![]() |
Tegen de verveling
Ik geloof dat iedereen van mijn leeftijd (15-18) dit toch wel herkend.. (anders herinner je je het wel van vroeger ;))
Je hebt een vaste vriendengroep, een jaar of 2 al, en die zie je veel. Na 2 jaar heb je elkaar niet zoveel meer te vertellen dus slaat de "verveling" toe.. Wat doe jij tegen de verveling? :P Helft van mijn vriendengroep zijn breakdancers, dus die gaan dan dansen, maar ik zit bv. met een kubus te spelen.. (zo 1 waar je op elk vlak een andere kleur moet hebben*) Hoor het hier wel terug! (y) *: Ik had van iemand gehoord dat die kubus met een wiskundige formule is op te lossen.. Weet iemand die, of weet iemand een link naar die formule toe? Let me know :) |
Verkeerd forum, tenzij er antwoorden komen zoals 'een joint roken of een biertje drinken'.
|
ja idd, maar alsnog.
ik teken, speel gitaar, of hackeysack, andere mensen skaten weer of breakdancen. vaak ook dingen als schommelen met tricks bij t springen :D. ohja en we hebben hier een een waus ding staan waar je dan met ze 2en op gaat en dan kan je in princiepe een soort van staand schommelen, en elkaar dan kk hard lanceren en in de lucht weer tricks :D, of freerunnen door een drukke winkelstraat. |
Bord/gezelschapsspelletjes doen. Of op de playstation rammen. Winkelen.
:D gewoon, dingen doen. |
hoezo gaat dat na wat jaren vervelen :confused:
bij mij wordt het dan juist minder saai |
Citaat:
Citaat:
|
huh, ik dacht dat het wel een topic zou worden van 'zijn er hier nog andere mensen die ook wel ns puur uit verveling gaan blowen/drinken/snuiven/slikken?' ofzo
|
Citaat:
Ontopic: *joints roken *in de kroeg bier/andere drank zuipen *een combinatie Daaruit voortvloeiend: Stoned gamen, stoned op bankjes slap zitten te ouwehoeren, met te veel bier op op een bankje een joint roken en slap ouwehoeren en al het bovengenoemde maar dan niet stoned of dronken hoewel op bankjes zitten en slap ouwehoeren toch een stuk aangenamer is met een joint. |
wat ik trouwens wel raar vind ... ik heb vrienden die ik toch wel langer dan 2 jaar ken nog genoeg te vertellen. ik maak namelijk wel ns nieuwe dingen mee, en zij ook. en er gebeuren ook genoeg dingen om over te praten. en anders kan je altijd nog gewoon slap over nix ouwehoeren. dus je probleem vindt ik niet zo herkenbaar
|
Citaat:
|
Jamaar.. jullie vallen niet binnen de doelgroep (15 tm 18 jaar ;), Wammus en Little Nemo, want ik ken het probleem namelijk wel.
Maar volgens mij ligt het dan aan het oppervlakkige soort vriendschap dat je hebt. Want met vriendinnetjes waarbij ik 4 jaar op school heb gezeten, praat ik over hun nieuwste veroveringen en is het bekende msn-concept: "Hoi, hoeissie?" "Haay, goed hoor, met jou?" "Ja, ook heel goed" "Heb jij nog wat leuks gedaan?" "Nee, jij wel?" "Nee, ook niet echt" "Ik ga weer hoor, we moeten snel wat afspreken, doei!" "Doei!!" Of een dergelijk gesprek in de stad. Met andere vriendinnetjes, die ik veel serieuzer ken, ga ik onderhand.. 3 jaar mee om, en dat gaat veel beter omdat onze vriendschap dieper zit. We hebben 1 ding dat ons bindt, en de rest is verschillend, zodat we daar over praten. Als teveel factoren hetzelfde zijn, wordt een gesprek/vriendschap snel saai, als factoren verschillen, kun je praten. |
- - > dk
|
ik ken al mn vrienden langer dan 2 jaar, sommige zelfs al vanaf dat ik zelf een jaar of 4 was en één vanaf mn geboorte, maar ik moet zeggen dat wij elkaar altijd genoeg te vertellen hebben (y)
|
Ik ken het overgrote deel van m'n vrienden 4-5 jaar en we vervelen elkaar nog steeds niet.
|
ik heb veel vriendinnen die ik al 4,5 jaar ken.. Of mss zelfs langer.. Ben ik die belange nog niet beu :confused: .. Het wordt juist leuker en leuker!
|
Als Bob en ik even niks te doen hebben pakken we vaak de Zuidoost-Siberische jodelgitaar erbij. :)
|
*speelt een vrolijk deuntje*
|
forummen :bloos:
|
stil kunnen zijn met vrienden vind ik net zo fijn en belangrijk als kunnen kletsen/praten.
|
Citaat:
|
Melige films kijken en dan Wario Ware met zn vieren doen. In combinatie met alcohol helemaal n succes. (y)
|
Meer naar m'n vriend gaan minder naar vrienden :o
|
ik hou me wel bezig met de scouts of ga eens joggen
|
Eh ik heb één vriendin die ik al m'n hele leven ken, daar heb ik júist altijd zoo veel aan te vertellen! En de rest ken ik idd 2 jaar ongeveer, maar saai is het nooit!!
|
Ik verveel mij bijna nooit. Dat komt omdat ik al mijn activiteiten inplan, zodat ik altijd wat te doen heb. :)
|
Wat je de mogelijkheid tot improviseren en verrast worden ontneemt :p
En als je nou buitendingen hebt geplant en het regent? |
Als je je vrienden niets meer te vertellen hebt, misschien groeien jullie dan wel uit elkaar. Ik heb mijn vrienden altijd nog vanalles te vertellen en zij mij ook. Sommige mensen die ik van vroeger ken, zie ik nauwelijks nog, omdat we veranderd zijn en zo uit elkaar gegroeid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blowen tot je zo apatisch bent dat verveling je niet uitmaakt.
|
Citaat:
|
Schaken, Scrabble en bier drinken natuurlijk.
|
Citaat:
|
Open ramen intrappen ;)
|
Hmz vreemd.
Als ik bij mijn vrienden ben is er nooit verveling. We hebben altijd wel iets te doen of te bepraten. |
Wij hebben altijd wel wat te doen of te praten :bloos:
Misschien heb je vrienden met teveel zelfde interesses. :confused: |
Ik heb niet echt een vaste vriendengroep, maar ik zie wel een hoop mensen regelmatig. Er valt dus genoeg bij te kletsen. En anders kan ik altijd nog met ze naar de bioscoop gaan ofzo. :D Doe ik soms ook wel eens. :)
|
een up van een maand ;x
|
goed gezien zeg.
ontopic: films kijken, praten etc.. we zijn altijd met een hele groep dus verveeld nooit eigenlijk |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |