![]() |
Goedkoop hotel Amsterdam
Weet iemand een heel goedkoop hotel/pension in Amsterdam? Niet duurder dan €25 per overnachting. Ik moet namelijk komend half jaar 2 dagen in de week naar Amsterdam en €25 verwacht ik ook aan reiskosten kwijt te zijn indien ik op en neer moet. Overnachten is dan praktischer en ook veel leuker.
Enige voorwaarde is dat ik geen kamer hoef te delen, verder maakt het me geen ruk uit. Ben tot nu toe enkel hotels vanaf €40 per overnachting tegengekomen. Als iemand iets goedkopers weet, graag :) |
Misschien zo'n Stayokay Hostel? Je hebt er 2 in Amsterdam.
Ik geloof dat je in veel Hostels ook éénpersoonskamers hebt. De keren dat ik er verbleef, was ik iig minder dan 25 euro kwijt, maar dat was ook geen éénpersoonskamer... Nouja, dat zou je even kunnen informeren. |
Hmm, dat zijn allemaal gedeelde kamers en slaapzalen, lijkt me niets. Eénpersoonskamers zijn overal in amsterdam zo belachelijk prijzig :( Heb al een aantal hotels gemaild om korting te vragen omdat ik een half jaar lang wekelijks daar wil overnachten, ben benieuwd.
Alle tips verder zijn welkom natuurlijk. |
Zijn er geen jeugdherbergen?
|
Citaat:
Is ook niet meer echt op jongeren gericht en is ook veel duurder geworden (n) . |
Er zijn veel soort van jeugsherbergen in amsterdam ben ik achter gekomen. Ik denk dat ik het eens ga proberen, wie weet bevalt het me wel. Best gezellig, beetje ouwehoeren met backpackers van over heel de wereld :)
|
http://www.photo.net/philg/digiphoto...trict.half.jpg
Slaapplaatsen vanaf 35 euro per half uur. Lijer & Klaas |
Naa, ben die kamertjes beu.
|
victoria hotel;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |