![]() |
waar heb jij deze zomer de meeste vliegen mee doodgeslagen!
om in de lijn van de vorige topics te blijven :)
ontopic boeken (bieb boeken niet mijn eigen :o) edit en muggen natuurlijk |
met mn blote handen
(wel gewassen achteraf (y) ) |
waarom zou ik een vlieg doodslaan :confused: vliegen steken niet, zoemen niet op een irritante manier, en als je het raam open zet zijn ze in no time buiten.
Ik heb trouwens ook geen muggen doodgeslagen deze zomer, want ik ben maar 1 nacht door een mug lastiggevallen en toen was ik moe dus ik sliep toch wel. |
met een tijdschrift
|
Citaat:
|
Gewoon met m'n handen.
Muggen dan, geen vliegen. |
Citaat:
|
Ik vind het eerder moeilijk doen om je uiterste best te doen een beestje te doden waar je helemaal geen last van hebt :confused: en je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag.
|
Onze kat eet de vliegen altijd op :cool:
|
Citaat:
|
zeg dat dan meteen
En ik zeur zo veel als ik wil |
met een muggeklapper :P beiden.
|
Muggen plet ik, als ze op mn arm zitten, met mn hand. Anders met een papiertje.
Vliegen laat ik met rust. Die vliegen hier sowieso amper binnenshuis. |
Citaat:
|
Met nix, ik heb 0 vliegen doodgeslagen afgelopen zomer.
|
de hand
|
Met mijn handen, de vliegenmepper en mijn slipper.
Het waren alleen geen vliegen maar muggen. :) |
ik heb deze zomer niet een vlieg doogeslagen geloof ik
|
ik kan me niet herinneren dat ik een vlieg doodgeslagen heb :)
|
Aargh, van die irritante kleine fruitvliegjes in Frankrijk die om je kop blijven zoemen... die plet ik wel ja :o Met mn handen wel te verstaan.
Verder ben ik niet zo'n insectenpletter. We hebben wel thuis een Foetsie, zo'n electrocuteerding. Mn broertje krijgt dan van die sadistische neigingen :s ('vet, het knettert!') |
Citaat:
|
Vliegen bij mijn weten geen enkele.
Muggen enkel met mijn handen. |
Met "Kopstoot en andere praktijkverhalen" :)
|
alleen muggen, vliegen heb ik niks tegen. Met zo'n elektrische vliegenmepper.
en met tijdschriften enzo op curacao |
Muggen sla ik niet dood. Vliegen wel, die vormen tenminste een beetje een uitdaging. Wel met mijn blote handen natuurlijk. Meestal geef ik ze daarna aan de kat.
|
Met een oude Cosmo Girl.
|
Met een tijdschrift denk ik, of met mn blote handen.
|
oh ik heb wel 1 mug doodgeslagen deze zomer geloof ik
met mijn handen |
Citaat:
|
met me blote fuiste.
|
met een kous
|
Ik sla geen beesten, dat is slecht voor mijn karma.
|
Citaat:
|
Heb (perongeluk) een vlieg gespiest met een passer :cool: , hij zat op mn bureau en liep daar wat rond, wou maar niet vliegen,
maar was nog wel erg snel. Dus ik maar prikken tot ie er opeens echt aan zat. Best goor :o |
Er is hier een bromvlieg naar binnengewaaid, dat beest is echt freaking snel aan het vliegen hier, hij snapt niet dat hij naar 't raam moet ;)
|
Oh ja leuke (??) anekdote.
Een vader van een vriendin is chirurg. Laatst vloog er een wesp naar binnen, wij rennen gelijk weg om een oude krant o.i.d. te pakken. Die vader loopt naar de keuken om een schaar te pakken en knipt (!!!!) die wesp gewoon doormidden, zo uit de lucht :eek: :D Supercool, volgens mij kan niemand dat :cool: |
Citaat:
|
een wesp of vlieg vangen onder een glaasje dan een beetje wijn of andere drank op tafel glas erover heen schuiven en na een tijdje vrijlaten zijn ze kk dronken ;x ;x
|
Slipper en mes :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Eergisternacht heb ik er eentje op mijn kamermuur doodgeramd met een Nederlands Juristenblad uit 2003 dat ergens rondslingerde. Voor de rest gewoon een vliegenmepper geloof ik.
|
Citaat:
|
Ik doe geen vlieg kwaad, noch een mug. Niet bewust, in elk geval.
|
Een huis-aan-huis krant.
|
met een kussen. dan mep ik ze uit de lucht en dan vliegen ze hard tegen de muur en dan zijn ze dood
en muggen met een tijdschrift of ook met een kussen |
Citaat:
|
Boeken. tijdschriften,afstandbediening,rekenmachines en linialen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |