![]() |
mannen met witte sokken...??
ik hoor altijd dat mannen met witte sokken niet kunnen, maar waarom niet?
en vind jij dat wel of niet kunnen? |
dat gezeik over witte sokken altijd, sokken zijn sokken
|
Ik heb gehoord dat vrouwen met een paars truitje met oranje stippen en een witte streep langs de zijkant niet kunnen...... :rolleyes:
dat gezeik altijd over kleding |
:) ooo dit is pas het 500e topic erover :)
|
Citaat:
|
Kan mij niks schelen. Witte sokken who cares?
Beter dan die stomme roze t-shirts/polo t-shirts wat nu mode is :rolleyes: |
Ik vind het heel normaal. Beter dan grijze :)
|
ghehe, nee nee nee; als je je daaraan schuldig maakt jongen! :nono: zware breuk van de etiquette en die shite, doe even normaal hey. :rolleyes:
*kuch* mensen die zich daar druk om maken vanwege een of ander verlept 'zo hoort het' boekje getuigen van sociale armoede, rrr. |
M'n Satyricon shirt kan ook écht niet (N)
|
ach als ie page-wcpapier heeft dan komt het nog wel goed
|
page-sokjes :)
|
Die reclame was op de televisie, zit ik samen met mijn vriend te kijken. Had hij witte sokken aan haha :D En hij nog harder lachen, want ik had ze ook aan :bloos: :D
|
Witte sokken heerschen mijn leven zelfs onder zwarte sokken draag ik vaak stiekem witte sokken het geeft me een veilig gevoel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens met korte broeken en witte sokken in gympjes :(
onder een lange broek vind ik het niet zoveel boeien wat voor sokken je aanhebt. |
Who gives a flying fistfuck.
Ik word schijtziek van dat eeuwige gekanker over modeverschijnselen. Mode is voor barbiepoppen. |
Citaat:
|
:cool:
ik vind witte sokken met sandalen niet mooi nee maarja om daar nou een topic voor te openen. :confused: |
Ik prefereer zwarte sokken.
|
niet alleen sokken toch ?
|
Wat nog meer dan?
|
laat maar, het was een flauw grapje over zwarte kleding.
|
gothic!
|
hou je in emoschmemo.
|
ik heb vandaag een bruin shirtje en een legergroene broek aan :eek:
|
gebruik je nu ook ariël colour :o ?
|
Citaat:
|
nee het goedkoopste wasmiddel van de Dirk omdat ik zo'n pauper ben (Y)
|
-> #care
|
Mannen met witte sokken zijn homosensueel :)
|
Citaat:
|
Als iemand allemaal zwarte of heel donkere kleren draagt dan vind ik witte sokken wel een beetje uit de toon vallen (ook bij vrouwen), maar dat kun je natuurlijk ook juist leuk vinden. Bij een net pak 'hoor' je gewoon geen sportsokken te dragen, als het een lichtgekleurd pak is kunnen gewone witte sokken wel. Verder boeit het niet.
|
Citaat:
|
ik was alleen erg benieuwd waarom meisjes wel daarom jongens afkeuren,
ik niet, mijn vriend draagd de sokken die hij wilt maar ik heb van veel gehoord dat het niet kan, jongens met witte sokken. waarom niet???? iemand een idee? |
Terwijl het overgrote deel van alle sokken wit is worden ze toch gediscrimineerd.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is die andere. |
Nou als mijn vriend witte sokken zou hebben maakte ik het meteen uit hoor!
|
Citaat:
|
Je bent niet naief, je bent gewoon dom.
|
Citaat:
HAHAHWHAHAWHAWHAAHAHAHHHAAA HHAAAAAAAAAAAAAJONGEHHWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ECHTWAARRRRRRMUHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Chaos noemde het al eerder op, het is eigenlijk een regeltje uit de etiquette dat je geen witte sportsokken onder een pak mag dragen, dat is gewoon 'not done'. Witte sportsokken mag juist wel bij vrijetijds-kledij.
Maar ik vind het vette bullshit dat vrouwen zo'n probleem gaan maken over witte sokken en dat ze de helft van het regeltje vergeten of niet weten, terwijl ze zelf wel witte laarsjes of schoentjes dragen in de winter, waarover in de etiquette dus weer wordt gezegd dat dat ook niet kan. Stelletje hypocriete kutwijven. :mad: Maar ik maak me er verder niet druk om. |
Citaat:
wat dacht je daarvan?;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe staat het eigenlijk met geitenwollen sokken :D :D
en de mensen die ze dragen :o |
Mijn vriend heeft bijna niets anders.
|
Citaat:
|