![]() |
Birth
gister gekeken, sterk spel van Nicole Kidman en orgineel script..
maar ik bleef met een raar gevoel achter... toen de film voorbij was dacht ik echt van: is dit het nou? zijn er meer mensen die dit hadden? en wat vond je van de film? |
Volgens mij kun je dat beter in dit topic posten:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1258330 |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het einde vond ik inderdaad ook niet bijster bevredigend. Maar het is op zich ook wel leuk om weer eens een echte ontknoping te hebben in een film. Ik vond het ook wel goed dat bepaalde dingen juist een beetje open gelaten zijn, zodat je ook je eigen invulling eraan kunt geven. Alleen de laatste beelden waar de film daadwerkelijk mee eindigt, kon ik niet helemaal precies plaatsen.
Spoiler
|
tijd geleden al gezien. wel aardig, maar zeker niet meesterlijk.
overigens:
Spoiler
maar een verrassende ontknoping maakt een matige film als deze natuurlijk niet ineens geweldig |
Citaat:
hoe kan die kleine jongen nou aan al die informatie komen? en vergeten dat sean een ander vrouwtje erbij had? waarom wist ie dat juist niet? en als hij zegt dat ie toch sean niet is, dan maakt het nog vreemder dat hij veel dingen over die familie wist... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een teringfilm!!! Ging echt helemaal nergens over...aan het eind van de film wist ik net zoveel als op het doosje stond, en het meeste kwam nog zelfs ván dat doosje ook! Gaaaatver
|
Ik heb die film gister voor het eerst gezien, maar ik begrijp ik het einde niet zo goed.
Kan iemand mij dit nog een keer duidelijk uitleggen? Want ik kan zelf wel dingen gaan bedenken, maar ik zou graag weten hoe het einde nou in elkaar zit. en oh ja, ik vond de muziek maar kut in de film (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |