![]() |
Gratis MMORPG in 3D iemand?
weet iemand nog mmorpg's die 3d zijn.. beetje kal-online achtig maar dan minder eentonig? en ook gratis te downloaden zijn.
alvast bedankt |
Kies gewoon een goede MMOrpg en ga er voor betalen, dat zijn toch de leukere spellen.
|
Daar vraagt hij niet om.
|
Er spelen nog redelijk wat mensen Runescape
|
:p maar die runescape vind ik weer niet mooi genoeg (ben kieskeurig :o )
|
Rose online?
|
|
Citaat:
|
volgensmij is roseonline beta nu dicht. vanaf nu moet je betalen
|
ja dat dacht ik ook al... :(
|
Download WoW en ga op een gratis server.
|
Citaat:
|
Is dat nu sarcasme of naïviteit? :confused:
|
Kal-Online niet ?
|
Misschien is Puzzle Pirates wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik speel veel liever Puzzle Pirates. Op het moment dan En voor WoW had je niet zo'n hele goede pc nodig dacht ik |
Vanaf een 800 draait ie als het goed is. Op me andere pc (1200'tje van bijna 5 jaar oud) werkt ie soepel als een geoliede kikker in een frisbee. Maar dan moet ie wel een gratis server vinden :)
|
En geduld hebben als die gaat installeren, ik had hem gedownload, maar ik moest te lang wachten, dat is al niks voor mij.
|
Mja, 3 gig instaleren en dan ook nog voor 200mb aan patches ofzo en dat ook nog instaleren duurt wel ff ja :P
|
Waar kan ik hem nou precies downloaden dan? :o
|
|
Achja WoW Freeservers zijn nog niet echt top.
Heb het een tijdje gedaan, maar lang niet alles was implemented, dus dan is het spel voor de 1 super makkelijk en voor de ander onmogelijk (ligt aan je char dus he;) ). |
maplestory, bijt door de hyperactive paddenstoelen site heen en tis best leuk
|
Www.planeshift.it dat is het beste wat ik kan bedenken.
Voor de betere games zul je toch echt moeten dokken, gewoon creditcard regelen(kost amper wat) en gamen maar :D |
Citaat:
kijken of ik het nu lnanger uithoud :o |
Anargy online heeft tegenwoordig ook een gratis versie
|
tsja...voor zo'n 50 euri kan je guild wars spelen...je betaalt alleen voor het spel..en je kan gewoon gratis online...
|
Citaat:
|
FLYFF
een beetje ROSE-stylo, alsje dat digt moetje deze wel ff checken denk ik. |
www.dracis.net
DAoC Free Server, erg veel implemented, alle wapens hebben bijna stats, je kan zelfstandig paardje rijden, kortom heel stoer. DAoC trial kan je gewoon downloaden via de hoofdsite en dan Trial (www.darkageofcamelot.com), daar kan je eeuwig mee op een freeserver. Gewoon proberen zou ik zeggen :) |
Ben nu ook FlyFF aan het spelen en ik dig het wel. Speel jij het ook nog Fishy? Ik ben nu lvl 9 Vagrant. Word wrsch assist
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Flyff ook snel even geprobeerd. En nee, ik moet typen dat ik er niet zoveel aan vond. Maar dat kan komen omdat ik totaal niet weet wat de bedoeling is. Ja, lvlen... Maar of er meer is weet ik niet. Ik kwam dus bij het begin en zag veel mensen met een teksballon boven hun hoofd. Super irritant want het belemmerd het hele uitzicht.
Toen ben ik maar begonnen met lvlen. Eenmaal lvl 2 wilde ik mijn stats wat verhogen en toen ik kreeg ik een tekst voor mijn neus. De regel was maar voor de helft te zien. Want de box waar die regel in stond was namelijk veel te klein. Voor mij een reden om meteen te stoppen en het misschien later nog eens te proberen. |
ja, ik heb t eigenlijk nog niet eens kunnen spelen, ID-error ofzo, maar ja, ik dacht bij andere doettie t misschien wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
World of Warcraft en Dark age of Camelot op freeshacks.
|
Lineage 2 is tegenwoordig ook gratis te spelen.
download het spel (de client) en ga bijvoorbeeld naar: http://www.lin2hobby.com en volg de instructies aldaar. greetz Leander |
Citaat:
|
Je kan het downloaden en dan op freeservers spelen.
LEZEN |
ragnarok (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
www.kalonline.com is voor zover ik weet ook gratis.
|
knight online is een gratis 3D MMORPG
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |