![]() |
zoek je de titel van een liedje deel 18
deel 17 is dicht, tijd voor een deel 18
weet iemand hoe dat vrolijke ( volgens mij franstalige ) liedje heet wat ik een keer op de box zag, in de clip zag je op den duur allemaal schotelantennes van links naar rechts gaan op de beat van t nummer... kan iemand mij helpen ? |
Haha :D
|
Zoek je de titel van een liedje? Deel 18
even wat handige sites op een rijtje:
ster.nl- Nummers uit reclames Media Magazine- Nog een met nummers uit reclames google- Als je stukjes tekst weet CDDB- Liedjes uit films of soundtracks Deel 16 succes mensen! :) |
Ik zoek ook een bepaald liedje.
- Het is zo'n maand geleden een paar keer langs gekomen op The Box. - Het is een vrij relaxed liedje. - Een zin die ik nog weet: 'This is the year to be dumb' o.i.d. Ik heb google geprobeerd maar die geeft geen resultaten. - Volgens mij zag je in de clip ook ondertiteling met zo'n balletje die dan de woorden volgt. Als iemand mij kan helpen kan ik dat erg waarderen :) |
liedje uit shrek1 als shrek zegt dat ezel niet meer met hem mee mag bijna op het eind.
|
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...21440?v=glance
daar kan je sampletjes horen van de shrek soundtrack, zoek maar uit :) |
Ik zag laatst een clip op TMF, met daarin veel nieuwsbeelden van rampen enzo, waaronder het studentenprotest op het Vredesplein. In de clip kwamen verder nog beelden voor van mensen die in allerlei talen borden met "We believe" omhooghielden. (zelfs nog "wij geloven" :D) Ik dacht even een moment dat het GreenDay was, maar ik heb de aftiteling gemist. Iemand een idee?
|
Wie o wie weet welk liedje ik zoek:
Het gaat om de liveset van Sensation Black 2005 - Outblast , en dan dat nummer vanaf +- 16 minuten! Alvast bedankt! Mystic - EDIT - Menace 2 Society- chronic disorder natuurlijk :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik keek net de film catch me if you can en daarin komt een zinnetje voor ala:
yeah you really got me going, you really got me going..... beetje disco / funky achtig.... who can help me??? |
Citaat:
|
muchos gracias!!!
p.s. het is niet het nummer dat ik bedoelde maar wel goed dus wie kan mij verder helpen??? |
Citaat:
|
super thnx dit is hem !!!!!
|
Shalalala (meer Tsjalalala of Chalalala)
Fiedeliedielie Dat zoek ik. Er zit ook een trompetsolo in. |
Citaat:
|
Dankje!
|
Die n' vind ik maar niks. Maargoed.
|
Weet iemand het nieuwe liedje hoe die heet van Kelly Clarkson ? :bloos:
|
dit nummer komt wel eens op de radio en ergens in het refrein komt
where the stars and stripes and where the eagles fly....zo ongeveer dan :o het is best wel een vlot nummer maar weet alleen niet van wie. alvast bedankt! het is geen Aaron Tippin Olivia the band en The stills |
Citaat:
lastig he... |
Citaat:
|
ow.
nou. vreemd. |
Ik zoek meerder liedjes...
Wie weet hoe ik de playlist kan vinden van FIFA 2004? |
Citaat:
zo'n breezersong kun je altijd vinden op www.top40.nl |
Citaat:
Maargoed, men is lui, en ik verveel me, dus alsjeblieft: FIFA 2004 Soundtrack 1 - Dandy Warhols - We Used to Be Friends 2 - Junior Senior - Rhythm Bandits 3 - Cassius - Under Influence 4 - Outlandish - Aicha (Mintman Remix) 5 - Kasabian - LS7 (JFL Remix) 6 - Cooper Temple Clause - Promises Promises 7 - Kane - Rain Down on Me (Tiesto Remix) 8 - Suburbia - Always 9 - Kings of Leon - Red Morning Light 10 - Tribalistas - Ja Sei Namorar 11 - Radiohead - Myxomatosis 12 - Stone Roses - Fools Gold 13 - Caesars - Jerk It Out 14 - Wir Sind Helden - Guten Tag 15 - Timo Maas - Unite 16 - Tosca - Gute Loune 17 - Soffet - Gamushara Deko Boko Dai Race!? 19 - Lost Prophets - Burn Burn 20 - Babamania - Wanna Rock 21 - DJ Sensei- Musica Grande 22 - The Ravonettes - That Great Love Sound 23 - Goldfrapp - Train 24 - Cafe Tacuba - EO (El Sonidero) 25 - Cabas - Juancho 26 - Zeca Pagodinho - Deixa a Vida Me Levar 27 - Asian Dub Foundation - Rise To the Challenge 28 - Paul Van Dyk - Nothing But You 29 - Seamonator - Japanese Title 30 - The Individuals - Take a Ride 31 - The Jam - Town Called Malice 32 - Underworld - Two Months Off 33 - Clones - Crazy Boys 34 - Dawholeenchilada - Espiral |
Weet iemand de titel van dit liedje?
Dan zingt zo'n vrouw op 'n gegeven moment; "I said no no, no no no no" Thnx |
Lou Reed - Babyface?
|
''I'm in a mousetrap, (.....) fell in a timegap''
Weet iemand of dat het een echt liedje is ofdat hij alleen voor de (Noorse) reclame is gemaakt? |
Citaat:
Toch bedankt! |
Citaat:
|
strike anywhere (y)
|
Ik zoek de titel en de uitvoerende van het openingsliedje van de TV-serie 'Mad about you'.
Als iemand zich dit kan herinneren en het toevallig weet, harstikke bedankt. :o :D |
Citaat:
|
Andrew Gold - The Final Frontier.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
eey mensen wie weet hoe dat nummer heet van een paar jaar geleden mar allemaal eendjes in de clip en je hoord allemaal piepgeluidjes van eendjes??
|
duckhunt?
|
Ik zoek een nummer tgaat alsvolgt:
Your beautiful.. Your beautiful.. Its true.. Zo'n gast die zich zeg maar uitkleed in de clip :| Alvast bedankt! :) |
'Behind this Hazel eyes' zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn
waarschijnlijk is het die! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'ma laif iz brilljant' |
Hoe heet dat nieuwe liedje van Katie Melua, een beetje met zo'n keltisch-achtige fluit erin, klinkt een beetje als folk, en ze zingt erin:
'that's a fact, that's a thing you can't deny, like the fact that I will love you till I die' |
Wat is de titel van het intro liedje van charmed
met die heksen weet je wel |
Citaat:
t is niet zó enorm moeilijk te vinden |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |