![]() |
wel te vertrouwen maar toch weer niet
Wat als je iemand heeeeeeel erg vertrouwd maar sneaky ook weer niet ?? vriend/vriendin
|
Dat ligt eraan: heb je een goede reden of ben je gewoon achterdochtig? In het eerste geval is het tijd voor een praatje met hem/haar, en anders: get a life.
|
Iemand heel erg vertrouwen maar sneaky toch niet? Is dat niet hetzelfde als een beetje zwanger zijn?
|
Citaat:
Zeg dan dat je hem niet helemaal vertrouwt, maar dat wel graag wil ofzo.. Waar wil je heen met dit topic? Vertel dan eens wat meer, want zo komen we niet echt verder. |
ik heb geleerd van vorige relaties: als er ook maar een beetje wantrouwen is, gaat dat al snel woekeren, en dan moet je 1): heel snel en heel grondig gaan praten, of 2): het heel snel en heel grondig uitmaken
|
dan moet je helemaaaaaaaaaal niet jaloers doen, maar stiekem toch weer wel
|
Of juist heel erg jaloers doen en al z'n sms'jes lezen en inbreken in z'n mailbox en z'n huis doorzoeken naar liefdesbrieven en dagboeken - terwijl je 'm stiekem alleen om z'n pik hebt en 't je verder niet boeit waar 'ie 'm in stopt.
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
En verder kun je iemand eigenlijk nooit echt vertrouwen, ook al is er een vertrouwensbasis. Ik bedoel dit in de zin van dat je nooit zeker kan weten of iemand je vertrouwen waard is. Bijvoorbeeld met vreemdgaan of zo, als je met elkaar de afspraak maakt dit niet te doen dan doen de mensen dit in de meeste gevallen ook niet, maar je kunt het nooit zeker weten. Daarom is het begrip 'vertrouwen hebben in iemand' uitgevonden. Dat is heel het punt met betrekking tot iemand vertrouwen, je moet iemand kunnen geloven en betrouwbaar achten en je hierop verlaten. Ik zie het meer als een keuze, je kunt iemand vertrouwen en dan gerustgesteld zijn en met zekerheid door het leven gaan. Of je vertrouwt iemand niet, waarbij je achterdochtig bent en hem bijvoorbeeld krampachtig probeert te controleren. Ik zou gewoon kijken of jouw gebrek aan vertrouwen bij jezelf ligt of dat de andere persoon hier daadwerkelijke enige aanleiding toe gegeven heeft. |
Is er een bepaalde reden dat jij hem toch niet echt vertrouwt?
|
ik zou hem niet vertrouwen
|
Citaat:
de knop gaat om bij mij : ik vertrouw hem niet want een beetje zwanger zijn KAN NIET thnx meis :D |
:(
|
erger is als je iemand heel graag wil vertrouwen, maar dat gewoon niet lukt.
|
Dit slaat echt als een lul op een sluisdeur.
|
Citaat:
|
dan vertrouw je diegene dus niet heeeeeeel erg
|
Citaat:
|
Als je iemand een klein beetje neit kunt vertrouwen kan je diegene niet vertrouwen. punt.
|
Ik vertrouw mijn vriend wel, maar ben bang dat ie verliefd wordt op iemand anders... Dus dan komt t bij mn vriend over alsof ik hem niet vertrouw... Terwijl ik echt wel geloof dat ie niet vreemd zal gaan. Lastig.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |