![]() |
Relatie met een gevangene
In een recente herhaling van Seinfeld had George een relatie met een vrouw in de gevangenis. Het is duidelijk dat daar een aantal voordelen aan verbonden zijn. Je partner kan niet onverwacht langskomen, je hebt weinig concurrentie, je weet je vriend(in) altijd te vinden en je partner steekt veel energie in de momenten dat jullie samen zijn. Seks hoeft ook geen probleem te zijn.
Heb jij ook gedate met iemand in de kit of blijf je liever rondkijken in de club of op het schoolplein? |
wat denk je zelf
|
:rolleyes:
|
Ik heb alleen maar relaties met gedetineerden gehad. :confused:
|
Nee, losers, die moet ik niet.
|
Uhm, wat denk je zelf?
|
Daar was een keer een programma over op TV. Over mensen die verliefd waren geworden op ter dood veroordeelden in Amerika omdat ze mee hadden gedaan aan zo'n schrijf-een-dief-een-brief project :). En waar ze dus ook een relatie mee kregen.
Edit: Maar dat vroeg je niet. |
nou heb een vriend met een strafblad :D maar hij is lief hoor
|
Citaat:
Ja??? Nee! :rolleyes: |
ik heb trouwens gister een boete gekregen voor door rood fietsen, telt dat ook ?
(ontzettend vervelend trouwens, het ene moment ben je nog vrolijk in de zon op weg naar je vriendinnetje, het volgende moment ben je 25 euro kwijt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geniaal topic (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Nog nooit een leuke meid gezien die in de bak zat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee, mijn voorkeur heeft het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat'ie een tijdje later bij Jerry de kamer in komt lopen met een bedroefd gezicht: 'she's free..' 'Oh, i'm so sorry for you!' :D |
Een vriendin van me had dat. :rolleyes:
(Hoezo werd ze gebruikt) |
Angelina Jolie heeft ook verkeerde dingen uitgespookt.
Als zij vrijgezel zou zijn en in de bak zou zitten zouden er veeeeeeel mannen zijn die best een relatie met haar zouden willen hebben :D (En vrouwen natuurlijk, ik zou d'r ook niet uit m'n bed slaan :bloos: ) |
Citaat:
|
Nee en ik zou het ook niet kunnen.
|
Ik vraag me af hoe je iemand tegen het lijf loopt die in de gevangenis zit :P
|
Citaat:
Helaas gaan dat soort projecten meestal met te dood veroordeelden uit Amerika dus kun je op z'n zachtst uitgedrukt zeggen dat er geen toekomst in je relatie zal zitten... BTW, eens een progamma gezien over een vrouw die een relatie had met een ter dood veroordeelde uit Amerika... Was daarheen verhuisd en alles... Ze mocht hem nooit aanraken, alleen bij hun huwelijk mocht ze 15 minuten zijn hand vasthouden (en toen zat hij dus al in de gevangenis) ... Voor de rest mochten ze elkaar alleen maar spreken door zo'n ruit met een telefoon aan de zijkant en mochten ze nooit alleen zijn... Dat is toch geen relatie te noemen? Daar kan toch geen sprake zijn van iets wat liefde heet... Je wilt elkaar toch aan kunnen raken en dicht bij elkaar kunnen zijn en fijn samen dingen kunnen doen? |
Citaat:
Het wordt alweer heel anders als ze echt een relatie moeten hebben. Bovendien lijkt me dat Angelina Jolie niet echt.. representatief is voor een gevangene. OT: geen relatie met een gevangene, zal ook niet gebeuren. |
Ik had gehoopt dat jullie iets ruimdenkender waren :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar ging het al mis |
lol @ snees.
|
Citaat:
Heb ik ook gezien... ze waren allebei erg streng gelovig, denk dat dat ook een rol speelde :) |
Nee liever geen relatie met een persoon dat ernstige fouten begaat.
|
Gossie, ik zie mijn moeder al kijken als ik aankom met een gevangene :D
Maar nee dus :) Die persoon zal vast niet voor niets in de bak zitten. |
Nee &. dat zal ook nooooóit gebeuren.
|
Mijn zus had ooit een relatie met een pedofiel. Ging goed maar ze konden nooit naar bijv. een speeltuin of kleuterspeelzaal gaan.
Verder ging alles goed |
jezus :D
|
sodeju :D:D
|
Ik wil niet al te erg uppen, maar in het Volkskrant Magazine van vandaag staat een mooi stuk over relaties met gevangenen. Het kan dus wel!
|
Citaat:
De vraag is niet of het kan, het is logisch dat het kan. Het zou toch van de zotte wezen als iedere gevangene eerst verplicht zijn relatie moet beeindigen voor hij de bak in gaat, geen bezoek van het ander geslacht meer mag krijgen, en vooral: ze niet meer met elkaar mogen vozen onder de douches! Watvoorn gevangenis heb je dan nog? :) Edit: Of bedoelde je dat het 'kan' doordat het weer in de mode is? ;) |
Mijn oom zat anderhalf jaar vast en zijn vriendin bleef hem trouw enzo.
je kan ook idd gewoon seksen daar enzo.. maar goed zij kenden elkaar van voordat hij in de bak zat.. en daarna trouwden ze.. (dat hij vrij was en zijn enkelbandje eraf was enzo) Zij kon het wel en wilde het. Maar je zoekt toch geen potentieele partner in de gevangenis!? als je op zoek bent naar een vriend lijkt me dat een van de laatste plekken waar je gaat zoeken. En als je iemand schrijft die in de bak zit, dan doe je dat toch om diegene te "steunen" en zijn gevangenisleven draaglijker te maken.. Niet om hem/haar te versieren ofzo? |
'een' vriend van mij zit nu in de bak!
al een week!!! om iets waarvan ik denk dat hij het niet gedaan heeft.... maar tis wel logisch dat de politie hem verdacht... hij komt donderdag heel misschien vrij! heb hem nog niet gesproken want alleen zijn ouders mogen langskomen! maar een relatie met een iemand uit de bak... :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |