![]() |
Gedicht
Lieve ..., (naam zeg ik liever nie)
Jij was mijn voorbeeld toen Ik hoop dat je dat weet Jij was mijn voorbeeld toen In hoe je dingen deed Jij was zo mooi toen Met je haar los in een staart Jij was zo mooi toen Jou lach die zich in mijn geheugen bewaart Er was slechts in ding mis dat was tijd Jij bent voor altijd bij me al ben ik je nu kwijt 1000 maal Liefs -wat vinden jullie-? |
nee niet echt, het is goed geprobeert, maar het is niet iets wat ik graag zou willen lezen. Je woordgebruik is té simpel.
Opzich loopt het goed, tot deze regel: Jou lach die zich in mijn geheugen bewaart hupsakee dan loopt het niet echt meer. Ook is het beeld wat je schetst niet origineel. Ik zou eens proberen om eenzelfde soort gedicht te maken, (soort briefvorm wat je doet, das best leuk namelijk) maar dan me originele, grappige, ontroerende woorden, iets wat mensen écht raakt. Succes! :) |
nee maar t is wel belangrijk voor mezelf.
ze is dood |
Oh oke, sorry. Dan is het meer een van-je-afschrijf-gedicht. Ik mag dan niet klagen over de inhoud. Als jij je op deze manier het beste uit, je gevoelens hierover, ja dan is dat zo. Maar ik mag wel kritiek geven op hoe het loopt.
Achja, schrijf het maar goed van je af, zelfs cliché mag dan even :) anders kan je op psychologie geloof ik ook? daar is een luchtjeharttopic |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |