![]() |
[tek] strips (4x)
een aantal simpele strips van afgelopen week.
ik wilde expres een beetje 'slome' indruk, daarom ook niet gedetailleerd. http://img.photobucket.com/albums/v1...ve-busstop.jpg http://img.photobucket.com/albums/v1...impression.jpg http://img.photobucket.com/albums/v1...ve-privacy.jpg http://img.photobucket.com/albums/v1...e-sunshine.jpg |
Ik vind vooral de eerste leuk. Lekker droog. De rest is ook wel leuk, maar bij de eerste moest ik ook een beetje lachen.
|
ik vind er geen bal aan :)
|
De eerste is leuk, de tweede is stom, de derde is flauw en de vierde snap ik niet.
|
Citaat:
ik vind ze wel grappig :) leuk getekend ook |
Alleen de tweede vind ik niet zo. Welk leuk getekend inderdaad :)
|
Leuk concept
Het laatste vind ik niet zo duidelijk. |
thanks voor de positieve comments
Citaat:
|
Leuk getekend, kan er alleen niet om lachen.
|
zijn wel leuk
|
Ik vind ze wel leuk. Mss het tekenwerk nog wat strakker maken en verfijnen :)
|
Leuk zijn ze :) Niet echt om vlak om te liggen maar wel een leuke stijl (Y)
|
De bekende "love is..." stripjes, maar dan leuker en moderner.
Top :D (y) |
Vooral de eerste (en de derde vind ik het best). Leuk getekend en best wel grappig :) de andere vind ik niet echt grappig maar je stijl is best goed. (y)
|
Ik vind het een hele leuke stijl! Niet zo grappig, maar wel een erg leuk idee. Top! (y) :D
|
Ik vind ze wel grappig en idd een leuke stijl, lekker simpel.
|
De eerste is te rommelig en druk getekend, met slecht gepositioneerde poppetjes en geweer.
Sowieso ontbreekt een echte grap (als dat althans je bedoeling was), dus echt leuk zijn ze niet. 'Wel aardig', eerder. |
de 2e is de enige leuke... de rest is flauw
|
thanks again
t was niet echt de bedoeling om ze erg grappig te maken. natuurlijk leuk als dat wel lukt, maar ik wist wel dat de 'grappen' niet super waren. ik vond ze zelf wel goed gelukt omdat ze lekker sloom en simpel waren. |
Citaat:
|
Die 1e is gewoon meesterlijk :D (y) .
|
ik vind de derde en de vierde erg leuk. erg leuke tekenstijl!
|
Keep up the good work!
|
Wahahhaha. de eerste is gewoon goed!
de laatste twee zijn gewoon lief! :D |
oh wat gemeen :nono: :bloos: :o
eigelijk gewoon kei lol :D en ik vind ze er ook leuk uit zien :) |
Citaat:
|
De 1ste en de 2de zijn leuk! Maar de 3de en de 4de zijn totaal niet grappig. Wel heel mooi getekent trouwens! :)
|
hehehe ze zijn vet! uniek idee volgens mij :D
|
echt geweldig!
leuk dat er ook iets terugblijvends in voor komt: die knuffel op het einde... whahahaha... echt ge-wel-dig...! |
Leuk, mooi getekend. Keep it up
Kakahsi |
Beetje voor de hand liggend, dat wel, maar wel leuk :)
|
Neeeeh
|
Ik vind ze wel leuk, ook leuk getekend. Alleen zou ik de 'titel'(Love), wel elke keer op dezelfde manier tekenen. Nu vind ik het nogal rommelig dat hij elke keer anders van vorm is.
|
Ik vind het geweldig!
niet alleen erg droog en grappig. Ook super simpel en perfect getekend. De uitdrukking is precies zoals ie hoort. (y) |
Ik vond het lollig ja, maar ik denk dat na vier strip de grap er een beetje van af is. De vierde vind ik het minst leuk, met die haag vind ik wel goed bedacht en het derde plaatje van de tweede vind ik stoer. :)
Maar maak er nou niet meer, als je geen hele sterke grappen hebt, want anders ontkracht je de andere plaatjes. |
Citaat:
|
De 1e is echt grappig, ik hou dan ook wel van droge humor. Nummer 3 en 4 gaan wel, maar de 2e is echt TE flauw. ;)
|
offtopic: heb je al iets gehoord van je studentenkamer
|
dikke thanks voor alle comments! super
@marsboy: ik heb mn tekeningen nog niet opgehangen, wil ze nog ff bewerken en tekst erbij. tekenen is ook vaak meer een soort oefening om het gevoel erin te houden, dus vandaar dat de grappen/clous niet altijd super zijn. als ik nog n strip maak van deze serie (wat wel zal gebeuren denkik) zal ik m alleen posten als ie anders is als deze of een goed verhaal heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |