![]() |
man met man
ik vroeg me af of jullie het normaal vinden als jongens gewoon een beetje gaan rukken en elkaar in een groep is dat homo gedrag want mij lijkt het wel lache (k ben geen homo en heb er geen gevoelens bij)
|
Euhm, waarvoor die poll? :confused:
Om op je vraag te antwoorden: het komt niet enkel onder homo's voor, ik heb verhalen genoeg gehoord over jongens die samen rukken enzo... (zie ook de film "Y tu mama también") Het lijkt mij overigens ook wel lachen :D |
Als je gaat rukken met je vrienden ben je homo. :)
|
homeau
do'h :rolleyes: |
:cool: y tu mama tambien is zo gaaf
|
ik denk niet dat je dan homo bent. Maar ik zie er ook niet in wat er zo lachen aan is, echt geen behoeft aan zoiets. :confused:
|
nouw ik zou het wel gezellig vinden
|
heaumeaux
|
Citaat:
http://img382.imageshack.us/img382/7002/cap2430ij.jpg Dat noemt men experimenten (y) |
Als je wat ouder wordt hoor je ineens verhalen naar boven komen van heterojongens over wat ze deden met elkaar toen ze 14 waren... Ik denk dat de nieuwsgierigheid naar dat soort intimiteit niet abnormaal is in je puberteit (en daarna ook niet I guess).
|
1e ?
|
Citaat:
en spuiten jullie ook over elkaar heen? kom je uberhaupt klaar tussen al die jongens? :confused: nu ik erover nadenk heb je volgens mij toch wel homo trekjes als je opgewonden raakt van je vrienden. Als ik het verkeerd zie zeg het maar, want ik begrijp er niks van. |
Wat kan het je schelen? Als jij geen homo bent, dan ben je toch geen homo. En als je wel homo bent, ben je wel homo. Boeiend. Stel nou dat ik het homogedrag vind.. wat dan? Ik ben niets meer dan een mede internet en forum gebruiker. Je hebt geen flauw idee wie ik ben, wat mijn standaarden zijn. Om nog maar niet te spreken van het hoge "wat kan het je schelen wat ik of iemand anders hier op het forum vind"-gehalte. Als jij dat graag wil en die andere jongens ook, ga je toch lekker je gang. Homo of niet.
|
Zo, poll is eruit want dat was een kutpoll. :)
En nu heb ik een vriendje boven op mijn kamertje, dus dan gaan we maar weer eens man met vrouw uittesten voor we aan dat soort dingen beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Jongen, doe lekker waar jij zin in heb en maak je over het al dan niet homo-zijn pas over een jaar of 2, 3 druk. |
rukwedstrijdjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Experimenteren is niets mis mee de laatste keer dat ik keek en als jou dat een leuk experiment lijkt moet je dat vooral een keer doen als je de kans krijgt. Betekent echt niet direct dat je homo bent, dan komen er gevoelens van verliefdheid ed bij kijken.
|
Citaat:
*sorry, was even een flauwe woordspeling tussendoor... :D* |
Ik vind je geen homo als je zit te rukken met allemaal jongens. Vind het eerder homo als je het bij elkaar doet en wel meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen. Maaruh....Wel eerst zorgen dat je zeker weet dat zij dat het ook okay vinden he? :D |
Ik las je verhaaltje en ik moest lachen. Ik zag hoe oud je was en ik moest nog harder lachen.
Ik wou je poll lezen en toen was die weggehaald. Verdomme.. |
Citaat:
(ow al die verhalen die ik gehoord heb was wel van mensen die dronken waren toen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet er niet aan denken.
|
Ik denk niet dat ik zoiets wil consumeren. Ik weet wel heel zeker van niet :o
|
zijn natuurlijk ook manieren om saaie tussenuren te overleven..
|
Citaat:
Verder heb ik wel eens van dergelijke gebeurtenissen gehoord en het schijnt dat best veel jongens het doen, maar ik moet er niet aan denken. Ik vraag me wel af hoe zo iets ontstaat; "Hee, jongens, even iets heel anders, hebben jullie zin om bij mij thuis te rukken? Geen homogevoelens hoor, maar het leek me wel lachen." |
wat? 150 man in een collegezaal die met zn allen een 10 dubbele yoghurt sandwich maken, die de laatste ongelukkige jongen op mag eten? no thanks..
|
Citaat:
|
hahahaha, lach me slap om dit topic (y) :D
overigens geen ervaring mee, zal ook niet gebeuren. Lijkt me totaal niet interessant om te proberen maar doe wat jij (en je vrienden) niet laten kunnen... Lijkt me niet dat je gelijk homo hoeft te zijn ofzo maar vind het toch wel een beetje vreemd dat je daar opgewonden van word eerlijk gezegt |
Ik vind het maar gay... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het maar smerig, ik hoef niet te zien hoe mijn vrienden aan hun pum gaan trekken. |
Citaat:
Niet dat mij het leuk lijkt, volgens mij verzinnen mensen dat alleen als ze kei bezopen zijn. |
Ik kan niet begrijpen waarom je zoiets zou willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:D (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat dat liever door mijn vriendin doen, dan door mij in het bijzijn van andere jongens:)
|
Lijkt me gezellig.. Maar misschien meer omdat ik er WEL gevoelens bij heb :bloos: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe liever een potje monopolie met mijn maten dan samen rukken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |