![]() |
moppen die niet grappig zijn.
Heeft er iemand weleens meegemaakt dat je dan moppen staat te tappen met je maten, er iemand meeluisterd die veel jonger is dan de rest, en die dan ook een mop gaat vertellen die dan helemaal nergens op slaat.
zo van: bla bla bla en dan stopt ie en zegt hij: dat was de mop en dan moet er niemand lachen. of dat hij de mop die jij 5 minuten geleden hebt vertelt nog een keer zegt maar dan fout, zodat hij niet grappig is. Nou ik heb een neefje van dat slag, en ik erger me er kapot aan, en de anderen ook. Klinkt dit verhaal bekend? |
Ja, zijn me kleine broerjte en zusje af 'n toe errug goed in
|
Ik sta niet snel moppen te tappen met mn maten, en als het wel zo is dan kijken ze mij vaak aan van: 'Wat was dat voor een butmop', dus ben ik altijd degene die moet zeggen dat dat het was.
Ik lig zelf wel altijd dubbel om mn moppen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doornsee familieverjaardagspartijtje :(
|
ok, ik ben dus niet de enige hier....
|
Citaat:
|
ik vind t vervelender als mensen niet lachen om hun grappen dan wanneer ze dat wel doen. Als je het zélf niet eens grappig vindt, waarom vertel je het dan alsof het grappig is?
Anyway, ik ben zelf erg goed in het fout vertellen van moppen of nog veel beter, het vergeten van het einde van een mop (y) dus ik vertel ze nooit. Heeft niemand last van mij. |
Citaat:
|
Sterker nog: ik ken geen 1 grappige mop ;)
|
'moppen tappen met je maten'
|
Moppen zijn stom. Vaak.
|
Mijn zusje ging vroeger, toen ze dus echt drie was ofzo, élke avond dezelfde mop vertellen. (Olifant en muis ginge naat meer olifant zei oeps zwembroek vergete oooh geef niks zei muis ik heb toch twee bij me). Heel snel, onduidelijk en we kenden 'm allemaal natuurlijk al omdat ze 'm altijd vertelde.
Maar dat was zoo grappig; 'Ik ken nog een leuke mop!' :D |
Citaat:
Bij kinderen van drie is dat grappig, bij kinderen van twaalf is dat mega-irritant. |
Citaat:
|
ja mn zusje en neefjes zijn er wel goed in. Das zo irritant!
Zitten ze daar dan een heel verhaal te vertellen dat op een mop moet lijken maar zo onwaarschijnlijk is. |
Citaat:
|
Zulke figuren zijn er in overvloed, maar ik vind dat meestal wel grappig. (y)
|
nou ik heb wel eens, zo als laatst, had mn zwager mij een hele goeie mop verteld, vond ik wel, dus ik ging m "verder" vertellen zeg maar, (oftewel ik wou ook gewoon de blits met zon goeie mop maken) kom ik na een weekje ofzo mijn zwager weer tegen dus ik m die hele mop vertellen, hij aan t einde : jah goh duh, die heb je van mij, dat gebeurt me wel vaak hahaha :bloos: best dom
|
Ja, het komt bekend voor en het is irritant ja.
|
Er lopen een olifant en een muis op de brug. Zegt de olifant, 'wat stampen we'.
Zo ongelooflijk debiel dat ik me altijd kapotlach. |
Nou het zijn bij mij meestal geen mensen die extreem veel jonger zijn, alleen wat betreft geestelijke leeftijd. Sommigen hebben echt een zeer zwak ontwikkeld gevoel voor humor. En ik vind het altijd wel leuk als er zo'n stilte valt :o
|
Citaat:
|
Ik ook niet, maar dat is niet relevant. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel leuk is het natuurlijk als een heel klein kind een slechte mop verteld, liefst een zelfbedachte. Mijn buurmeisje vertelde eens: 'Jantje en Pietje waren aan het voetballen toen poepte er een vogel op de bal Jantje zei ik pak hem wel en toen zat er allemaal poep op zijn hand'. Die snelle manier van vertellen zonder enig gevoel voor interpunctie hoort er ook bij (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de hele vakantie slechte moppen moeten aanhoren...en om dat beleefd over te komen toch lachen. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) De vaagste mop ter wereld: Wat is sneller, een haas of een konijn? een straaljager, want een kameel heeft 2 bulten. Slaat nergens op, alleen grappig als je enorm melig bent.
Komt een goudvis bij de huisarts. Zegt de dokter: Oh, ik zie het al! UIt de kom! whahahaha! :s (n) En de minst grappige moppen: De juf vraagt aan Jantje: wat is 2+2, jantje? Jantje zegt: 4 juf! Juf zegt: En wat is 200+200? Dat weet ik niet, juf! En dta stond toen ik 6 was in de okki ofzo. Nog een domme mop: Ken je de mop van de dinosaurus? Nee? Duh, die zijn uitgestorven! En ken je de mop van dat konijn? Ik wel, want die bestaan nog! wat ONGELOFELIJK grappig. hahaha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat hij grappig is als je hem goed vertelt, maar och :D Grappen uitleggen :rolleyes: |
Mijn zusje had er gisteren eentje die ze altijd vertelt en dus niet meer grappig is, maar ik ben hem vergeten. :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er erger dan je trein missen? De holocaust. En er waren serieus een heleboel mensen die hem goed vonden..... |
Citaat:
|
Nee, ik herken het niet.
|
Ik kan niet goed tegen moppen. Ik vind ze nooit leuk :(
Als iemand moppen gaat tappen, loop ik altijd even weg. Discreet natuurlijk :o |
DK is een grote niet-grappige grap.
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt een man bij de slager: "slager, doet u mij maar 2 bloemkolen." Zegt die slager: "Ja dag, ik ben geen bakker!" Zegt die man: "maakt niet uit, ik ben toch op de fiets." zitten 2 mussen op een tak, zegt de één, zegt de ander twee. ow ja....het woord "maten" irriteert mij mateloos. maar dat terzijde |
Komt een man bij de bakker, zegt de bakker: ruim je het zelf even op?
:( |
Citaat:
Ik heb een hekel aan moppen, maar die van deze soort vind ik echt heerlijk :D |
Citaat:
zit een man op de bus te wachten, zegt de chauffeur: hee, kom er eens af! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |