![]() |
[digicam]welke?
allo
ik zoek een digicam. Het liefst eentje die zakformaat is en hij moet over een goede lens beschikken. Mijn verdere eisen zijn dat hij goede fotos kan schieten tijdens de avond, dat vind ik vrij belangrijk. Daarom dat ik hier advies vraag anders was mij keuze allang gemaakt namelijk. De canon a95 heeft een goede nachtmode, omdat je dat ding manueel kan instellen, maar helaas vind ik hem net ietjes te groot. Ik zoek dus een camera die zulke avond fotos schiet als de a95, maar dan iets kleiner is. mijn budget ligt ~350eu Iemand misschien suggesties? dankoewel |
Canon Powershot
|
welke?
|
Canon Ixus 40? Dat schijnt een goede te zijn op zakformaat... Maar er zijn hier genoeg kenners die je meer kunnen vertellen hierover :)
|
|
Citaat:
|
Sony cybershot ?
|
Citaat:
|
Citaat:
vindt de foto's wel meevallen, maar trek nu eenmaal savond sniet zoveel foto's momenteel. Ligt wel boven het budget van ts. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die ik ken heeft de Ixus 40, en ik stond er versteld van hoe klein die was in vergelijking met mijn Kodak CX. |
Citaat:
maar ik heb sowiezo liever geen sony, want staan niet echt bekend om hun beeldkwaliteit en bovendien zijn de memorysticks echt duur. en de canon ixus 40 lijkt wel goed te zijn in de avond, volgens review sites. Misschien iemand die wat voorbeeld avond fotos heeft :o |
Citaat:
|
owk thx ik zal hem eens bekijken dan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En memmory sticks is inderdaad maar eenmalige aankoop en voor 100 euro heb je toch al 500 meg ZEKER ... Voordeel vind ik ook is het grote lcd scherm , maarbon |
t33 is goed, maar in de avond maakt hij helaas te slechte fotos, tenminste voor wat ik wens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |