![]() |
Afscheid
Afscheid
Sluit je ogen ontmoet de rust geef zijn ster een aai en een zoen morgen is hij niet meer Zeg deze dag vaarwel daar morgen aantreedt geef mij nogmaal je lippen ter vaarwel Vaarwel. Een tijd geleden dat ik een gedichtje geschreven heb. Ben benieuwd naar jullie kritiek (dat er ongetwijfeld zal zijn :)) |
Het is een beetje te simpel,doorgaans hou ik ook niet van deze dichtvorm maar... Ik vind het wel lieflijk. Het straalt iets vredigs uit, rustgevend. :)
|
Jouw avatar beweegt:eek: Was me nog nooit opgevallen:s
Ik ben het voor het grootste gedeelte eigenlijk wel met Disintegration (heerlijk, mensen met van die moeilijke namen) eens. Het is wat simpel, maar het straalt tegelijkertijd een ongelooflijke rust uit. Er zit wel een goede sfeer in, maar het woordgebruik vind ik niet echt... spannend of zo? Ik vind vaarwel altijd zo'n vreemd woord:) |
Ik denk dat ik gewoon niet zo van deze vorm houd, want het doet me niet zoveel. Toch zou ik ook niet kunnen zeggen dat ik iets aan je gedicht slecht vind. Het is lief, maar niet echt bijzonder.
|
Jep, het woordgebruik is simpel. Maar... Nou ja, dat stroomde toevallig uit mijn pen. Het kritiek valt me tot noch toe mee :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |