![]() |
wat stond er in je laatste lieve smsje
die van mij : hey lieverd,ik wou je laten weten dat je het allermooiste meisje vd wereld ben LOVE YOU xx
|
zal wel maandje of wat geleden zijn dat ze beltegoed had :o
maar de laatste was dat ze me miste....zeer interessant allemaal :eek: :rolleyes: |
vannacht een heel klef gedichtje, hij was namelijk dronken
|
(Na onze vakantie van 5 dagen samen) dat het raar is om alleen in bed te liggen en dat ie me mist
|
Ik wou dat je nu hier was, slaap lekker lief meisje! kus!
:D :bloos: |
Hmm, van een maandje terug dat ie al op mij zat te wachten terwijl ik in Belgie was. :)
|
'wil jou ook graag zoenen'
niet van mn vriend, maar van een goede vriend. En met zoenen bedoelen we dan 3 zoenen, op de wang dus ;) Betekent voor ons zoiets als; wil je snel weer zien oh en van mn vriend iets in de richting; 'het is geen missen meer, maar gewoon een gevoel van 'eenzaamheid'. ' :o zoiets dus |
Hmmzzz, vooruit dan maar...
"Wat ben je toch lief! Niemand kan jou in mijn leven vervangen! Een eeuwige kus op je voorhoofd, je man" |
"ben ik op temptation Island, is mijn favorite vrijgezel er niet :-( met wie moet ik nu op dreamdate? ;-)"
|
Mijn enige smsje van hem, gestuurd met de telefoon van zn pa, vanuit Tsjechie, dat een beetje lief was: "Dacht jij dat ik je niet kende? Natuurlijk neem ik een slof voor je mee, sterker nog; ik heb er al 1 gehaald. Kusj".
En ja dat vind ik lief. |
Ik krijg nooit lieve smsjes :')
*zoekt in telefoon* Oh, ik heb een lieve: Reza!!! Sorry dat k nu pas terugstuur maar maar k was zo druk =O maar ik MOET gewoon ff zeggen: Hou van jou!! Hihi was van een vriend <3 datum: 18 -07-2005 :( Zo vaak krijg ik geen lieve smsjes dus. :P |
Citaat:
|
Telfort
Beste klant, kijk voor tips over bellen in het buitenland en de voordeelnetwerken van Telfort of www.telfort.nl/buitenland. Telfort wenst u een fijne vakantie! *ontroerend*... |
Citaat:
ohno :p |
Aww alweer lief! Nou als we nou nog steeds niet bij elkaar horen, dan weet ik het ook niet! Ik denk ook stiekem aan jou x x x
:bloos: |
dattie mn nooit meer kwijt wil, me mist en van me houd! En toen ik 17 dagen op vakantie was toen kreeg ik ontelbaar lieve smsjes :)
|
ik krijg nooit lieve smsjes:(
Alleen soms van een vriendin, maar die zijn soms zo waardevol dat ik ze niet post. |
"Tja, je doet wat je kunt. Al bijna een 5-jarig vriendschapsjubileum! Tijd voor een dineetje? ;). xx M"
|
Mijn laatste lieve smsje komt niet van mijn vriend, maar van een andere supergoede vriend van mij.. (en toevallig ook mijn ex :D )
" Ik kom wel dan.. Ga maar lekker slapen.. Je kan altijd alles bij me kwijt als dat nodig is.. slaap lekker lief kusje " |
Is 'lief sms'je' niet een beetje een contradictio in terminus?
|
terminIs, toch?
ik vind van niet. en voor de rest doe ik niet aan lieve smsjes. |
"hai, ik vind jou ook leuk! maar had geen sms gestuurd omdat ik bang was dat je mij dan ook stalkerig zou vinden ;p ik wil je snel zien, kus"
|
Citaat:
|
Wil jij appelmoes meenemen gr. Mam
|
Oh van m'n vrouwelijke manager: "Lekkere jongens mogen altijd komen werken, ben ik gek op. Tot morgen
|
Op de kantine is een topic 'wat stond er in je laatste smsje'. Ik vind het een beetje nutteloos om dit topic dan ook nog eens te openen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |