Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Powerpuff Girls Shirts (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=125861)

Schoenvetertje 12-06-2002 21:19

Powerpuff Girls Shirts

Ik ben desperate op zoek naar PPG shirtjes ...weet iemand waar ik die kan vinden? En als het kan omgeving Groningen :D

~blue christal~ 12-06-2002 21:25

Euhm, op het waterlooplein heb ik er een gekocht ooit. Je kan ze ook vinden bij de blue moon in nijmegen. En verder sja... k denk dat je gewoon winkels binnen moet lopen.

StarGlitter 12-06-2002 21:27

waterlooplein :)

rodina 12-06-2002 22:09

slot :)

punkyfish 12-06-2002 22:21

waterlooplein! (y)

kaleidoscope 12-06-2002 22:42

ehm like overal?..
Ik heb de mijne een jaar geleden bij de zeeman gekocht..

halve banaan 12-06-2002 23:01

waterlooplein...is dat echt een begrip in Nederland ofzo? Echt alle "boeren" uit alle omstreken kennen en komen op naar plein(tje). Er is inderdaad veel te halen, maar om vanuit lutjebroek daar nou helemaal naar toe te reizen :S

Mijn vraag is nu, komen er veel mensen van buiten Amsterdam regelmatig hier naartoe? En waarom? Voor een leuk dagje uit, of omdat je bepaalde dingen in het bijzonder daar kan krijgen? :)

kaleidoscope 12-06-2002 23:15

Citaat:

halve banaan schreef:
waterlooplein...is dat echt een begrip in Nederland ofzo? Echt alle "boeren" uit alle omstreken kennen en komen op naar plein(tje). Er is inderdaad veel te halen, maar om vanuit lutjebroek daar nou helemaal naar toe te reizen :S

Mijn vraag is nu, komen er veel mensen van buiten Amsterdam regelmatig hier naartoe? En waarom? Voor een leuk dagje uit, of omdat je bepaalde dingen in het bijzonder daar kan krijgen? :)

Ik kom redelijk vaak in a'dam,tot een jaar geleden elke keer weer op waterlooplein...maar na een tijdje gaat de lol er vanaf want zoveel verkopen ze eigenlijk niet,veel komt op hetzelfde neer.
Plus dat het ook lang niet zo origineel en/of goedkoop is.

eXo 12-06-2002 23:26

hoe moet je pesies lopen vanaf centraal om bij het Waterlooplein te komen...?

kaleidoscope 12-06-2002 23:34

Citaat:

eXo schreef:
hoe moet je pesies lopen vanaf centraal om bij het Waterlooplein te komen...?
Er leiden meer wegen naar rome...ofzoiets.
Je kan totaan de dam lopen,dan linksaf de straat volgen en helemaal aan het einde van de straat rechts en je bent er.

Of Kalverstraat uitlopen en bij de munt het zebrapad oversteken en alsmaar rechtdoorlopen...en je bent er.

halve banaan 12-06-2002 23:52

Je kan het niet missen :s Pak een willekeurige fiets :D (makkelijk te vinden op het CS) en dan inderdaad zoals CemetarySlut al zei.

Ook een goede aanrader is in de Vijzelstraat: independent outlet. gewoon van Het CS alsmaar maar rechtdoor lopen (damrak, dam, rokin --> als ik het niet omdraai, doe ik altijd op de een of andere manier), bij de munt ga je met de bocht mee (voorbij de weg die dus naar waterloo gaat) en dan aan je linkerhand :) Leuke winkel, alleen ik vind het altijd erg duur...ze hebben er wel altijd de cd's die ik zoek (verder kan je er nog kleding en al die blabla krijgen). :)

TearSong 13-06-2002 07:26

Citaat:

rodina schreef:
slot :)
inderdaad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.