen een goude regen boompje
|
2 beukenbomen voor het huis, achter hebben we lang kersenbomen en een perzikboom gehad maar die zijn toch ook al weer enkele jaartjes om
|
Een paar coniferen
|
O ja, een gouden regen hebben ik ook nog. En zo'n laag boompje midden in de tuin, maar dat kan ik niet thuisbrengen. :confused:
|
Berkeboom, nog 2 bomen waarvan ik echt geen idee heb wat het is! En in de achtertuin 2 grote bomen. :o
|
geen :(
|
Wij hebben een mooi Appelboompje in de tuin, alleen dat boompje staat er nu al twee jaar, maar hij groeit niet echt. Wel 1 appel van gehad deze zomer!
Verder hebben we een minnie eiken boompje die moet uitgroeien tot een mooie boom. En dan als laatste hebben we een boom met bloemetjes eraan, alleen ik zal echt niet weten hoe die heet :) |
Volgens mij een krentenboom
bestaan die :confused: voor de rest weet ik het niet |
Een appelbooom, een perenboom, euh... Ik zal nog eens in onze tuin moeten gaan kijken voor de rest vermoed ik
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |