![]() |
Herken de homo!
Vanaf donderdag komen nieuwe afleveringen van herken de homo!
Het is een Nederlandse versie! Donderdag, 20.30 uur, RTL5!!! |
De Amerikaanse versie was ook al erg kansloos.
Dus deze versie zal nog wel veel erger zijn. (n) |
denk dat ik wel ga kijken..
|
Misschien dat ik een keer langszap, maar ik blijf er in geen geval voor thuis iig.
|
Amerikaanse versie was echt cool! Dat vrouwtje was super en die Banks was echt cool.
Ga het zeker kijken :) |
OMG nee.
|
Geen zin in de Amerikaanse en zeker geen zin in de Nederlandse versie...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbel :rolleyes: .
|
Ik vind diegene die het het presenteerd zo Dom. Ga verder met de mode ofzo.. :rolleyes:
|
Citaat:
Maar klopt wel :p . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan de lol van een homo herkennen niet inzien.
|
Zonet ff aangezet...
Wat een ontiechelijk kutprogramma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is echt een programma voor de allersimpelste mensen in dit land ... |
Bovendien wordt het gepresenteerd door dat domme RTl-boulevard wijf met haar 'ik kijk altijd chagerijnig'-blik (n)
|
Citaat:
|
Die titel van dat programma alleen al. (n) (n) (n) :s :s :s
Zelfde pulp als bv...Big Brother, Expeditie Robinson, Het Blok etc, etc. Het enige wat mij een beetje boeit is National Geographic en Discovery channel (zonder reclame als het even kan). |
Citaat:
En nee, Herken de Homo of Het Blok of iets dergelijks zijn ook niet mijn favoriete programma's. |
Citaat:
|
PAU-PER-TE-LE-VI-SIE
nuff' said |
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen onwaarheid die ik heb gepost hoor! |
Citaat:
|
herken de homo is het absolute bewijs dat onze samenleving reddeloos verloren is...
|
Herken de homo is het programma bij uitstek voor de Nederlander die het woord IQ nog niet eens kan spéllen.
|
Ik ben blijkbaar dus een van de allersimpelsten onder ons met geen IQ, ik voel me vereerd :) (y)
Vond de Amerikaanse versie wel veel leuker, maargoed de NLse versie is ook wel vermakelijk.....ik had de twee weggestuurden ook bestempeld als homo :o |
Citaat:
|
Vandaag was het erop en ik kon het niet laten om een stukje te kijken. Dat valt onder ongeveer dezelfde categorie als stilstaan op de snelweg om naar een kettingbotsing te kijken.
Ik heb het er na twee minuten afgezet. Ik heb me zelden zo ge-ergerd aan mensen. Het was volgens mij de eerste aflevering, want de mannen kregen slaapplaatsen toebedeeld, uiteraard in tweepersoons bedden. Toen kwam één van die mannen in beeld en zijn opmerking deed mij de das om: "Als mijn slaapgenoot homo blijkt te zijn, dan zet ik hem wel meteen op zijn plaats." Hoezo 'op zijn plaats'? Dacht je nu echt dat elke zichzelf respecterende homo ook maar iets met jou zou willen doen? Niet elke man die op mannen valt is een sexmaniak die alles met een penis wil pakken! :nono: :mad: Het was niet de bedoeling om zo'n tirade af te steken. Sorry. :o |
wanneer kompt het dan?
|
Ik vond het op zich wel vermakelijk, beter dan ik dacht :o
Die kapper met de krullen is echt homo, dat was zo duidelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het leuk. wat ben ik toch heerlijk simpel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het toch heerlijk om niet overal zo moeilijk over te doen en af en toe lekker simpel te zijn. Anyway, Amerikaanse versie was wel vermakelijk, Nederlandse vind ik irritant dus ik ga het niet echt volgen denk ik. :) |
kut (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe je moest weten dat ik niet naar dat soort programma's kijk? Nou, door het onderste stukje van mijn eerste reactie op jouw post te lezen misschien? |
Citaat:
|
Ik ga zeker kijken want ik hou van dramatische programma's :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |