![]() |
waar te krijgen: viersporenrecorder?
hola,
ik ben op zoek naar een tweedehands viersporenrecorder (worden die dingen nog wel nieuw gemaakt?). iemand suggesties, of goede links about viersporenrecorders of andere opneemdingen waar je best vette shit mee kan maken? bedankt, x |
|
je computer kan je mee opnemen, verder zoom mrs serie, tascam meerdere series, roland/boss
en verder: google is je mattie |
wauw, bedankt! als je een viersporenrecorder hebt, moet je daar dan nog een versterker ofzo bij kopen? of kun je met alleen de recorder al aan de slag. ik had er op speurders namelijk een zien staan voor 25 euro..wat denken jullie?
|
Nou je hoeft er niet per se een versterker voor te hebben, meestal versterken ze zelf al een beetje. Maar je kan je koptelefoon er in pluggen, maar ook meteen kabeltje naar je hifi/dvd/platenspeler/computer set doen en het op die manier versterken.
Maar wat voor een recorder heb je gevonden? |
http://www.noyzboyz.nl/na-d-klr.gif
Nagra DII Swiss company Nagra has long been famous for the meticulously fine craftsmanship of their equipment, of which the best known is the Nagra DII open-reel, 4-channel digital tape recorder. The DII is one of the few digital recorders capable of recording 4 channels of 96kHz 24-bit sound, and can do so through its on-board digital to analog converters (which may be used as a DAC by other external transports as well) or fed by an external analog to digital converter. $22000 :| verder geen 'nuttige' toevoeging aan dit topic ;) |
Hey zo'n een heb ik ook! :P
|
woow:), nou 22000 is een beetje boven mijn buget.
deze had ik gevonden op speurders, hij is maar 25 euro (dus niet zo goed?) ik ben op dat gebied echt een beginner, dus ik zou het niet weten.. http://www.speurders.nl/audiotvenvid....230.3002.html |
ziet er lekker oldskool uit.
ik wil er ook nog eens eentje kopen. |
Ik heb zelf een Sony maar er is een weerstand doorgebrand een jaar of anderhalf geleden, moet ik nodig eens repareren. Beetje het probleem met die dingen, ze zijn nu op de leeftijd dat er veel aan stuk kan gaan. Eigenlijk moet je er twee hebben, eentje extra om kapotte onderdelen te vervangen..
|
Citaat:
|
Ik heb er een staan, een heel erg oude. Maar hij doet het nog wel...
|
tof, ik heb al gemaild. nu nog wachten op het antwoord:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |