![]() |
dEUS; het beste van...
dEUS heeft zijn tijd genomen om met Pocket Revolution op de proppen te komen. 6 jaar is wel een lange tijd om aan een nieuw album te werken. Het neemt bijna Fiona Apple-allures aan...
In De Morgen vind je dit weekend een heuse dEUS-special, en wordt Suds & Soda (nog maar eens) aangeduidt als beste dEUS-nummer. Volgens mij is bijvoorbeeld Sister Dew nog stukken beter, maar dat staat nog niet eens in hun top 10. Welk vind jij het beste dEUS-nummer? |
alsof ik er eentje kan kiezen :(
op het moment gaat 'include me out' er als zoete koek in (y) |
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit geluisterd eigenlijk, maar gezien ik ze volgende week 2x live ga zien ga ik dat maar eens doen :p
[edit] Hey, 't is best chill eigenlijk, voor rock. |
mijn lievelingsnummer van ze is 'right as rain'. en dat liedje waarin hij in het begin zoiets zegt van:
let's talk about that time I had a morticiachair in my apartment right there in front of the livingroom meesterlijk :) |
moeilijk, Serpentine heeft uiteindelijk mijn stem
|
wat een waardeloos slecht topic, wat is je favoriete nummer van dEUS , gast flikker op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
L :bloos:
|
Citaat:
|
:mad:
Hoe dan ook; om dubbele misvatting uit de weg te gaan. Ik vind jullie 2 lief. |
wij jou ook
:bloos: |
Citaat:
Mja, toen ik me bedacht dat ik er toch wel graag bij wou zijn en een kaartje wou kopen, was het al uitverkocht. Jaja, tactisch. En, ik ken het eigenlijk ook niet, soulseek maar eens aanzwengelen. (y) |
Citaat:
|
:kewl:
|
Het beste nummer van dEUS vragen is moeilijk. Right As Rain en Disappointed In The Sun zijn subliem maar momenteel steekt Nothing Really Ends er toch wel boven uit. Schitterende tekst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geeeen zin zzzzzzz |
Citaat:
|
|
nieuwe album al een kleine maand op m'n computer
<3 |
na 1 luisterbeurt doet pocket revolution me nog maar weinig.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |