![]() |
[Tekening] een vrolijke meid :)
[IMG]http://img291.imageshack.us/img291/6638/scannen7yc.jpg[/IMG] de armen lijken zo kort omdat ze gebogen staan.
Ik wil graag weten wat ik nog kan verbeteren. Het is ook nog de bedoeling dat ik hem ga inkleuren, ik ben alleen bang dat ik hem daardoor verpest :S |
benen zijn te lang, positie van de voeten klopt niet bovenlichaam is te lang...probeer wat aan je verhoudingen te werken :)
|
Citaat:
En over de tekening, probeer minder krasserig te tekenen... Ofzo... :/ De arm met de tas ziet eruit of hij verkeerd is gebogen en die andere alsof de schouder uit de kom is...:| De benen zien er raar uit, maar ik weet niet hoe ik 't moet uitleggen. :o |
Citaat:
|
neus staat niet in het midden van het gezicht; de rechterschouder wat meer uitgommen (nu is hij te breed) en de hals meer in het midden zetten; de inkleuring is niet goed (je trekt strepen tot aan de gewrichten en dat zorgt voor vlakken), rechterarm is misplooid, handen zien er ook een beetje raar uit
|
- Te krasserig getekend
- De schouders kloppen niet - Neus, torso en benen zijn te lang - Het lichaam is te plat; er zit geen diepte (schaduwen) in - Hand dat tasje vast houdt, is wat vreemd. |
Citaat:
|
hmm, ik vind het slordig, krasserig, er klopt niets in verhouding, net zoals bij je andere tekening.. En niet elke schets hoeft in een nieuw topic ... Ik zou de moeite niet doen om de tekening in te kleuren, eerst verder afwerken, alles proberen in verhouding krijgen, wat strakker en minder schetserig maken. En als je bang bent dat je hem verpest, teken het eerst door ofzo... Kopietje..
|
gebruik een zachter potlood, 2b of 3b...
de stand van de benen is in feite goed, ze zien er wel wat stijfjes uit, door die pijpen. ook de grootte van het lichaam en hoofd is goed, maar de positie van shcouders en de bolling van de borsten zijn een beetej vreemd. de bolling zou ik wat hoger plaatsen,a ls je naar dr nek k ijkt enz. de armen zijn ongeveer wel lang genoeg, maar ze zien e rwel klein uit, misschien te dun oid. gezicht is leuk (Y) |
Ik vind het leuk gemaakt hoor! vooral voor iemand die 13 is... ga door en blijf oefenen ze worden zeker weten nog beter!
kuss Anne |
Het kan ook dat hij door de computer nogal is uitgerekt. Mijn scanner doet erg raar (er ontbreekt ook een stukje van de schoen:))
|
Citaat:
Ga lekker door met tekenen, maak vooral veel schetsen dan ga je vanzelf vooruit |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |