![]() |
abonnement
Als je een abonnement hebt,kun je dan ook eerder stoppen? Ik heb een 2 jarig abonnement. In de winkel heb ik gevraagd wat het kost als je naar een buitenlands nummer smst, daar zeiden ze gewoon 8 cent, bij Hi 20..maar nu lees ik dus dat het 29 cent is!! en ik zit er nog 2 jaar aan vast! help
|
What the fuck heeft dit met hardware te maken?
Verder zie ik je probleem niet echt. Als je geen 29 cent voor een smsje wilt betalen dan sms je toch gewoon niet naar het buitenland maar stuur je een mailtje. Verder moet je ff op de site van je provider kijken of het ff in de winkel vragen waar je hem hebt gekocht daar kunnen ze je vast verder helpen. |
2 jarig abbo kun je NIET eerder opzeggen. Waarom denk je dat je minder hoeft te betalen voor een telefoon bij een 2 jarig dan bij een 1 jarig abbo? Omdat ze dan dus de zekerheid hebben dat jij nog 2 jaar doorbetaald. Sorry, maar je zit er aan vast ;)
|
Dit hoort eigenlijk op DK, maar ik laat hem hier maar staan.
|
waardeloze verkoper btw. Als je een beetje logisch nadenkt dan kan een sms naar een buitenlands nummer bijna niet even duur zijn als een sms naar het binnenland.
Anyhow, je zit er idd aan vast.. je zult het abbo wel 3 maand van te voren op moeten zeggen anders zit je er nog eens 3 maand bovenop die 24 maand aan vast i.v.m. opzegtermijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |