![]() |
Ik ben weer terug!
Oké, de meesten zullen wel denken: Wie is zij nu weer? Waar komt ze vandaan? Is ze weggeweest dan?
Misschien zullen anderen wel denken: Ownee ik ben net klaar met m'n therapie, is ze weer terug! Hellup! Okeej ff uitleg :P Ik ben Isabeau en ik ben hier nu al zo'n, uhmm...drie jaar lid. Toen ik dertien was heb ik me hier aangemeld en heb ik nogal veel berichtjes geplaatst voor mijn doen, en ineens was ik weg. Nou, ik heb besloten dat ik weer terug kom op het forum, want ik denk dat iedereen inmiddels wel weer lang genoeg therapie heeft gehad, lol :P Nou ik zal me nog even voorstellen in het kort, m'n naam weet je al, ik ben 15 jaar en ik woon in Zuid-Holland. Ik doe het vwo (4de klas @ the moment) en ik zit op waterpolo. Binnenkort volg ik weer een cursus djembé, ben nu vergevorderd, stoer he :P Nou ik ga t forum weer eens verkennen, hoop dat t nog gezellig is :) Dikke kus, Isabeau |
Oho, mag niet hé :nono: , maar goed welkom terug dan he ;) :p
|
Ja dus?
|
Je zou denken dat je na een tijd intensief posten wel zou weten dat dit niet mag.
Welkom terug anyway. |
Als ik je posts zo nalees had ik even een andere nick aangemaakt.
|
Citaat:
|
alles goed? :|
|
sorry ik ben niet zo bekend meer met de regels :P wat mag niet?
Misschien had ik wel een andere nick aan moeten maken jah :bloos: maarja misschien ben ik wel veranderd na 2 jaar...geef me een kans :P lol ja alles gaat goed, dankje, met jou ook? |
ooow ik zie het al, je hoeft je niet voor te stellen! Okej is goed, sorrry, ik zal het nooit meer doen. Niet doorvertellen dat ik Isabeau ben he, want daar moeten ze zelf achterkomen :P
*gaat heftig regels lezen* :bloos: |
142 posts, tjongejonge jij was wel een diehard forummer he :rolleyes:
|
Bluh, ben jij even vervelend.
|
Citaat:
*ben maar een btje gek :rolleyes: * |
Het woord "Aandachtsgeil" komt in me op....
|
Citaat:
|
Omg :rolleyes:
(145 posts is echt weinig. Ik ben niet zo bekend hier geloof ik, maar ik heb toch ruim 6000 posts. :)) |
Citaat:
ik zit al bijna aan de 20 000 en ik voel me nog onbekend :( |
Citaat:
|
:d:d
|
duiverlaarrrrrtje, ik ken jou ook :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
51 posts per dag!!!! lichtelijk onmenselijk :P |
Citaat:
ik jou een beetje, maar jij post voornamelijk op onzin enzo en daar kom ik amper. :p |
Had ik net weer een beetje het vertrouwen terug in de jeugd van tegenwoordig, komt er opeens een of andere Isabeau langs ;(
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: