![]() |
Hoe eet jij je pannenkoeken het liefst?
Naturel met stroop, of met appel en rozijnen, of liever hartig met kaas en spek?
Toen ik nog vlees at vond ik kaas en spekpannenkoeken het lekkerst, nu eet ik ze met appel, rozijnen en kaneel en suiker, of gewoon naturel zonder beleg. Jullie? :p |
Met ananas
|
naturel pannenkoek met slagroom en poedersuiker :cool:
Kaas en spek is ook goed te doen. Over het algemeen ben ik niet zo'n pannenkoekeneter :o |
Naturel of met appel en spek.
|
Soms maak ik een omgevouwen pannenkoek met in het midden gesmolten (en dus niet gebakken) kaas. Lekker, niet te zout :)
Soms bak ik de kaas mee, dan wordt het een stuk zouter en is het erg lekker met aarbeienjam. Naturel met stroop, jam of poedersuiker vind ik ook wel lekker. Met appel en kaneel maak ik ook wel eens. En enorm hartig, met ui/prei, kaas en spek vind ik ook lekker. Ik maak meestal de tweede (met kaas meegebakken en jam) omdat die niet veel werk kosten en toch super lekker zijn. |
Met banaan! <3
Of met andere soorten fruit.. :) |
met appel en rozijn en dan suiker erop, soms stroop. of met ijs! mjamm mjamm, ik krijg al trek.
|
Met gesmolten kaas (dus niet gebakken!).
Maar eigenlijk ben ik niet echt een fan van pannekoeken (vind het eigenlijk vies; maar met kaas wel eetbaar). |
Met kaas en ui.
|
Met kaas en tomaat. Of met appel. Of met banaan. Of met jam. Of met suiker.
|
met kaas erin (eerst een laagje beslag, dan de kaas, dan nog een laagje beslag, dus met kleine gebakken stukjes van kaas die er toch uit loopt) en stroop erop
of naturel met abrikozenjam of bruine suiker erop of met rozijnen erin |
Citaat:
Of krenten meegebakken en dan stroop of poedersuiker. Wel erg vaak stroop :D |
Ik hou niet zo van pannenkoeken, word er misselijk van. Maar eens per jaar is 1 pannenkoek wel lekker.
En dan met appel en suiker. Of een bolletje chocoladeijs. |
Ik eet eigenlijk nooit pannekoeken.
Maar ik vind bijna alles wel lekker: kaaspannekoek, spek, of met appel en rozijntjes. Het enige waar ik niet van houd is pannekoek met vanilleijs erop, dat vind ik echt geen eenheid. |
Ik vind het bijna altijd wel lekker. Wat erg lekker is, is als je kaneel door het beslag doet voor je ze bakt. Maar dan moet je er wel zeker van zijn dat je zoete pannenkoeken eten want kaneel in het beslag van een kaas pannenkoek is een slecht idee. :o Maar kaneel en appelstroop is echt lekker. :)
|
Citaat:
|
met ijs en slagroom! (y)
En op de gezonde toer: met gebakken ei of met stroop. |
Appelstroop, buiten kijf :p
Boerenjongens, stroop en spek is ook een treffert |
Met poedersuiker, verder nix. :)
|
Kaas of kaas-ananas of ham-kaas-ananas (hoewel je dan zo'n pizza idee krijgt..). Af en toe appel :)
|
Met chocoladepasta~
|
met honing en noten
|
Met cyanide (y)
|
Ik eet er altijd twee. De eerste met kaas (een gewone) en de tweede met stroop (een dunne). De eerste in stukjes de tweede opgerold. :bloos:
We eten het bijna nooit, anders zou het wel gaan vervelen natuurlijk. :p |
Citaat:
|
Als ik veel honger heb met kaas, of anders met ijs, slagroom en vers fruit. Als ik minder honger heb met stroop en poedersuiker.
Met honing en noten lijkt me overigens ook lekker (y) |
met appel, kaneel en/of suikerrrrrrr
|
Met appel en rozijnen en appelstroop en fructose (soort suiker).
|
Twee met spek en 1 met aardbeien en slagroom, alsjeblieft ;)
|
met syrup, liefst met kaas (Y)yum en dan een klontje boter er op
|
Met mes en vork (y)
|
Met appelmoes
of met poedersuiker :) |
Met poedersuiker
|
Met (poeder)suiker
http://blogsimages.skynet.be/images/...pannenkoek.jpg en/of met stroop http://www.gironet.nl/home/gjp/wiets...pannenkoek.JPG |
Van lekkerst naar minst lekkerst.
Spek Jam (aardbei) Stroop en suiker Stroop Suiker Kaas Appel |
Naturel met aardbeienjam of stroop (en poedersuiker). En ik eet ze ook met appel en dan stroop erbij. :)
|
Met stroop of met krenten. En met appel is eigenlijk ook wel erg lekker.:)
|
met stroop
|
Met appel of bosbessen erin, hou niet zo van stroop enzo.
|
met appel en kaas (samen)
|
Naturel met suiker.
Ik kan al die andere dingen niet maken, geen idee hoe dat moet :o |
Met bloem- of bruine suiker, of stroop of (chocolade)ijs.
|
- bruine suiker (en boter)
- poedersuiker - stroop (géén appelstroop) dat was 't :o |
-Met kaas (en dan meegebakken of niet kan me niet zoveel schelen)
-Of met appel... Maar ik zit altijd al na 1 of 1,5 pannekoek vol, dus ik heb ook weinig kans om te expirimenteren... |
Met een ei erbovenop gebakken. <3 Corsicaanse specialiteit, zegt mijn tante. :p
|
Citaat:
Ik vind koude pannekoeken ook best lekker... :p |
Banaan of met spek :)
En thuis gewoon naturel |
appel en rozijnen
|
Wisselend. Het ligt er aan hoe lui ik ben/wat we in huis hebben.
Als we pannenkoeken eten zit daar meestal ook appel, banaan, ananas of rozijnen/krenten in maar niet altijd. En als ik beleg neem ik altijd stroop/suiker/poedersuiker. |
Afwisseling is het leukst, maar met spek en suiker bevalt me wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |