![]() |
Geil worden als je iemand ziet..
Dit is eigenlijk meer een vraag voor de meisjes dan voor de jongens.
Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen. :D Maar wat ik me afvroeg: is dit ook zo bij meisjes? Zijn er meisjes die acuut zin in seks krijgen als ze een 'lekkerding' zien lopen? Ik kan me dit toch niet voorstellen eigenlijk :confused: Ik kan echt niet geil worden als ik iemand alleen maar zie lopen :S Ik kan pas echt geil worden als ik iemand goed genoeg vertrouw.. Maja dat ben ik he ;) Maargoed, ik ben benieuwd :) |
tuurlijk krijg je niet accuut sex, maar je kan toch wel denken van: ZO DIES LEKKER!!!!!!!!!!!!
ja toch! niet dan?kijk, tis niet dat ik spontaan geil wordt in de zin van, die wil ik pakken... maar kan wel opgewonden worden van iemand... niet geil, maar opgewonden, weet je wel? |
Mh, een beetje dichterbij. Als ik dichtbij iemand sta die errug lekker ruikt en warm is en zo, nou, dan denk ik wel es van 'oeehhh'. Als ik alleen iemand zie wordt ik niet geil, of ik moet hem al kennen en weten hoe het is om dicht bij hem te zijn... :D:D
|
Citaat:
Ik snap dr niets van. Als ik naar iemand kijk kan ik iemand mooi, knap, lelijk etc vinden, maar er opgewonden of geil van worden? Echt niet hoor :S Het is dan echt gewoon dat ik iemand mooi vind en dan loop ik gewoon door, zonder dat ik er echt helemaal van ondersteboven ben. Misschien komt het omdat ik qua uiterlijk een heel eisenpakket heb? Omdat ik bijna niemand echt knap vind? Maarja ik vind Kurt Cobain echt de mooiste man die ik ooit heb gezien en ik kan er niet warm of koud van worden? Ben ik raar ofzo? :D |
Citaat:
Ik krijg pas zin in sex met een jongen, of dénk pas aan sex met hem, wanneer ik superverliefd ben en hem vertrouw en hem een lange tijd ken. Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens ook echt lichaamscontact nodig wil ik geil worden, dus vandaar dat ik niet warm of koud word als ik iemand zie :D |
Citaat:
Ik wist trouwens wel dat jij mij begreep hierin :) Citaat:
Ik vind eerder meisjes heel mooi dan jongens, en ik denk bij meisjes eerder aan seks dan bij jongens,.. Maar ik snap dit niet helemaal :confused: |
Citaat:
*blue* |
Citaat:
Citaat:
|
u 2!
|
Citaat:
En Koen.. Tjah, ik weet nou eenmaal hoe mannen werken ;) :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
1) Wat je vaak hoort is dat jongens snel geil worden dat gebeurt sowieso, het mannelijk geslachtsorgaan is een beestje met een eigen wil, en daar is gewoon geen controle over uit te oefenen :P 2)als ze een lekkerding met dikke tieten en een mooie kont voorbij zien lopen. :D dat versnelt het proces alleen maar :D |
Citaat:
|
tjo he , ik wordt echt niet geil als ik mooi meissie zie lopen hoor, net alsof jongens zo`n brok opwinding zijn en alleen maar naar hun pik luisteren :mad:
|
Ik kan dat echt niet hoor!!
daar moet echt wel iets meer voor gebeuren.. |
ewm nou ik word niet spontaan geil als ik iemand zie, maar als ie bijv dichtbij sta, en ik vind het nogal interessant, kan hem ruiken enzo en hij straalt warmte uit :D jaja.. dan wil het nog weleens gebeuren ofzo
|
Citaat:
Haha Maar dat was dus juist de vraag en dat is dus niet zo, weet ik dat ook weer ;) |
tsjah...ze zeggen dat jongens eerder geil kunnen worden op beelden..dus bij de herinnering aan een beeld van een mooie vrouw ofzo..en bij meiden is het psies andersom..die worden geil bij een herinnering aan een gevoel..:D dus wat dat betreft kun je het wel verklaren ;)
|
Citaat:
Of is dit geen verklaring? :confused: :D |
jewel :D;)
|
kijk, tis niet zo dat ik wegdrijf als ik een lekkerding zie ofzo... maar Leonardo Dicaprio en die gast van the Calling.... YAMMM
kzou niet met ze naar bed gaan ofzo, maar misschien wel in gedachten zeg maar... naja.. eigenlijk ook misschien nog niet eens.... maar ja... ze zijn gewoon LEKKER |
Ik word echt niet geil van een mooie jongen die voorbij loopt! :confused: :p
Dan denk ik: Zo, dies mooi! :eek: En dan loop ik weer verder.. Meer niet.. Word niet geil en denk verder niet aan hem of iets dergelijks! Kvind het eerlijk gezegd ook 'gek' dat jongens zooo snel geil worden! :confused: :o |
Citaat:
Maar ook bij meisjes denk ik dan niet aan seks! Njah, misschien heel soms.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word alleen "geil" als je het zo kan noemen als ik degene die ik erg leuk vind plotseling zie. Zo'n stroomstoot, je hart zo hart kloppend dat je hem horen kan, een trekkend gevoel in je buik (jaja de vlinders he?)... Maar om nou te zeggen dat ik er meteen op wil duiken... Tja soms wel... Maar tis niet zoals bij jongens die stijf worden of zo dat ik meteen klaar ben om te gaan :D snappie?
Ja ik ben een beetje ingewikkeld :P Lynn |
Citaat:
en als je dan nogeens alcohol op heb |
Citaat:
maar met wat alcohol op gebeurt dat eik wel vaak ^_^ |
Citaat:
|
Nou dat heb ik wel af en toe ja.. :p :p
|
ja als ik mn vriend zie soms wel ja...
|
soms heb ik wel zoiets van mwhoaahh dies knap... maar verder gaan m'n gedachten niet..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |