![]() |
Wat voor grasmaaier heb jij?
Een elektrische? Een ouderwetse duwmachine? En wie maait er altijd het gras bij jou thuis? Heb je een klein perkje of een gigantisch veld? Misschien zelfs een voertuigje?
Vertel! |
Geen.
|
Heb je geen gras?
|
Een elektrische grasmaaier, bediend door mijn moeder. Het is niet zo'n groot veld.
:) :) |
Jezus komop man het is dan wel DK maar gaat dit niet iets tè ver?
|
Citaat:
|
Nee geen gras.
Verder ben ik 't eens met *bleep* *bleep* viking *bleep* |
Citaat:
|
ik heb niet eens een tuin :|
|
Een groene, net als mn tandenborstel. :)
|
electrisch, mn pa, klein stukkie :)
|
Wij hebben geen tuin, dus ook geen grasmaaier.
|
We hebben geen gras, maar wel een grasmaaier.:|
Geen dus. |
Zo'n kantentrimmer en een handmatige.
En geen gras. |
Citaat:
|
De elektrische is kapot, dus nu alleen nog maar zo'n dom duw ding.
|
Geen.:)
|
Een rode met een zwarte zak waar het gras in komt. En een oude die draait als je duwt.
|
Citaat:
|
geen
|
Citaat:
|
met de tractor
een schudder,maaier en rugger oh en we hebben ook nog een oud ding dat op benzine werkt |
Mijn ouders hebben zo'n hele simpele, ouderwetse duwmachine. Je kunt er wel een plastic bak achterhangen waar dan het gras in terecht hoort te komen, maar dat doet het niet, driekwart valt er gewoon naast. dus dat moet je dan later weer gaan opharken.
Normaal maaien mijn ouders het gras, maar omdat ze nu 4 weken op vakantie zijn, willen ze dat ik even elk weekend het gras maai :| |
Wij hebben zo een waar je op kunt zitten, minitractor-tje zeg maar, mn zusje heeft em van't zomer tegen de boom aan gereden, dikke deuk in de bumper... snugger :D
|
Wat een topic :d Een zitmaaier, we hebben heel veel gras en m'n vader maait het altijd.
|
elektrische grasmaaier.
|
Een uhm.. (op benzine?:bloos: )
Je moet aan zo'n koort heel hard trekken en dan gaattie aan. Oh, & als je perongeluk met je voet eronder gaat, ligt 'ie eraf. :o Hmmm.. we hebben een flinke tuin, & m'n vader maait altijd. :) ( en ik moet het opharken. :( ) |
Citaat:
|
M'n vader is nu het gras aan het maaien met de elektrische maaier (Y).
|
Ik heb wat elektrische scharen gemonteerd onder een oude treinwagon en die kan nu het grasmaaien wat tussen de rails groeit die in de tuin ligt. :cool: (y)
|
een superturbo-injectie-powermower met super-pollen-filter en direct aangedreven ingespoten achterwielgebeuren.
zonder gekheid : een elektrische maaier, zo'n ding dat je vooruit moet duwen dus niet zo'n karretje, en t gras maai ik meestal, of mn vader. |
|
een oud duwding, maar als je dr met je voet onder komt doet het toch wel aardig pijn hoor!(lijkt me, ga het niet proberen.)
|
Een electrische grasmaaier, mijn pa maait meestal het gras. :)
|
een electrische, maar dan niet zo'n heel karretje. en m'n paps maait altijd.
|
wij hebben geen gras.
|
Wij hebben er een van Black&Decker. Mijn moeder, vader of zus maaien altijd het gras :bloos:
|
Citaat:
|
een zitmaaier... hebben een redelijk grasveld... ongeveer een voetbalveld groot.... alleen dan met allemaal vreemde bochten erin...
groeten |
geen... (y)
|
Voor de gewone tuin een zitmaaier.
Verder nog een schijvenmaaier, maaibalk (voor slootkanten), maaiarm (maar die is meer voor heggen) en nog z'n maaier die je achter de trekker hangt voor graspaden. |
geen, geen gras geen grasmaaier he.
|
Wij hebben geen grasmaaier.
|
Een onzichtbare.
|
We hadden een ouderwetse, maar teegnwoordig een balkon dus geen een meer.
|
Ik heb geen tuin en geen grasmaaier :(
|
Citaat:
|
Een konijn, telt dat ook? :o
|
Ik heb niet eens een tuin, laat staan gras (laat staan een grasmaaier)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |