![]() |
de Grote Boekentopic
eey wat zijn echt dé boeken die je gelezen moet hebben?
Kortom de absolute aanraders dus. :) |
De Dollanganger-serie, van Virginia Andrews.
Maar alleen als je van dat soort boeken houdt... Anders zijn 'Witte oleander', van Janet Fitch, en 'Terug naar de kust', van Saskia Noort, ook aanraders! |
De wat 'dikkere' Harry Potter boeken!
Vanaf de vuurbeker, al staan ze me allemaal wel aan. En als het gaat in het engels, leest ontiegelijk fijn! |
Ik zou zeggen, kijk eerst eens wat rond:
http://forum.scholieren.com/search.p...by=&sortorder= en ik blijf van mening dat er eigenlijk 'het' moet staan. |
Citaat:
Maar goed, ik vind de boeken van Tonke Dragt en Peter Pohl erg goed. Dat zijn jeugdboeken. Van volwassenenboeken... Als je uit Zuid-Oost Brabant komt is de serie De Tandeloze Tijd van A.F.Th van der Heijden erg leuk. Verder.. Ach, er zijn zoveel mooie boeken:o De ontdekking van de hemel, de Kleine blonde dood... |
Citaat:
Eh ik weet niet zoveel boeken die je gelezen móet hebben.. ligt volgens mij ook heel erg aan wat voor genre je denkt.. |
Citaat:
|
Hey, ik kom uit zuid-oost Brabant.
En gefeliciteerd Soapsie. (y) |
Citaat:
|
Een fout in de topictitel is zeker en vast al een slecht begin.
HET grote boekentopic. |
Misschien is het wel een referentie naar de Grote Bosatlas !
|
Citaat:
1 onderwerp van gesprek |
toˇpic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek Van www.vandale.nl Dus hoe lelijk het ook staat, 'de topic' is goed en 'het topic' is fout. Ook al wordt 'het' vaker gebruikt. Mijn nominatie: Dostojefski - De Gebroeders Karamazow. LUH-3417 - Damn, net te laat. :) |
Citaat:
Franz Kafka - Het Proces |
Arthur Golden - Dagboek van een Geisha
|
Karamazow is top ja, Kafka ook, pas het Slot gelezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontdekking van de hemel van Mulisch en Oorlog en Vrede van Tolstoi en Brideshead revisited van Evelyn Waugh |
Citaat:
We zouden een 'het topic'- petitie kunnen organiseren ;) en duizend keer zelf tekenen |
De ontdekking van de hemel, niet omdat het geweldig is, maar omdat je dat een keertje moet proeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |