![]() |
Mysteryland 2002 - De line-up
OPEN AIR: Benny Rodrigues, Lucien Foort, Johan Gielen, Roog, Felix da Housecat, West Bam, Marco V, Jean.
SOAP: Ricky Rivaro, Marnix, Tiefschwarz, Tom Novy, Junior Sanchez, Mousse T (o.v.), Emjay, José de Divina. COCOON: Michel de Heij, Sven Väth, Stanny Franssen aka G-Force, Johannes Heil (live), Pascal FEOS, John Selway, Funk D?Void, D.Diggler. SERIOUS: Judge Jules, John Kelly, Sonique, 2 Funky, Scott Bond, Eddie Halliwell, Matt Hardwick, Anne Savage CAPITAL: Andy Jay, Remy, Dave Seaman, Ashley Casselle, Stef, Seb Fontaine. Q-DANCE: DJ Luna, Dana, Pavo, Hennes and Cold, Gary D, Kai Tracid, Yves de Ruyter, Technoboy, Bas & Ram SPEEDFREAX: Gomes, Groovemaster Johnson, Femme Fatale, Vanbellen, Ramsey & Fen, Mike ?ruffcut? Lloyd. ID&T: Armin van Buuren, RANK1, JamX & De Leon aka Dumonde, Ferry Corsten, Cosmic Gate, Joop, Marcel Woods, Francois. RUDE AWAKENING: Peaky Pounder, Vitalic (live), K.Cee, Rude Awakening (live), Kay D Smith, N-Vitral, The Happymaker(s), Innerdrive. CONNECTING CULTURES: Riches, Bluestorm, Hepcat, Bass80, Danyel, Zen, La Nebuleuse, The E fans (live). Enorm fet! Ik ben er! Wie nog meer? |
Denk ut wel, line up is zeker :P alleen dat ut overdag is sucks maximaal (n) Maarja dan gaan we na Mysteryland gewoon gelijk door naar Qbase :D wordt leuk dagje zo
|
Citaat:
|
Citaat:
KWIJL |
Benny Rodrigues, Lucien Foort, Felix da Housecat, West Bam, Marnix, Tom Novy, Junior Sanchez, José de Divina =(Ibiza power!!) ,Sven Väth, Johannes Heil (live), Pascal FEOS, , Funk D?Void, Judge Jules, Matt Hardwick, Andy Jay, Remy, Dave Seaman, Ashley Casselle, Seb Fontaine, Dana, Pavo, Gary D, Technoboy, Groovemaster Johnson, Femme Fatale, Vanbellen,
ID&T: Armin van Buuren, RANK1, Ferry Corsten, Peaky Pounder, Vitalic (live), K.Cee, Rude Awakening (live), Kay D Smith, N-Vitral. WOW, wat een waslijst met namen waarmee ik me allemaal zou gaan vermaken. Keuze, keuzes, keuzes.... Het leven is zwaar... Hopen dat ik dan in het land ben, want dan ben ik zeker bij!! :cool: |
Q - dance
Cocoon remy dat is it. Vorrig jaar was t stukken beter nou komt waarschijnlijk heel Hee HOO eraan met namen als Rank 1,Jean. |
is ik wel bij denk ik ..:)..voornamelijk bij Qdance... alleen idd btje jammer dat et overdag is..mja
...betur iets dan niets... |
Citaat:
Citaat:
Mystery Land is een absoluut superfeest. En als je dan als snotneus over zaken als te weinig hardstyle en buitenlucht gaat zeiken, dan mag je van mij oprotten. Bij dit soort feesten moet je met een ijsje in de hand op een zonnig heuvel staan clubben op de klanken van Felix Da Housecat, en je avond besluiten in de Cocoon tent met Grootmeester Sven dieje op een trip meeneemt zoals alleen hij dat kan. Dit is het echte leven, en degenen die dat niet begrijpen mogen met plezier wegblijven, dan wordt mijn feest alleen nog maar beter. |
Citaat:
|
Citaat:
sorry? had ik iets gezegt over te weinig hardstyle? kgloof van niet ... en ik zou die opmerking van snotneus maar voor je houde want de arrogantie druipt ervanaf bij jou.. ga jij maar lekker aan je ijsje lope likke als andere staan te danse....ik geloof dat JIJ de bedoeling er niet helemaal begrijpt snotneus... sorryhoor... |
ROFLOL ijsje in de hand hahahahaha! man je hoort te dansen op zo'n feest :)
|
Joh als je zo graag een ijsje wilt eten kan je net zo goed thuis blijven en op een heuvel bij een speeltuintje en daar naar je muziek luisteren ben je nog goed koper uit.
|
als die gek toch een ijsje wil eten dan mag ie dat toch?
hij eet ijs, ik eet extaze, wat is het probleem? |
De lineup is super, niets op aan te merken. Dat het festival overdag is boeit mij echt niet. Het feest wordt er echt niet minder leuk door :)
Maar die lineup is gewoon super. (y) Ik denk dat ik wel van de partij ben :) |
Citaat:
Ja man, psies, een keer in de zon is ook wel eens fet ipv altijd snachts. Dance Valley zowiezo. Check de clip van Ferry C dan... das echt wel een sfeertje vind ik... maarja.. misschien is snachts wel fetter voor vooral de lasers en shit.. en das wel heel fet als je kats aan t trippen bent gék :eek: van een paar pille... :D :cool: |
Citaat:
|
geen hardcore dit jaar?? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
das idd bes wel een btje jammer hmzz..maar volgens mij was dat al wel ff duidelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |