![]() |
Vreetkick na het roken van een joint!
Ik heb hier heel erg last van, het liefst eet ik dan een zak chipito chips weg of een reep chocola.
Hebben jullie er ook last van? En wat eet je dan? |
|
alles. van turkse pizza's tot american cookies tot koude chinees.
|
zo van, als 't je maar 't gevoel geeft dat je echt gevroten hebt.
|
alles is gewoon extra smaakvol
|
ga naar de supermarkt en kies een willekeurig voedsel product, ga een fast-food restaurant binnen en doe hetzelfde :D
met een vreetkick een supermarkt inlopen en met 16 euro aan chips, koekjes, ijsjes e.d weglopen........ :rolleyes: |
Citaat:
|
ja iets wat onzinnig is mag bespot worden
|
Even tussendoor:
Helpt het bij iemand als ie vantevoren een normale portie voer eet? Niet dat een vreetkick hebben erg is. |
Citaat:
|
Citaat:
On the fly bedenken dat je best zin hebt in een volwaardige rijsttafel, of dat je best kan avondeten met chips en snoep, als je maar genoeg haalt :cool: |
kaassoufflé, per se
wat vreemd is als je bedenkt dat ik dat normaal gesproken heel goor vind |
Een vreetkick hebben is niet zo erg nee, maar kan wel tamelijk duur uitvallen.
Ik eet op zo'n moment vanalles. Zelf in mekaar geflanst of besteld. Koud of warm. Vet of nog vettiger :p |
tegenwoordig blijf ik steeds in mezelf herhalen: wees sterk ! wees sterk !
om daarna naar de dichtsbijzijnde snackbar te rennen om het complete assortiment te verorberen (Y) |
ik weet m meestal wel te bedwingen of te beperken tot wat brood ofzo ... maar ik heb het eigenlijk altijd wel
|
De ene keer eet ik echt te veel en de andere keer niet. Als ik na het avondeten een joint rook dan heb ik meestal geen echte vreetkick maar als ik eten zie staan of in m'n handen geduwd krijg dan zal ik het zekers wegwerken.
Shoarma blijft natuurlijk da bomb ondanks dat je dat de volgende ochtend met een flinke boer weer omhoog voelt komen (de smaak van knoflook en uiensaus dan met name en dat kan om half 7 s'ochtends best naar zijn :o). |
Ik heb nu net een zak chips, 8 boterhammen met kaas, een pak koekjes en een pak melk gegeten/gedronken..pfoeh
|
Citaat:
|
It's all in your head :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pep, omdat het pep tijd is (Y)
|
Waar ik meer last van heb is drinkkicks. Onder de kraan gaan hangen en dan 10 minuten later aan voelen komen dat je maag bijna uit elkaar barst. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad, het wil ook nog wel eens gebeuren met andere dingen. |
Ik heb altijd een vreetkick als ik geblowd heb, daarom haal ik van te voren lekkere dingen in huis.Maltesers en turkse pizza zijn the bomb (y)
|
Citaat:
|
ik vind dingen als chocomel en fristi dan ideaal want het vult wel goed dus dan hoef ik niet meer te eten, 2 in 1 ofzo :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb bijna nooit een vreetkick, behalve als ik lang niet gegeten heb en ga blowen, maar dat is logisch. Wel moet ik kauwgom hebben!
|
Ik had toen ik begon met blowen regelmatig een vreetkick. Nu komt het eigenlijk niet meer voor.
|
Broodje Donner (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb een soort van constante vreetkick, ongeacht of ik stoned was of niet :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |