![]() |
ArtContest I 'Illusie' Uitleg & Inzendingen
Ladies and gentlemen.. I'm honoured to present to you *dzzjj boom boom* ... the first Art Contest at scholieren.com!
Het thema is zoals gezegd: il·lu·sie (de ~ (v.), ~s) 1 zinsbegoocheling => waanvoorstelling 2 droombeeld => luchtkasteel, utopie, zeepbel 3 kunstmatige voorstelling >Inzendingen (één per persoon) mail je naar lammartin@hotmail.com met vermelding van je forumnaam, zodat de wedstrijd anoniem blijft. Liefst eerst ergens uploaden en dan de link mailen, als je dat niet kan doe maar in bijlage dan. Zorg er bij het uploaden voor dat de naam van de link niet je naam bevat, geef je werk dus niet een titel met je naam er in. >In dit topic kun je discussiëren over het onderwerp/de gang van zaken/etc. (evt. gedachtespinsels voor volgende onderwerp) >De wedstrijd duurt tot 1 oktober. Tijd genoeg dus om iets interessant te maken! >Ouder werk mag, alleen is het leuk om iets nieuws te maken, aangezien iedereen deze maand aan de slag gaat. Dus bij voorkeur iets nieuws. >Je werk mag toegelicht worden in max. 2 zinnen. We wensen jullie allemaal veel succes en creativiteit! |
Een anonieme upload dan natuurlijk, anders is het nog nogal nutteloos.
|
Citaat:
|
Voor de mensen bij wie het mogelijk is anoniem up te loaden die doen dat. Anders naar mij mailen. Dat is het makkelijkste.
Ik heb nog geen inzendingen ontvangen, dus mensen come on he. :P:P:P |
:) ben aant brainstormen maar het onderwerp zit me nog niet zo :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:s nouja kheb ne een idee, maar als het 1 rocktober en nouja de winnaar bekend is, weer een nieuw onderwerp? dierect of een tijdje wachten?
|
Ik hoop wel dat er een beetje inzendingen komen en niet iedereen zo door blijft zeuren over dat ze niks kunnen verzinnen over dit onderwerp...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nog niet bezig wegens geen tijd :) |
Citaat:
maar ik weet nog niet of ik het goed genoeg vind. |
Citaat:
:eek: |
Is het ook eigenlijk echt de bedoeling dat je zelf mag verzinnen hoe of wat je maakt? Zolang het maar aansluit op het thema?
|
Ja, tekening, foto, collage, noem maar op. Er moet gewoon een synthese tussen het onderwerp en jou werk zijn. En het moet te mailen zijn.
|
oeh wedstrijd :D count me in
|
zucht mijn idee eist een zeer hoog tijdsgebruik. jammer jammer ik had me een top idee maargoed dan maar een tekening
|
http://img303.imageshack.us/img303/5821/p10100014bf.jpg
Ik kick mezelf uit de wedstrijd! Mijn idee: Emotie's der Illusie Je voordoen als iets,iemand anders. Je ware gevoelens opsluiten en niet delen met de wereld was mijn idee. De 3 personen moeten de vrienden voorstellen maar ze weten niet zijn ware gevoelens. Als ik flink wat meer tijd zou ik het masker maken van gewoon hout en dan een mooie foto maken. Maar dat gaat me niet lukken voor begin rocktober. Dus vandaar dat ik me wel een schets erin gooi. |
anonieme upload weet je nog. . je moet je tekening mailen :p
|
Citaat:
"Ik kick mezelf uit de wedstrijd! Mijn idee:" :D dus makt nie uit KOM OP N00DLES!!!!! |
Ah, daar had ik over gelezen :o
Wel jammer.. hoeveel mensen doen er nu eigenlijk nog mee? |
Citaat:
|
ik eh :)
dus das al een |
ik waarschijnlijk ook. dus twee (y)
|
Ik. drie.
|
Citaat:
|
ik doe m'n best
maar weet niet of ik op tijd iets af krijg |
Me Me Me Me :D
|
Misschien. ;)
|
Iedereen mag, 1 oct. deadline, werk anoniem uploaden, if not mailen naar lammartin@hotmail.com
^^ |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
hee, dit is wel tof. Als ik het red (qua tijd) doe ik mee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog steeds niks ontvangen.
Sla het werk nog wel op thuis natuurlijk. En zet duidelijk in te de titel van je mailtje dat het hier voor bestemd is. (y) |
Citaat:
|
TIME IS RUNNING OUT !
Is er al redelijk wat binnen? |
Hm, ik ga het niet redden, vrees ik.
Wat is de uiterste deadline tijd? 23:59 ? :P |
Ik weet niet hoeveel er binnen is, maar als er niet veel is is het misschien wel een idee de deadline wat uit te stellen.
|
Ik stel voor 5 Ocktober.
|
Best, we stellen het 2 weken uit :D
14 Oct wordt het dan. Maar keep sending in plz. |
Ha, mooi zo. Je kan de mijne op 13 oktober verwachten ;)
|
Citaat:
Maar hierna echt niet meer uitstellen :nono: |
Volgens mij is mijn inzending pas aan het eind van het jaar klaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, volgens mij is het vandaag toch echt 14 oktober :o
En heb nog geen werk gezien :( Ben echt heel benieuwd wat jullie ervan hebben gemaakt :) |
hmm is de wedstrijd gedelete?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |