![]() |
Wanneer voelt orgasme het beste aan, vrijen of mastruberen ?
Mijn orgasme voelt VEEL beter aan tijdens de sex is dat met jullie ook zo jongens/mesjes ?
|
bij mij ook zo
|
je moet niet iets doen waarvan je niet eens weet hoe je het schrijft... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Nee, niet noodzakelijkerwijs.
|
Ja.
|
mastruberen
mesjes :confused: |
Citaat:
|
idd :o ????
|
:o
|
vind ik ook
|
't is vooral anders..
maar (zie juno) niet noodzakelijker beter of minder... |
Dit topic gaat over masturberen, jongens en meisjes. Niet over spelfouten of tikfouten. Dus als iedereen zich daar ook bij wil houden... Dat zou mij een groot genoegen doen.
OT: orgasme is orgasme en dat voelt gewoon leuk, maar vrijen is zo veel leuker dan in je eentje bezig zijn. Dus de context is gaver. |
Tijdens de sex...
.....veeeeeel fijner (y) |
Tijdens de seks :). Maar alleen kom ik ook bijna nooit.
|
Tijdens de seks, omdat je dan intiem met iemand bent.
|
ik ben het eens met kruimel :)
|
Het orgasme bij vrijen is veel geiler. Omdat je geiler bent. Uurtje opgeilen is wat anders dan 5minuten fappen. :p
|
Bij de sex is het orgasme veel beter!
|
Tijdens de seks met jezelf spelen ondertussen en dan klaarkomen :o
|
Citaat:
|
Bij seks voelt het lekkerder, maar dat komt waarschijnlijk door de situatie dan (een lief vriendje tegen me aan enzo ;)).
(dus ja eigenlijk benik he took met kruimel eens!) |
Vrijen, zeker weten. Wanneer ik met mezelf bezig ben, ben ik vaak ook alleen maar bezig voor het orgasme, randjes fietsen is ook niet aan mij besteed. Tijdens het vrijen geil je elkaar steeds op, het is een kwestie van het spel en niet zo snel mogelijk komen. Door het uitstellen wordt het orgasme ook steeds beter. Daarbij ben ik 10 keer geiler wanneer een jongen het doen dan wanneer ik het zelf doe.
|
Dat verschilt hè. Soms heb je onwijs goeie orgasmes tijdens het masturberen en dramatisch laffe orgasmes tijdens het neuken.
Maar over het algemeen vrijen>masturberen, gewoon omdat fantaseren dan niet nodig is en je door de ander gestimuleerd wordt etc. :p |
het is leuker om sex te hebben, en sex zelf voelt fijner, maar ik denk dat ik beter kan regelen hoe ik klaarkom bij het masturberen, en dus ook kan zorgen dat ik daadwerkelijk lekkerder klaarkom.
Het orgasme zelf... ik zou zeggen bij masturberen. |
Over het algemeen tijdens de sex...
Behalve als ik eerst meerdere malen "op het randje heb gezeten" en tenslotte klaarkom....Berg je dan maar :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |