Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=83)
-   -   product verzinnen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1256723)

daveyd 31-08-2005 16:31

product verzinnen

Beste mede-studenten,

Voor school draai ik nu een project waarin we onze eigen mini onderneming starten. We moeten een product verzinnen( geen bestaand mag wel ergens van afgeleid zijn) en deze dan verkopen en van dat geld gaaan we weekje naar Londen.

Nu de vraag aan jullie hebben jullie nog leuke ideeen

Zelf heb ik al een aantal ideeen ik hoop dat jullie me aan een nog beter idee helpen of een combinatie van meerdere producten

Alvast bedankt

Anneka 31-08-2005 18:18

Wat voor ideeën heb je al? Naar welke richting moet het gaan?
Je kan natuurlijk een voedingsproduct doen. Maar ook een kledingstuk.
Kan je niet iets uitvinden van een luchtje voor in schoenen tegen zweetkakken. Heb ik ongelovelijk veel last van:|:P.

Wawl 31-08-2005 18:44

Weekje naar Londen? Ga je geen aandelen proberen te verkopen?

Miracle 31-08-2005 19:49

Citaat:

Anneka schreef op 31-08-2005 @ 19:18 :
Kan je niet iets uitvinden van een luchtje voor in schoenen tegen zweetkakken. Heb ik ongelovelijk veel last van:|:P.
Dat bestaat al. :p

Ik vind het nogal wat, dat je zo aan het begin van het schooljaar al een weekje naar London wilt verdienen. Maar goed, misschien iets voor je mobiel?

Anneka 31-08-2005 20:24

Citaat:

Miracle schreef op 31-08-2005 @ 20:49 :
Dat bestaat al. :p

Ik vind het nogal wat, dat je zo aan het begin van het schooljaar al een weekje naar London wilt verdienen. Maar goed, misschien iets voor je mobiel?

ooh dat wist ik niet (iets anders dan de geurvreterzooltjes)

Je kan idd iets voor een mobiele telefoon maken. Ajb niet zo'n vreselijke ringtone.
Iets voor school zou je ook kunnen ontwikkelen. Bijvoorbeeld een soort hoes die je om je boeken kan doen zodat je ze niet meer hoeft te kaften.

daveyd 31-08-2005 20:43

bedankt voor de snelle reacties , maar nieuwe ideeen zijn altijd welkom.

Idd moeten we aandelen gaan verkopen. Dus wie n0og een goede verkoop truc weet of zelf al eens zoiets heeft moeten doen hoor ik het graag.

Denkie 01-09-2005 15:23

... doet me denken aan een bestaande (internationale en jaarlijkse) wedstrijd voor studenten, nog niet zo lang geleden was die finale... ik weet niet meer hoe het heet, maar als ik er op kom, dan zal ik dat wel ff posten, misschien wel leuk voor tips/adviezen etc.

Wawl 01-09-2005 16:51

Citaat:

daveyd schreef op 31-08-2005 @ 21:43 :
bedankt voor de snelle reacties , maar nieuwe ideeen zijn altijd welkom.

Idd moeten we aandelen gaan verkopen. Dus wie n0og een goede verkoop truc weet of zelf al eens zoiets heeft moeten doen hoor ik het graag.

Ehm, jij gaat dan op kosten van de aandeelhouders naar Londen? :D
Citaat:

Denkie schreef op 01-09-2005 @ 16:23 :
... doet me denken aan een bestaande (internationale en jaarlijkse) wedstrijd voor studenten, nog niet zo lang geleden was die finale... ik weet niet meer hoe het heet, maar als ik er op kom, dan zal ik dat wel ff posten, misschien wel leuk voor tips/adviezen etc.
Mini-ondernemingen oftewel student-companies.

Ici-Paris_# 21-09-2005 14:12

Make-up, dat waterdicht is. Een site waar je allemaal 2de hands spullen kan kopen

Juda[NL] 22-09-2005 19:17

Citaat:

Ici-Paris_# schreef op 21-09-2005 @ 15:12 :
Een site waar je allemaal 2de hands spullen kan kopen
Zoiets heet al: Ebay.com en marktplaats.nl schat ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.