Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [Tekening] Site entree dingen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1256418)

Captain N 30-08-2005 22:25

[Tekening] Site entree dingen

Bezig met een nieuwe site die onderverdeeld wordt in 2 delen en dit zijn de hoofdnavigatie dingen.
Photoshop CS en wacom.

http://members.lycos.nl/forgedpencil/Arjen/All.jpg

nicklesswarior 30-08-2005 22:41

Stoer maar vind het 'groene deel' mooier dan het 'zwarte deel', is misschien te gedetailleerd voor de kleine afmeting?

doezel 31-08-2005 10:10

Het doet mij om een of andere reden denken aan een bepaalde winamp skin. Maar ja.
Wel leuk verder, maar niet mijn 'ding'. Voor wat voor site is het?

Wenomic 31-08-2005 10:45

Ik vind het erg mooi gedaan, vooral de landschappen er midden in. Maar denk dat je het iets te 'shiny' hebt gemaakt. Dat vind ik minder. Ik zou dat wat proberen aan te passen

alcoholica 31-08-2005 12:27

zwarte is zeker de beste.. zeer mooi, hou ons op de hoogte :)

Captain N 31-08-2005 12:37

Thanks, will do.

Citaat:

Voor wat voor site is het
Persoonlijk/Portfolio

botulismf 31-08-2005 12:51

de lijn tussen het hoofd en de manen van de voorste leeuw stoort me. Bij die andere leeuwen is hier ook geen lijn.
Verder ben ik benieuwd naar het totaalbeeld. Het is niet mijn ding maar wel mooi gemaakt.

Orpa 31-08-2005 16:24

De 'wangetjes' van de voorste leeuw storen me, het lijk n beetje op n klein kind dat zo'n adem inhoud met van die bolle wangen...

Voor de rest zijn ze cool...

Withingirl13 31-08-2005 16:31

ik vind het eccht prachtig!

siese 31-08-2005 20:49

vind ze mooi, maar wat mij stoort zijn die randen tussen het kader en de tekening bij die 2 grote dingen.

Benteknol 31-08-2005 21:25

heel vet alleen vind ik de bomen in het groene raster echt heel lelijk te bol het lijkt niet echt op bomen

wel mooi voor de rest alleen moet je de bomen echt grof veranderen in het groene gedeelte

btw als de rode evil moet lijken kan het poppetje wel een kwadere blik gebruiken

Chilli Dude 01-09-2005 07:01

in het evil ding vind ik het jammer dat die drakenkop wegvalt in het rood van die rand...verder misschien proberen alles wat strakker te maken? tis nu nog zo schetsmatig...

ExVaal 02-09-2005 14:54

Zo wreed. Ik houd persoonlijk meer van strakke sites, maar dit is wel wreed. (y)

wizkid 02-09-2005 17:27

Ik vind de groene het mooiste. Wat voor tekeningen wil je erachter zetten, net zo verschillend als die 2 dingen? Want dan is het idee echt leuk. En de dieren? Beelden het sterkste van die 'wereld' uit? Of gewoon mooi?

ben nieuwsgierig :p

\/ince 06-09-2005 22:01

huuummmm? http://www.hallsofcreation.com/

Captain N 06-09-2005 22:10

Begin jij nou ook al, eerst een preek van Ramon aan moeten horen.

Ik heb niets gejat of gekopieerd, inspiratie opgedaan en het idee verder ontwikkeld jazeker, maar daar houdt het mee op.

Maargoed dit idee is toch al van de tafel en deze graphs worden niet meer gebruikt.

\/ince 06-09-2005 22:16

hmm ok, preek van ramon, de verwijzingen hoef ik dus niet aan te duiden..
Je komt pissed over tho, is 't niet like logisch dat ik die conclusie trek? all the elements match, just saying.. 't was 't eerste dat in me opkwam.

Captain N 06-09-2005 22:19

Verwijzingen van het onderwerp ok, maar de artwork is wel degelijk anders.
En natuurlijk kom ik pissed over, net alsof het mn werk minder maakt.

\/ince 06-09-2005 22:30

Artwork wel degelijk anders, stylelike ja.. maar ik zie alle elementen van DE twins hun site hierin terug.. de lijst, de vogels, de leeuw, zelfs bos en lava.. wat moet ik dan denken?
Ik wil je nergens van beschuldigen en met jou talent zal ik al helemaal niet denken dat je 't gejat hebt, en technisch zijn de plaatjes zeker dope, echt niets mis mee en dus nee, dat maakt je werk niet minder.. maar ik weet echt niet wat ik er nou van moet denken, ben ik nou gek?

Captain N 06-09-2005 22:36

Aight, ik ben wss te snel in de defensieve houding gesprongen.
Anyway ik heb in no way geprobeert TC na te bootsen, ik vond het idee gewoon heel vet en ben daar dus verder op gaan borduren.
Maargoed zoals ik al zei is het idee al van de tafel geschoven mede door de verwijzing.
Ik hou er alleen niet van als het niet onderbouwt wordt en er gelijk met links gegooit wordt, komt bij mij dan weer over alsof ik het grofweg gejat heb.

Maar zand erover wat mij betreft (K).

Rode Panda 06-09-2005 22:40

die 2e, die uiteinden zijn gaar (niet echt leuk)

zucht ik haat het om wat negatieve dingen te zeggen bij jouwn werk want je bent zo onmeunig goed maargoed no offence 1e is top maar tis mijn ding niet

\/ince 06-09-2005 22:41

ok hehe, ik snap je.. ik was misschien niet zo onderbouwend nee + ik ben wat extra gevoelig als 't op the Koiter's artwork aankomt.. maar ok, zand erover, en succes iig met je nieuwe project (K).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.