![]() |
product verzinnen
Beste mede-studenten,
Voor school draai ik nu een project waarin we onze eigen mini onderneming starten. We moeten een product verzinnen( geen bestaand mag wel ergens van afgeleid zijn) en deze dan verkopen en van dat geld gaaan we weekje naar Londen. Nu de vraag aan jullie hebben jullie nog leuke ideeen Zelf heb ik al een aantal ideeen ik hoop dat jullie me aan een nog beter idee helpen of een combinatie van meerdere producten Alvast bedankt |
Wat voor ideeën heb je al? Naar welke richting moet het gaan?
Je kan natuurlijk een voedingsproduct doen. Maar ook een kledingstuk. Kan je niet iets uitvinden van een luchtje voor in schoenen tegen zweetkakken. Heb ik ongelovelijk veel last van:|:P. |
Weekje naar Londen? Ga je geen aandelen proberen te verkopen?
|
Citaat:
Ik vind het nogal wat, dat je zo aan het begin van het schooljaar al een weekje naar London wilt verdienen. Maar goed, misschien iets voor je mobiel? |
Citaat:
Je kan idd iets voor een mobiele telefoon maken. Ajb niet zo'n vreselijke ringtone. Iets voor school zou je ook kunnen ontwikkelen. Bijvoorbeeld een soort hoes die je om je boeken kan doen zodat je ze niet meer hoeft te kaften. |
bedankt voor de snelle reacties , maar nieuwe ideeen zijn altijd welkom.
Idd moeten we aandelen gaan verkopen. Dus wie n0og een goede verkoop truc weet of zelf al eens zoiets heeft moeten doen hoor ik het graag. |
... doet me denken aan een bestaande (internationale en jaarlijkse) wedstrijd voor studenten, nog niet zo lang geleden was die finale... ik weet niet meer hoe het heet, maar als ik er op kom, dan zal ik dat wel ff posten, misschien wel leuk voor tips/adviezen etc.
|
Citaat:
Citaat:
|
Make-up, dat waterdicht is. Een site waar je allemaal 2de hands spullen kan kopen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |