![]() |
kots
van wat voor soort lifestyle moet jij kotsen?
ik moet kotsen van een bier-lifestyle *braak* |
Ik zou graag iets gevats willen zeggen, maar ik kan zo snel niets bedenken :)
|
!k Mo3t KoTs3n.. vang m3isjjs dii z00 tyPuhhn..
|
Héél erg van mensen die niet zonder iets kunnen..
Mensen waarvan een weekend niet is geslaagd als ze niet minstens één biertje hebben gedronken, of één joint gerookt hebben. Die dan echt maandag morgen denken: 'Kut man, wat een kut weekend man, jezus man, kut man, dit moet volgend weekend echt anders.' En ook van mensen die werken en van hun loon hun sigaretten betalen. Werken om te roken dus. Dat soort dingen vind ik zooo triest. |
Dat soort mensen zijn ook echt 14 jaar.
Ik haat elke vorm van een drugslifestyle (ook bier en softdrugs dus), niet dat ik er zelf niet aan doe maar mensen die nergens anders over kunnen praten en er bakken met geld aan uit geven, zijn gewoon dom. |
"is dus dom" :D thxs
:rolleyes: dus zon beetje iedereen op D&A, want die praten erover en drugs zijn nou eenmaal vaak duur dus geef je er bakken met geld aan uit ( en als dat voor jou niet zo is hou je mond :mad: :D :D ) |
je bewijst jezelf volledig (Y)
|
Ik heb een gruwelijke hekel aan de "OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! I broke a nail!!! :( *jank* :( " lifestyle. Tip voor die mensen: Als je er niet tegen kan dat je zo af en toe een schrammetje krijgt of een nagel breekt of dat je kleren soms vies worden, BLIJF IN JE BED LIGGEN, je ontkomt er toch niet aan. Heb ook een hekel aan aan irrantante aandachttrekkerij/opeiserij.
|
Citaat:
Voor de rest heb ik geen problemen met andere lifestyles, zolang ze mij maar niet te veel lastigvallen met bijvoorbeeld hun jehova-lifestyle. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me vreselijk irriteren aan mensen die zich niet zelf kunnen vermaken.. altijd iemand anders nodig hebben... En geen leuk weekend hebben als ze zaterdagavond niet hebben gestapt.
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was gister even wezen kijken voor de grap bij een studentenvereniging en daar moet ik van kotsen
|
Citaat:
|
ik kots van mensen die te veel op het internet hangen
|
Citaat:
|
Bij gebrek aan kam zal ik niet roekeloos gaan scheren.
|
Citaat:
Verder ben ik zelf wel zo iemand die bijna elk weekend wel persé uit wilt eigenlijk. :o :D ik snap mensen die nooit uitgaan ook niet zo goed, je mist er zoveel aan. Ik snap niet hoe je je kan ergeren aan mensen die werken voor hun sigaretten, moet je ze dan maar jatten ofzo? Zolang je er niet over gaat zaniken vind ik het nogal logisch. Ik erger me ook dood aan mensen die nooit geld hebben omdat ze geen baan hebben vanwege hun luiheid. Zeik dan ook niet dat je geen geld hebt, luie kutstudent. :mad: :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
corpsballen, mensen die 1 joint roken en 2 biertjes en die beweren dat ze 'van het padje afgingen' in het weekend, nederlandse nep mocro's die wolla en tfoeeee zeggen.
|
Gabbers, of ze nou extreem rechts zijn of niet ik vind ze gewoon eng.
|
Citaat:
Zeuren is (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb echt een hekel aan mensen die wel genoeg geld hebben en dan toch nog zuinig zijn, die geen 30 euro aan een vestje uit willen geven, die de goedkoopste chocolade uitzoeken in de supermarkt, die liever niet uit eten gaan omdat dat toch best duur is, die overal bij zeggen hoe goedkoop het wel niet is. :mad: :mad: :mad:
|
ooh ja gierige mensen mogen van mij ook dood :mad:
laatst op mijn werk had ik geld verkeerd terug gegeven en toen keek een vrouw met een gouden ketting en een guccitas mij heel vuil aan omdat ik per ongeluk 20 cent had terug gegeven in plaats van 50. |
Citaat:
Dat heeft geen reet te maken met gierigheid |
Citaat:
|
ik moet kotsen van mensen met teveel paul frank kleren en die te vaak 'naaaaaasty' zeggen en altijd overal op zeiken (n)
|
Citaat:
Mensen die snakken naar echte medelijden zijn ook vreselijk. Oh en mensen die alles grappig vinden vind ik irritant. |
Ik kots van m'n eigen lifestyle.
|
** mensen die pas uit de schoolbanken komen, een chique baan hebben gevonden, en zich dan ook maar als yups in een (al dan niet veel te duur) maatpak gedragen, en doen als of ze de slimste en/of belangrijkste mens in de wereld zijn
** van die types die zowat elk vrij moment liggen te zuipen/blowen en over praktisch niks anders dan zuipen/blowen/andere drugs kunnen praten ** extreem-rechts gepeupel, en dan heb ik het zowel over de skinheads, neo-nazi-punks als de oerconservatieve rechtse upper class. |
Luie mensen mensen zonder werk of studie, mensen die de dag volzeiken over al hun probs en vervolgens de aard van het probleem niet proberen op te lossen, mensen die snel opgeven en vooral mensen die continu anders willen zijn dan anderen met alles dat ze doen.
|
Mensen met te grote zonnebrillen.
|
Citaat:
|
van type kerels die tege me aan gaan lopen zeiken dat ze het zo erg vinden dat er geen bruine suede leren handschoentjes van tommy hilfiger meer te koop zijn..
voor de rest Br33z4hs |
Citaat:
|
Soms moet ik kotsen van een forum-lifestyle. Van mensen die blijkbaar niets anders te doen hebben dan te forummen en zwaar off-topic gaan discusiëren, of gewoon gaan chatten over lucht of interessant gaan doen over shit waar ze (nog) niets van af weten.
|
oh ik dacht dat dit over je eigen kots lifestyle ging :(
maar ok ik KOTS van mensen die stinken, zich niet willen verzorgen en domme mensen en nog veel meer maar daar kom ik later op terug :) |
Citaat:
|
hoii het hangt af van mijn stemming en alcoholpercentage in mijn bloed
|
ik kots meestal pas als ik me echt niet lekkah voel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|