![]() |
Heel raar iets
Jullie gaan misschien onwijs lachen als ik het vertel, zou ik ook doen dus no problem.
Ik heb deze week af en toe last van het idee dat ik onwijs nodig naar de wc moet, maar als ik dan ga, komt er niks uit :S Echt bijna alsof je het in je broek doet, maar er is gewoon helemaal niks. Lijkt me niet normaal?? Wat kan dit zijn? |
Citaat:
|
definitly blaasontsteking.
|
ik had dit vanacht, maarja... ik had ook veel gezopen... :o
|
Ik heb vanacht gedroomd dat ik dat had :S
Ik weet niet wat het is, blaasontsteking misschien idd. |
Eh, kneuzige vraag :P Nu langs de huisarts??
|
Citaat:
|
:D Hmm oke dan :) Hoe kom je eigenlijk aan blaasontsteking?
|
Citaat:
|
Dat ook :D
|
Kan ook van zenuwen/stress zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
en een lange rok in de winter is denk ik hopelijk ook niet van toepassing. |
Citaat:
|
Citaat:
Een blaasontsteking wordt veroorzaakt door bacteriën die meestal in de endeldarm leven. Daardoor krijgen vrouwen ook vaker een blaasontsteking dan mannen, omdat de urinebuis veel korter is en dichter bij de anus zit. En dat is dus ook de reden waarom vrouwen grotere kans op een blaasontsteking hebben na de seks. Maar dat dus even over hoe je een blaasontsteking kunt oplopen. Om er zeker van te zijn dat je een blaasontsteking hebt, moet je gewoon even met een potje (ochtend)urine langs de huisarts gaan en dat daar even laten testen. Als het een flinke ontsteking is, krijg je een antibioticakuurtje mee (of misschien doen ze dat standaard altijd wle bij mannen), en anders het advies om veel te drinken en veel viamine C naar binnen te werken. En dan ben je er zo weer vanaf :) |
De kraan bij de wc aanzetten helpt bij wel, niet blaasontsteking
|
Ik zou even naar de huisarts gaan :) Het kan blaasontsteking zijn, het kan ook stress zijn, het kan ook wat anders zijn.. Via dit forum komen we daar niet uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
denk dat het blaasonsteking is..
veel thee drinken helpt.. zodat het goed door spoelt.. :) als dat niet helpt naar de huisarts gaan! |
Citaat:
|
cranberry pillen helpen heel goed! die kan je gewoon bij t kruitvat halen.
|
Citaat:
Maar jongens hebben wel minder kans op blaasontsteking dan meisjes, dus ik zou wel naar de doc gaan! |
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHA *LOOOOOOOOSER* HAHAHAHAHAH en verder, je moet meer bruin brood eten en alles komt goed. |
Bruin brood is beter om te schijten, niet om te piesen! :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |