![]() |
Nine Black Alps
http://www.thunderchunky.co.uk/nine-black-alps.jpg
kon geen goede bio vinden, dus dit: Citaat:
lekkere post-grunge uit Manchester. Zag ze live op Pukkelpop en ze waren geweldig. |
ja leukste op Pukkelpop.
Staan in het voorprogramma van Kaiser Chiefs. |
Citaat:
|
Ik vind ze overhyped, album is me wat teveel van hetzelfde en verveelt snel. Live lijken ze me nog wel eens de moeite waard, schijnt energiek te zijn.
|
7 sept instore gig in de concerto
|
Neeeeeeee, niet nog meer van dit soort nietszeggende kutbands.
|
Citaat:
|
DeadNation stfu, hun rockten best heel hard op lowlands
doe niet zo koel en sta een beetje open voor nieuwe muziek |
Nee ik sta niet open voor een stel semi hippe flikkers die wat op telecasters interessant staan te doen met een kutgeluid waar je u tegen zegt. "Britse gevoel".
Ik weet al voldoende. Vraag me af wat de nieuwste trend zal zijn. Nu is het lenen van Joy Division en 80's jankpopbands. Volgend jaar dan toch wat neo-grunge? De toon lijkt gezet. Post-grunge.....Lachwekkender moet het niet worden. |
gelijk heb je
|
Grappig ook dat er nieuwe bands word gezegd. Het enige wat er gebeurt is schaamteloos stelen. Vernieuwend!
|
postgrunge, fuck zeg dat klinkt akelig :(
maar ik zal het zeker eens checken, had er al wat dingen over gehoord en ben eigenlijk wel benieuwd. |
Citaat:
|
True, maar waarom pretenderen al die bandjes/bladen/labels dan dat ze met iets ontzettend vernieuwends komen?
|
Citaat:
|
nee, alles met 'euro' ervoor in muziek moet dood, dat weet je zelf ook wel :)
maar goh, na 40 jaar popmuziek is er idd kans dat er al iemand heeft gemaakt wat jij gaat maken, zo heel lachwekkend/raar moet je dat ook niet vinden. En ondertussen - en dat is het punt van deze muziek - zijn ze wel goed, hip of niet. Als jij je hier te goed/elitair/oud voor voelt, is best jongen. Maar ga ergens anders klagen. Niemand ontneemt je jou muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja, ik heb het op Pukkelpop gezien en tis wel aardig maar niet echt mijn genre/ding zeg maar. Wel rockend hoor maar ik moest toch echt de hele tijd denken aan cobain als ik die zanger zag met zn haren voor z'n gezicht en zo verlegen als ik weet wat. |
Citaat:
kut genre benamingen altijd(y). |
Citaat:
|
weetje, het is grappig dat je dat zegt, want ik zie het hier ook op de lowlands site staan :bloos:
ahem. schrap mijn commentaar maar :) dan weet ik er nix van, ook best :) |
haha kansloos
|
Citaat:
|
Geweldige band (y)
Een van de beste bands die ik op pukkelpop heb gezien! |
Not Everyone IS gewoon Nirvana. De rest van de nummers zijn wel leuk :D
|
Ze waren idd geweldig op pukkelpop (y)
|
Een dag na mijn verjaardag staan ze in de Melkweg.
Dus 8 november. |
Leuke plaat! (y)
|
ik vind het ook wel leuk (y)
|
Citaat:
|
Wel leuk hoor, maar waarom zoveel mensen er zo lyrisch over zijn is me niet helemaal duidelijk.
|
ik ga waarschijnlijk wel (y)
|
Vond ze leuk op LC en als voorprogramma van Kaiser Chiefs, maar weet niet of ik ze nu ga bekijken.
|
zaterdag 17 december in de ekko.
|
shared iemand die plaat?
|
|
oh en ivind ze wel geinig verder,doch niet bijzonder ofzo
|
k share ook
Mentu En het concert in de Melkweg was erg gaaf (Y). Had ik niet willen missen. |
not everyone klinkt inderdaad wel érg grunge, maar wel lekker op zich.
en ze spelen op orange, pluspunt! hihi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |