![]() |
[TK] N64 Games
Voor de N64:
Jet Force Gemini (Perfecte staat) 10,- Daikatana (Perfecte staat) 7,50 Shadow Man (Goede Staat) 7,50 Hybrid Heaven (Redelijke staat) 10,- Body Harvest (Perfecte Staat) 5,- *** De 'Staten' slaan op de staat van boekjes en doosjes die bij alle games aanwezig zijn, alle cartridges werken perfect. Wie ze allemaal tegelijk koopt (voor 40,-) krijgt er 2 Rumble Packs Gratis bij!! Vette Games, Aardige prijzen... |
Wat is Hybrid Heaven ook alweer voor spel? komt me bekend voor en zegt me nix :p
|
En wat zijn de rest voor spellen?
Ik ben vooral geinteresseerd in 'platformgames', ik geloof niet dat die er tussen zitten? (Mario heb ik al :p) |
Echt platform spellen zijn het niet nee,
Jet Force Gemini is wel een mooi actiespel met vele platform elementen. Body Harvest is meer actie. Shadow Man is een Adventure. Daikatana is een 1st PErson Shooter. |
Jet force gemini vind ik zo'n kick spel!!
wil m wel kopen, maar wat zijn de verzendkosten? Als t al t verzenden valt natuurlijk... Vol verwachting klopt mijn hart! ;) |
Citaat:
Jaha , Jet Force is zeker een vet spel! (heb gelukkig zelf de USA versie nog :) ) Verzenden komt neer op 1,56. omdat N64 spellen nét door de brievenbus passen is het geen pakket namelijk. Dus voor 11,50 kan het spel begin volgende week in je N64 zitten! whhoooaaa!! |
Citaat:
hou m maar vast, ik ga ff kijken of ik geld genoeg heb ;) |
Ik neem Mario!
dus je hebt pm |
Er is reeds 10,- op Jet Force Gemini geboden, wie erover heen wilt gaan...
|
Ik vroeg wat Hybrid Heaven ook alweer was, krijg ik dit antwoord :P
---------------------------------------------------------------------------------------- Jet Force Gemini is wel een mooi actiespel met vele platform elementen. Body Harvest is meer actie. Shadow Man is een Adventure. Daikatana is een 1st PErson Shooter. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |