![]() |
...kinese
Mij is op zoek naar alle info van alles van de soorten kinese, pyrokinese, telekinese, etc etc....
heeft iemand hier goeie (NL) sites van, of andere vorm van info ? thx |
|
Sorry k'heb niks, maar je kunt me wel vragen stellen erover, en andere natuurlijk ook die er verstand van hebben.
|
Ik heb een site die voor een gedeelte over telekinese gaat, helaas is voor dat onderwerp verplicht om lid te worden van de ledenpagina, sorry.
Url: http://www.siteofdarkness.com Skapie |
ben al lid en heb et al gelezen...*LOL*... maar wil meer info, kennis = macht :p
|
Citaat:
|
Hmm, eigenlijk blijf ik ook liever met beide benen op de grond, maar kben laatst naar een jiu-jitsu training geweest (ga ik waarschijnlijk bij), en die leraar doet ook aan reiki enzo, en die legde ons een makkelijk techniek uit om zelf je eigen energie te voelen.
je moet je handen eerst over elkaar wrijven (met vingers uitgestrekt), niet al te lang, 5-10s ofzo, en dan je handen een klein stukje uit elkaar halen. Als het goed is voel je een soort tinteling, net alsof er iets tussen je handen zit dat duwt. Je moet je dan ook voorstellen dat er een soort bal tussen zit. Als je je handen verder uit elkaar beweegt, gaat dit moeilijker, net alsof ze vastgeplakt zitten met kauwgom ofzo. Misschien dat je met deze energie (als je veel oefent en deze ook kunt sturen buiten je handen) dingen kunt laten zweven en andere vormen van kinese kunt beoefenen? p.s. is dat dan de energie die bedoeld wordt met ki? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol...moet alles nut hebben dan ? (das wel weer offtopic, maja, boeiend :p )
je kan leuke dingen doen as je die bal nou es leert beheersen, ook buiten je handen.... volgens mij ga je dan een grappige toekomst tegemoet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft hier btw al es iemand geprobeert Biokinese te leren ?
|
ik niet.
ik zou zeggen vertel er meer over!!:D |
hmm...kort gezegd een moeilijkere vorm van kinese waarmee je dmv je innerlijke energy (de ki) je genen gaat aanpassen, nog niemand gelukt, is alleen een theory over....
|
Citaat:
|
oh...cool, wist niet dat et ook al gedaan was door mensen...wel grappig... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |