![]() |
Gekleed in winter
Misschien zoals enige van jullie al eerder is opgevallen, had ik het al eerder om naar Polen, Krakow te gaan. Dat ga ik nu dus ook doen in de kerstvakantie. Ik weet wel dat je daar in de winter tot aan je knieen in de sneeuw loopt, en dat het daar behoorlijk koud kan zijn. Heeft iemand enig idee wat voor speciale kleding je nodig hebt, ik zou zelf zeggen een dikke trui met een spijkerbroek ofzo en een paar schoenen. Maar ik hoor ook weer van andere mensen die zeggen snowboets.. :s wat vinden jullie?
|
|
wuhaha ik ga nie naar siberie :cool:
|
een spijkerbroek is redelijk warm, als het echt koud is kan het wel fijn zijn om er een maillot onder te dragen. Dat voelt natuurlijk belachelijk voor een jongen, snap ik, maar niemand ziet het want je broek zit er toch overheen :P
Een onderhemd + T-shirt + overhemd + fleece/wollen trui is ook een warme combinatie :) En als je tot je knieen in de sneeuw staat, lijken snowboots mij geen gek idee. Anders wordt je broek nat en dan bevriest je broek en dan wordt het pas echt koud. Andere laarzen kunnen natuurlijk ook... |
Hmm thanks, over dat maillot dat had ik al is eerder gehoord.. dat ze het daar gek vinden dat wij dat niet doen.. haha het is daar normaal :D.
|
Ik laat nog eerder mn ballen eraf vriezen dan dat ik in een maillot rond ga lopen. :P
|
Citaat:
|
fuck komt dit van onzin ofzo :)
|
Citaat:
in laagjes kleden is altijd verstandig als het koud is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Je hebt toch van die thermobroeken enzo? ALs ondergoed.
Maar ik denk dat een warme ski jas ook wel voldoende is, zó koud is het daar nou ook weer niet. |
trek een pyamabroek aan onder je spijkerbroek
badstof de gekste! verder: sjaal |
rot op ik krijg het koud van dit topic :mad:
|
ik wou dat ik het koud kreeg, ik stik zowat :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |