![]() |
Doom
http://www.apple.com/trailers/universal/doom/large.html
Release: 21 oktober ik vond er nog gen topic over, maar de DOOM film! De trailer is wel grappig, het heeft een errug hoog resident evil gehalte, maar het is wel leuk dat ze ook stukjes uit first person hebben gedaan of dit goed uitpakt en of het bevalt weet ik niet, maar het heeft wel veel weg van de games. De film lijkt me wel vermakelijk, maar of hij echt goed wordt... dat betwijfel ik... Wat denken jullie er over? |
Kan de trailer niet zien, maar vond de Resident Evil films ook weinig aan en leek ook vrij weinig op de games. Verder zat er aan Doom maar weinig verhaal lijn en ik vind het ook vreemd dat ze hier een film van maken. Kijk meer uit naar de film Tekken, daar word dacht ik al een tijdje aan gewerkt.
|
Je hoort hier niets over omdat iedereen stiekem hoopt dat de filmmaatschappij hem vergeet van de planken te halen als we er niet over spreken. Dat is de strategie. Die helaas jammerlijk gaat mislukken.
Het doodzwijgen van de eerste trailers heeft namelijk geen enkel effect gesorteerd. |
Dat lijkt me echt heel kut. Er zat geen verhaal in Doom, tenminste geen origineel of spannend verhaal. Het 'verhaal' over demonen die via een portal naar Phobos komen was niet meer dan een rechtvaardiging om te knallen. Je hebt zelf, als onverschrokken Space Marine, geen persoonlijkheid, geen achtergrond, niets. Hoe kan daar een goede film van komen?
|
hihi hij praat vast de hele film niet :)
|
Lijkt me echt geen flikker aan.
|
Wel cool dat de monsters er precies hetzelfde uitzien als in Doom3 op de PC. Verder ziet het er uit als een enorme baggerfilm.
|
doom 1 monsters zouden veel cooler zijn.
en lekker blokkerig |
De trailer gezien, als dat geen kutfilm is dan ik mn... uh... tv op. Ik dacht dat er wel wat verhaal bij zou komen, maar volgens mij word dit precies hetzelfde als een vriend doom zien spelen als je zelf ff niet aan de beurt bent. Saai dus. En als dan net als in de trailer de helft ook echt vanuit de ogen van die worstelnicht bekeken word, dan hadden ze met fraps net zo goed een filmpje kunnen maken van Doom 3. Zouden er misschien nog wat schrik momenten tussen zitten, want als ik de trailer zo zie zijn die er zelfs niet.
(n) |
Ik zie maar weinig overeenkomsten met Doom 1 of 2, en dat betekent dat het ook geen Doom-film is. Aan de andere kant, films met The Rock hebben altijd een bepaalde charme.
|
Haha, het zeiet er uit alsof ze Alien 2 willen naspelen met een groep mariniers temidden van een sloot aan Aliens. De monsters waren niet al te duidelijk in beeld maar de Pinky Demon was wel erg slecht gemaakt. Dat first person is wel grappig, maar alleen omdat het wapen op een achterlijke manier in beeld te zien is. Alof het wapen gewoon op een draaischarnier voor de camera is gehangen. Ik download hem wel een keer voor de fun.
|
Citaat:
|
Herinner me opeens dat ik vele jaren geleden een boek van Brady Games(denk ik) over Doom2 had gelezen. Daarin zat ook een interview met John(of is het George? :s) Romero waarin gesproken werd over het maken van een Doom film. Toen wilden ze Schwarzenegger hebben. Die had er veel beter ingepast :D
Was iets van 10 jaar geleden ofzo. |
God wat zuigt die trailer hard zeg.
|
Citaat:
|
Dat het een lange, pijnlijke dood mag ondergaan.
|
ach..het zal geen hoogstaand stukje cinema worden maar ik ben altijd wel in voor een verstand-op-nul-en-een-bak-bier-erbij film zoals dit.
|
Juh, ik ga hem wel voor de gein kijken als ie uit is. Dit topic heeft er wel voor gezord dat ik Doom 3 weer ff aanzette. het is nog steeds wel een cool spel :)
|
Nou als ik naar deze trailer kijk dan vind ik Resident Evil nog een goeie film! Denk niet dat ik mijn zuurverdiende centjes aan zo'n fuckfilm ga uitgeven.
|
Citaat:
|
Nou, dat is het probleem. De een is Romero de ander Romera. De is een cult horror filmmaker de ander was vroeger een cult gamemaker (totdat ie Daikatana maakte).
|
John Romero is de gamemaker. Ik was echt huge fan van Doom 1 en 2. Deel 3 was wel ok maar kon me niet echt lang boeien (ik heb het nu over de games). En dat ze er een film van maken verbaast me eigenlijk weinig. Om een of andere reden wil de site maar tot de helft laden dus die trailer heb ik niet gezien maar als ze over deel 3 een film maken dan heb ik zomaar het idee dat het veel meer om de special (computer animated :() effects gaat en dat zou volgens mij funnest zijn voor de film.
|
Citaat:
|
Beter Final Doom, nog meer fun :P
|
wuh vet :cool:
die monsters zijn net zo aaaah als in t spel :cool: als ik geld over heb ga ik r wel heen |
Citaat:
|
Wha, wanneer komt de Duke Nukem Forever movie ? :cool:
Waanzin! Wie volgt?Far Cry, F.E.A.R, S.T.A.L.K.E.R.S, WoW, etc? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me zeker niet dat Doom spirit uit grote pixels bestaat. |
Citaat:
Ouch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens ben ik ook van mening dat Doom 3 niet de naam Doom had moeten dragen. Als je de naam van zo'n legendarisch spel gebruikt voor een modern vervolg, dan kan het bijna alleen maar tegenvallen. |
Citaat:
Ik kan een hoop woorden vuilmaken aan The Matrix - een trilogie - maar dat lijkt me niet verstandig. :) |
Citaat:
|
Oeh wat zuigt die 1st person cam hard...
|
|
oeh saai
|
Citaat:
En je vergelijking met het vliegtuigje klopt niet, want dat vliegtuigje was in zijn tijd WÉL bijzonder en interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ga me nu niet vertellen dat ik het spel oneerlijk bejegen, want er zijn voldoende genre scheppers of vernieuwers die wél goed waren in hun hoogtijdagen. |
Citaat:
|
Ik heb anders dikke pret beleefd met Wolfenstein 3d en dat is tot nu toe altijd de bedoeling geweest bij de shooters van ID. Gewoon pret zonder te veel moeilijk gedoe.
Overigens had Wolf3d wel een aantal spin-offs. Afgezien van Spear of Destiny was er BlakeStone, Catacombs Abyss, de reteslappe hap Ken's Labyrinth en nog een reeks. Maar ach, boeie dat ook allemaal. Je vind iets leuk of nite en daar heeft iedereen een eigen mening over :) |
Citaat:
chore ( P ) Pronunciation Key (chôr, chr)n. 1. A routine or minor duty or task. See Synonyms at task. 2. chores Daily or routine domestic tasks, especially a farmer's routine morning and evening tasks, such as feeding livestock. 3. An unpleasant or burdensome task. |
Lijkt me een ontzettende saaie kut film. Net als (alle drie de delen van) het spel. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |