Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   saaie sex, help me!!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=125768)

colaatje 12-06-2002 20:09

saaie sex, help me!!!!!

haaaaai ik heb ff tips nodig, ik heb nu een half jaar met mijn vriend, maar de sex wordt een beetje saai, please kom met die tips.............

Wasaap 12-06-2002 20:13

Verschillende standjes...
Eventueel een paar handboeien.. (kan erg leuk zijn)
Probeer het eens op gekke plaatsen (keuken, tuin, bos)
gebruik je Fantasie
eten (SLAGROOM!)

Lindansje 12-06-2002 20:19

misschien eens met hem er over praten?

handboeien zijn idd een aanrader, zeker in combinatie met een blinddoek :)

Wasaap 12-06-2002 20:20

Citaat:

Lindansje schreef:
misschien eens met hem er over praten?

handboeien zijn idd een aanrader, zeker in combinatie met een blinddoek :)

Ja blinddoek! (konden we niet vinden dus toen alleen maar handboeien BOEIEN!)

Lindansje 12-06-2002 20:21

plan eens een seksdagje met lekkere hapjes (druiven e.d.), beetje in bad spetteren, weer eten, evt. eten meenemen naar bed enz.

is erg inspirerend :D:)

Wasaap 12-06-2002 20:24

Citaat:

Lindansje schreef:
plan eens een seksdagje met lekkere hapjes (druiven e.d.), beetje in bad spetteren, weer eten, evt. eten meenemen naar bed enz.

is erg inspirerend :D:)

Dat bedoel ik. En met een slagroom bus kan je een route naar je "doel" uitstippelen.

martine17 12-06-2002 20:33

Ik heb zelf ook een vriendje gehad waarmee ik ontzettende saaie sex had. Ik lag echt altijd te wachten tot hij klaar was. We deden het ook altijd met ik onder en hij boven. Nix aan na een tijdje. Ik kon er met hem niet zo goed over praten, maar hij was ook een beetje preuts, dus ik durfde niet zo goed andere dingen voor te stellen. Na een tijdje ging het helemaal niet meer en is het uitgegaan, nu heb ik een vriendje die alles, maar dan ook alles wil doen. Ik wist echt niet wat me overkwam de eerste paar weken (nu soms nog steeds niet ;) ). Maar wat ik dus wil zeggen is dat je er echt met hem over moet kunnen praten, want anders is het voor jou ook niet leuk meer. Ik kende op een gegeven moment het hele plafond uit mijn hoofd, alle vlekjes en scheurtjes. Dus dat moet je voorkomen. Anders kun jij je daaraan gaan ergeren, en dan kan het mislopen. Dus mijn advies, er met hem over praten.

~Dark Voice~ 12-06-2002 21:06

Citaat:

martine17 schreef:
Ik lag echt altijd te wachten tot hij klaar was.

Ik kende op een gegeven moment het hele plafond uit mijn hoofd, alle vlekjes en scheurtjes.

(ligt helemaal onder de tafel hier* :D :D

Hahaha wat droog!

Maja als je het plafond kunt bestuderen is het wel minder saai hè? ;) :D :p

Lindansje 12-06-2002 21:07

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

(ligt helemaal onder de tafel hier* :D :D

Hahaha wat droog!

Maja als je het plafond kunt bestuderen is het wel minder saai hè? ;) :D :p

damn het lijkt me toch wel heel kut als het echt zo gaat...

vriend dr op en dr af en dat was het :s

ach ja, ik heb het goed in bed gelukkig :p:)

martine17 12-06-2002 21:13

haha, ja klinkt ook raar, maar zo was het wel af en toe. ik was in het begin wel opgewonden enzo, maar na een tijdje was ik ondertussen aan allemaal andere dingen aan het denken (=me aan het vervelen) en dus ook het plafond aan het bestuderen. wat moet je anders....

~Dark Voice~ 13-06-2002 02:59

Citaat:

martine17 schreef:
haha, ja klinkt ook raar, maar zo was het wel af en toe. ik was in het begin wel opgewonden enzo, maar na een tijdje was ik ondertussen aan allemaal andere dingen aan het denken (=me aan het vervelen) en dus ook het plafond aan het bestuderen. wat moet je anders....
:D:D (Heeft gigantisch leedvermaak) :D

ZHAzha 13-06-2002 06:26

Citaat:

Wasaap schreef:
Verschillende standjes...
Eventueel een paar handboeien.. (kan erg leuk zijn)
Probeer het eens op gekke plaatsen (keuken, tuin, bos)
gebruik je Fantasie
eten (SLAGROOM!)

idd.. + PRATEN met je vriendje erover!!!

M@TRIX 13-06-2002 09:24

probeer wat andere locaties... groeten wim

colaatje 13-06-2002 12:19

hey mensjes alvast tjhanx voor the tips, t is niet zo saai dat k alleen t plafon lig te bestuderen mag ook wel eens bovenop, en dat soort onzin, maar wil wat superorigeineels, slagroom vind ik wel heel erug lekker ............................. is maybe wel een ideetje, nou k zie m morguh weer, ik haal de slagroom en voor meer tips ............................. kom maar op!!!!!!!!!!

'I'he Prophet 13-06-2002 19:06

Eetbare (of likbare?) massage-olie.

MissBi@tch 15-06-2002 19:19

idd verschillende standjes proberen kom zelf met ideeen als hij dat niet doet ga experimenteren met eten en zo...doe t op gekke spannende plaatsen...

Winner 15-06-2002 19:25

partnerruil! :D

[AuC] 15-06-2002 20:42

Ik hoop niet dat mijn (toekomstige :confused: ) vriendin zich helemaal onderspuit met slagroom want ik LUST geen slagroom :p :( :D :eek: :p

biertjehappen 16-06-2002 01:12

Citaat:

[AuC] schreef:
Ik hoop niet dat mijn (toekomstige :confused: ) vriendin zich helemaal onderspuit met slagroom want ik LUST geen slagroom :p :( :D :eek: :p
Idd, ik moet er ook niet aan denken

Stigmata666 16-06-2002 10:00

haha slagroom

weetje hoe smerig de volgende ochtend :D

Wasaap 16-06-2002 11:18

Citaat:

biertjehappen schreef:

Idd, ik moet er ook niet aan denken

Alsof bierhappen zo lekker is!

Wasaap 16-06-2002 11:19

Citaat:

Stigmata666 schreef:
haha slagroom

weetje hoe smerig de volgende ochtend :D

Ze hebben in LEENDE HEERSCHT zeker nog geen douche uitgevonden......

Built to last 16-06-2002 11:49

Citaat:

colaatje schreef:
haaaaai ik heb ff tips nodig, ik heb nu een half jaar met mijn vriend, maar de sex wordt een beetje saai, please kom met die tips.............

als de sex na een half jaar al saai word lijkt t me niet dat jullie een diepgaande relatie hebben....

en zo moelijk is dat toch niet....gwoon beetje lol hebben tussen de lakens. met standjes. eetbare massage olie-en. condooms met ribbeltjes. condooms met vreemde vormpjes. etc etc

BMCLTC 16-06-2002 23:11

Slagroom izz erg slecht ideetje voor mij k heb koemelk allergie.. Dus dan zit ik onder de uitslagjes en kan k niet meer verderss.. :( das best wel jammer, maar gelukkig zijn der ook nog andere leuke dingen :)

Hukkie 17-06-2002 11:20

Citaat:

BMCLTC schreef:
Slagroom izz erg slecht ideetje voor mij k heb koemelk allergie.. Dus dan zit ik onder de uitslagjes en kan k niet meer verderss.. :( das best wel jammer, maar gelukkig zijn der ook nog andere leuke dingen :)
chocolade-saus.....?

Thutshui 17-06-2002 16:09

Citaat:

Hukkie schreef:

chocolade-saus.....?

Zullen we nou dan eindelijk dan maar es dat flesje opmaken ?

sead-nbm 17-06-2002 16:37

Citaat:

BMCLTC schreef:
Er is toch ook slagroom op soja basis? is mischien niet te vreten dat weet ik niet.

en ff terug op het onderwerp. begint hij het niet saai te vinden. het zou mij als jongen ook vervelen, een half jaar het zelfde. als je nou eens duidelijk maakt dat jij es wat anders wil mischien dat hij dat ook al lang wil maar gewoon niet duft te zeggen

sterkte en veel plezier morgen :D

Hukkie 24-06-2002 07:49

Citaat:

Thutshui schreef:

Zullen we nou dan eindelijk dan maar es dat flesje opmaken ?

Goede plannetje http://www.smilies.nl/square/sqembarrassed.gif

Squall 24-06-2002 22:38

Citaat:

colaatje schreef:
Zoek gewoon een andere partner

Sir Smoke-A-Lot 24-06-2002 23:18

Trein-ski? :D hobbel, hobbel, hobbel, KATSJING (spoorwissel:P) goedemiddag Dames en Heren, over enkele ogenblikken station EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIndhoven! Jah, en dan w88 tot de conducteur komt controleren, 10 euro voor degene die mij dat op videoband regelt:P Me sick pervert? Wel nee joh!:)

Flamma Varga 25-06-2002 13:52

kama sutra?(don't know if i spelled it good)

Sir Smoke-A-Lot 25-06-2002 14:17

jah, en vandaag standje 168, de uiterst zeldzame, parende berguil :D Whoppaaaaaaaaa

casey 25-06-2002 14:52

Citaat:

Wasaap schreef:
En met een slagroom bus kan je een route naar je "doel" uitstippelen.
Zijne er zo nog andere goedjes die niet teveel plakken (ok, douche is toch nodig achteraf, maar je weet wel..), maar lekkerder dan slagroo m(ikke lust da nie :( )

casey 25-06-2002 14:54

Citaat:

Built to last schreef:

als de sex na een half jaar al saai word lijkt t me niet dat jullie een diepgaande relatie hebben....

Dat dacht ik ook zo..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.