![]() |
Facial lekker ??
Hallo dames,
Wat vinden jullie er van als een jongen in je gezicht klaarkomt ?? En wat als het meer jongens zijn ??? Het is namelijk iets wat ik laatst op internet zag, en ik vroeg me af wat meisjes daar nou echt van vinden. |
ik denk dat ze het wel leuk vinden maar noit in een oog spuiten dan worden ze boos :(
|
En daarna even aftikken op haar wangen!
|
nog een tip al drijgt hij wat slapjes te worden even swaffelen op het gezichtje en HOPPLA hij doet het weer :)
|
Citaat:
|
Bah.
|
Ach, als zo'n jongen dat nou leuk vindt.
Maar ik doe het meestal zelf al, als ik hem afzuig en hij komt. Dan mik ik gedeeltelijk in en gedeeltelijk naast mijn mond, of ik laat het weer over mijn kin druipen. Dat scheelt mij weer een bek vol zaad. Beter afvegen dan doorslikken! Meer jongens? No way. Ik heb het al druk genoeg met die ene. |
Gatver, ik vind dat echt goor.
|
Ik vind dat niet zo relaxed. :)
|
over my dead body...eeh face
|
Een facial is waste van proteïnen en eiwitten.
|
Citaat:
|
Waarom eigenlijk? Wat is er zo erg aan? Het is alleen een beetje warme onschadelijke vloeistof. Je moet het niet in je oog krijgen, that's all.
|
Is Harry on the boat?
|
Liever niet...
|
Eigelijk geen problemen mee, zolang hij maar uit de buurt blijft van m'n ogen..
Meerdere jongens? No fucking way. :| |
Citaat:
Uhm meerdere jongens lukt je denk ik alleen bij een hoer. Denk niet dat er meisjes zijn die dat sierus willen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet erg, jongens vinden het over het algemeen toch geil om in het gezicht van een meisje (al dan niet hun vriendin) te spuiten? In je oog doet het pijn, maar ogen dicht en niks aan de hand!
|
Yepz, ik vind het over het algemeen ook supergeil om dat te mogen doen :bloos: .. Maar vind het eigenlijk toch ook weer lullig voor het meisje, je zit toch helemaal onder, en super prettig zal het ook niet voelen lijkt me. en zo te zien vinden de meeste meiden hier het ook niet geweldig :p
|
Het is wel geil om over een
heerlijk vrouwenlichaam heen te spuiten, voor mij hoeft dat niet perse een facial te zijn eigenlijk... :cool: |
Citaat:
Nee, een beetje sperma is niet erg, maar laten we er niet mee gaan kliederen. |
Meerdere jongens? Zo van, je loopt over straat, en plotseling krijg je me daar een kwats in je gezicht?
Nou ja, goed, mij lijkt het dus he-le-maal niets. Ik weet niet precies waarom, waarschijnlijk omdat het op mij vernederend overkomt. En ik weet heus dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn, maar dat gevoel heb ik er wél bij. Dus laat maar... |
Liever op mn buik of bj m'n borsten ofzo..
Neemt mijn vriend ook wel genoegen mee :p En met al die zooi in je gezicht zie je er ook niet zo seksiej meer uit :o |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
maar msg dat er meisjes zijn die het lekker vinden, lijkt mij van niet maarja je weet nooit. |
Nou, uuh, het komt zo minderwaardig over ofzo. Ik vind het leuker om over borsten heen klaar te komen. :)
|
Beter op haar gezicht dan op mijn kleren :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
zal wel cultuurverschil zijn ;) |
Nope, dat moet ie niet proberen.. De rest van mn lichaam, ok, best geil over mn buik of mn borsten bv, maar in mn gezicht dus niet. *denkt vaag terug aan topic over respectloosheid* :p
|
Nou nee, bedankt! :o Heb het liever ergens anders..
|
Citaat:
Maarja, dan zijn vrouwen al snel hoeren *zipt verder* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach snol slet hoer, maakt toch niet uit, je weet wat ik bedoel :)
|
offtopic: het kapot swaffelen van een nergerzoen tussen de borsten van een vrouw is ook hip
ontopic:Ik kan me eigelijk wel voorstellen dat het niet erg romantisch staat om je kwakkie op het gezicht van je vriendin te zien alhoewel ik helemaal nergens ook zo saai vind. |
Uhm boeiend. Als hij dat leuk vindt voor een keertje, heb ik daar geen problemen mee hoor. (als-ie maar niet op m'n ogen mikt :p) 't Doet me niets. Vind het niet speciaal lekker of opwindend maar heb ook niets ertegen.
|
Citaat:
JOngens die het met meerdere meiden tegelijk doen vind ik net zo, maar daar schijnt nog geen woord voor te zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Tja, als het per ongeluk (of expres als hij daar eens zin in heeft) in mijn gezicht terechtkomt als ik hem pijp of aftrek vind ik dat geen probleem, maar lekker is anders (wel eens in een ei gehapt waarvan je dacht dat het hardgekookt was, maar het was zachtgekookt en toen plofte er allemaal warm plakkerig eigeel over je kin? Zoiets...). Ik vind dat dat ook niets met respectloosheid te maken heeft.
Als mijn vriend zich gaat aftrekken terwijl hij op mijn gezicht mikt, vind ik hem stom. Ehm, ik denk dat ik dat dan wel respectloos vindt :P nouja niet respectloos, maar wel respectarm. Als meerdere jongens klaarkomen in mijn gezicht ga ik ze aanklagen wegens aanranding :nono: |
Citaat:
Die zal toch wel ontrouw zijn aangezien ze niet aan 1 lul genoeg heeft :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
http://www.sexylosers.com/comics/sl108.jpg :p |
En als dit bovenstaande stripje voluit (omdat de link het dus niet deed) niet mag van de forumbazen, dan halen ze het bericht maar weg en moet je maar gewoon op zoek gaan naar comic nr. sl108 op www.sexylosers.com ;) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |