![]() |
Groezrock 2006
Citaat:
|
heel vet!
ik ben dit jaar bezet. |
Ja je mot toch wa he
|
als het maar geen kwaliteitsverlies geeft
|
laten we hopen op meer punk rock, minder emo gewhine (y)
|
Citaat:
|
ai
|
hopelijk meer morbid angel geslijm
|
Hopelijk meer splattergrind.
|
Hopelijk méér bands, want ja je moet wel 2 dagen vullen.
Hopelijk thursday, die mogen ook wel weer eens komen. |
Citaat:
|
Dit is wel goed nieuws!
Ik ben er zowiezo wel, traditiegetrouw :) |
Citaat:
|
jaaaa! en meer bier!
|
dude wat doe je nou, je weet dat Ereshkigal geen bier mag drinken ivm zijn sXe-heid enzo. die was wel heel laag (n)
|
tof (Y)
|
Citaat:
|
waarschijnlijk present
|
Sowieso present :)
Er schijnen onderhandelingen te gaan met de zogenaamde "emocore" bandjes! :rolleyes: |
2 dagen bier en mosh :)
ik zou het niet erg vinden als converge zou komen |
Ik zal wel meer moeten werken, als er een paar goede band komen neem ik mij wel vrij.
|
Zowiezo aanwezig, alleen al omdat groezrock een erg gezellige boel is.
|
Citaat:
|
nou ik was vorig jaar niet echt enthousiast, achteraf gezien had ik alle bands die ik daar wilde zien ook op gewone shows gezien en financieel gezien ben je dan even duur uit ongeveer en vind ik kleinere shows toch toffer vaak.. maargoed ik wacht geduldig de line up af en maak tegen die tijd wel een afweging, maar leuk plan van ze..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luisterde net nog op de fiets converge (met in mijn ene hand een pizzadoos en in de andere hand een stuk pizza) en ik werd bijna aangehouden want ik had ook geen licht. en ik verloor bijna mijn evenwicht.
kkharde band.(y) maar ik denk niet dat converge op groez komt, daar is converge te psycho voor. die gasten zouden niet weten wat ze overkwam.\m/ zowieso vind ik converge niet echt een groezrock band. |
Citaat:
|
Dat wat Carn zegt.
|
Als The DEP komt ben ik present :)
|
tof :cool:
|
keihard! dat word knallen.
|
oeh tof!!! (y)
|
Citaat:
Citaat:
Wel weinig ska voor een hardcore/punk/ska festival trouwens :p |
bands als caliban en terror lijkt me ook wel (y) (heb ik nodig om de kater van geen graspop echt helemaal te kunnen verwerken :) )
of zijn dat ook geen groez bands :confused: wat is: drum n bass-Aphrodite - Urban Jungle toch kut :( |
Citaat:
Maargoed, Converge hoe ik er niet eigenlijk, heb ze in Arnhem gezien en vond het maar bagger eigenlijk. Modern Life Is War mag wel weer komen dit jaar wat mij betreft. |
Me First And The Gimme Gimmes komen volgens Tom van europunk.net
geen idee hoe betrouwbaar dat is... |
Citaat:
|
hoe gaaf, ik zal er zekerrr zijn :)
|
Citaat:
als dillinger en converge daar zijn, ben ik ook daar. |
Me first zou te gek zijn.
|
Citaat:
|
ik wil converge, planes mistaken for stars, the dillinger escape plan, poison the well, thursday en the fall of troy.
of dat mogelijk is laat ik in het midden:). |
Citaat:
thursday mag echt wel weer komen idd, maar dan liever een melkweg show ipv festival stage |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |