Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe vaak zien?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1259142)

Roffachick 04-09-2005 12:49

hoe vaak zien??

;) Ik had een vraagje... Als jij een vriendin hebt of natuurlijk vriendin..

Hoe vaak WIL je elkaar dan zien?

Ik heb een vriend en zei gisteren tegen hem of hij elke week wou afspreken en hij zei ja dat ie dat wel wou... (we wonen best ver vanelkaar af) en toen ik weg ging zegt tie als je niet kan ofzo moet je me maar bellen of smsen... :rolleyes: ik weet niet wat ie daar mee bedoelde of dat hij het gewoon `lief ` bedoelt...

Hoe vaak zien jullie elkaar elke week zeker toch wel (dat is toch niet veel??)

Nou alvast bedankt ;)

Dobomobo 04-09-2005 12:53

mijn vriendin woont 10 minuten fietsen van mij. Maar dat heb ik er wel voor over om haar te zien:P.

Ik denk dat we zo'n 2x per week afspreken. 'Zien' dat doen we op school wel. :)

WolterB 04-09-2005 13:03

Offtopic: een beetje meer interpunctie maakt het lezen wat makkelijker:o

Denk dat hij het goed bedoelt, je ziet volgens mij spoken :o

Mindfields 04-09-2005 14:32

We zien elkaar vrijdag t/m zondag, en meestal ook nog dinsdag en donderdag. Meestal 4 a 5 dagen in de week..Doordeweek alleen 's avonds, want hij heeft stage tot 17.00. :)

Leonoor 04-09-2005 14:44

Citaat:

misslinda schreef op 04-09-2005 @ 13:49 :
Hoe vaak WIL je elkaar dan zien?

Het liefst gewoon altijd.

Citaat:

Ik heb een vriend en zei gisteren tegen hem of hij elke week wou afspreken en hij zei ja dat ie dat wel wou... (we wonen best ver vanelkaar af) en toen ik weg ging zegt tie als je niet kan ofzo moet je me maar bellen of smsen... :rolleyes: ik weet niet wat ie daar mee bedoelde of dat hij het gewoon `lief ` bedoelt...

Ik snap het probleem niet zo? Hij zegt dat ie je elke week wil zien en dat als JIJ niet kunt je dan maar moet bellen of sms'en...daarmee zegt ie toch niet dat ie dat liever heeft dan jou echt zien? Of mis ik nu iets?

Lorelei 04-09-2005 14:47

Wat Leonoor zegt. Hoewel ik niet weten of ik daar nog hetzelfde over zou denken als ik 'm inderdaad altijd zag :p Ik hou wel van een beetje ruimte. :o Maar ik heb geen specifieke grenzen of zo.

Leonoor 04-09-2005 14:49

Citaat:

grl schreef op 04-09-2005 @ 15:47 :
Hoewel ik niet weten of ik daar nog hetzelfde over zou denken als ik 'm inderdaad altijd zag :p Ik hou wel van een beetje ruimte. :o
Dat zou ik ook niet weten...voorlopig werkt hij en studeer ik/loop ik stage en we hebben daarnaast allebei onze eigen dingen. Wie weet kan ik over een jaar of 45 zeggen hoe het is om elkaar altijd te zien (al verwacht ik niet dat we dan geen eigen dingen meer zullen hebben ;)). ;)

Secret_girl3 04-09-2005 15:21

Ik denk dat je zelf moet bepalen hoevaak je elkaar ziet...
Als je in t begin elkaar elke dag ziet is vrij normaal en doet volgens mij iedereen in t begin..

Maar na een tijdje is het leuker om mekaar 2 a 3 keer in de week te zien.. vind ik dan tenminste..

Zo heb je elkaar tenminste iets te vertellen en anders dan erger je je alleen maar aan elkaar..

dus bepaal zelf hoevaak je elkaar wilt zien en laat je nie gek maken

Gothic 04-09-2005 15:53

Het liefste wil ik een vriend die ik zo vaak mogelijk wil zien. Nu heb ik een vriend en niet echt de behoefte om hem vaak te zien... 1x per week is zat.

Lorelei 04-09-2005 15:56

Citaat:

Gothic schreef op 04-09-2005 @ 16:53 :
Het liefste wil ik een vriend die ik zo vaak mogelijk wil zien. Nu heb ik een vriend en niet echt de behoefte om hem vaak te zien... 1x per week is zat.
Hm.. Wat.. raar lijkt me dat. :)

Freyja 04-09-2005 16:09

Citaat:

Waarom maak jij het nu eindelijk niet eens uit? ;)

Ontopic: Ik wil hem vaak zien, dat lijkt mij logisch. En hij mij ook. In principe zien we elkaar elke dag, behalve in het weekend. Door de week slaapt hij namelijk altijd bij mij (ik heb het tweepersoonsbed ;)). Meestal zien we elkaar dan die avond een keer. Soms eten we samen, soms komt hij pas om twaalf uur. Echt dingen doen komt buiten vakanties en weekenden vrij weinig voor omdat we allebei zo druk zijn.

Qimm 04-09-2005 16:17

Ik wil hem elke dag zien en dat doe ik ook, krijg je als je in een huis woont :P Maar goed, we hebben nog wel beide onze eigen hobby's dus we zijn niet helemaal onlosmakelijk verbonden.

Trimm Trabb 04-09-2005 17:26

Ik zie hem als hij vakantie heeft. Dus om de 2 maanden eens een weekje. Maar dat vind ik veels te lang duren. Dus ik wil ook tussendoor es een weekendje naar hem toevliegen.
Kost een hoop geld, maar dat heb ik zeker voor hem over.

Chloe Siere 04-09-2005 17:31

Ik zie hem het liefst iedere dag... Soms komt het daar ook wel op neer (dan zien we elkaar toch nog een uurtje, terwijl het eigenlijk niet de bedoeling was). Soms komt hij hier even eten, of ik ga even bij hem langs... We wonen zo'n 500 meter bij elkaar vandaan, dus lekker makkelijk :p

Ik kan het ook presteren om te zeggen dat we elkaar weinig gezien hebben en dan zegt mijn vriend: 'maar we waren maandag en woensdag avond bij elkaar... Donderdag ochtend heb ik je nog even gezien en zaterdag op zondag bleef je bij me slapen...?'
Dan blijkt dus dat we elkaar maar 2 dagen niet gezien hebben :p Haha, foutje ;)

Nou ja, hij kan zich soms wel eens benauwd voelen... Maar dat geeft ie dan aan en dan gaat ie bijvoorbeeld met zn vrienden uit, in de kroeg voetbal kijken oid. Uiteindelijk is hij weer de gene die mij na een tijdje weer meer wilt zien en dan is t weer vanouds :)

Ach jaaa :o Zo leven we lekker toe naar t samenwonen, wat we na zijn studie willen gaan doen (over 2 jaar..).

Leonoor 04-09-2005 17:50

Citaat:

Morgan schreef op 04-09-2005 @ 17:09 :

Dat zou ik dan idd ook doen... (En dat heb ik in het verleden dan ook gedaan toen ik dat zo voelde. ;))

Loezzel 04-09-2005 18:05

Vanaf morgen zit mijn vriend op kamers, dus dan wordt het nog even passen en meten hoe vaak we elkaar zien.
Ik moet namelijk in september ieder weekend 2 keer werken... :(

Voorheen zagen we elkaar soms elke dag, soms 2 keer in de week. Het lag eraan wat er allemaal in de planning lag.

Gothic 04-09-2005 18:05

Citaat:

Morgan schreef op 04-09-2005 @ 17:09 :
Ik ben bezig :o...

Leonoor 04-09-2005 18:09

Citaat:

Gothic schreef op 04-09-2005 @ 19:05 :
Ik ben bezig :o...
Die paar woordjes uitspreken kost toch niet zoveel tijd? :p

Aelin 04-09-2005 18:09

Ik zie mijn vriend alleen in t weekend, en dan meestal nog niet echt heel lang. Hij zit nl. in het leger en komt vrijdagavond pas thuis, dan ga ik wel naar hem toe en slaap ik bij hem. Maar ik moet op zaterdag altijd naar school, en meot dan om 9 uur de trein hebben, ben ik pas half 6 thuis en dan gaan we allebei naar onze vrienden, soms samen uit, soms slapen we bij elkaar, maar meestal zie ik m pas zondagmiddag weer voor een paar uurtjes. Mrjah.. t maakt t allemaal wel weer heel leuk en spannend als ik m weer zie:)

Arenda 04-09-2005 20:19

het liefst zie ik en zo veel mogelijk (en het liefst slaap ik elke nacht bij hem of hij bij mij) Helaas niet mogelijk, hij's 4 maand weg voor z'n werk. Maar meestal zien we elkaar toch wel 5keer en ongeveer 4 nachten...

Toch best vaak eigenlijk.

evanescence 04-09-2005 20:22

1x in de 2 weken...in het weekend --> dus ongeveer 5 dagen in de maand...wonen ook ver uit elkaar en is geen mogelijkheid om elkaar vaker te zien...werken allebei (ik loop stage en hij werkt) en ik werk 1x in de 2 weken op zaterdag...wordt te duur als we elkaar elke week zien...

Badmutssssss 04-09-2005 21:34

Citaat:

wazzz met jouuu, wat is dat voor een vriend van je

Sprinkle 04-09-2005 21:58

Iedere dag. We wonen samen, dus dan is het niet heel erg moeilijk.

Voordat we samenwoonde zagen we elkaar 1 a 2 dagen per week niet.

Mariekje* 04-09-2005 22:09

Hoevaak ik hem het liefst zou WILLEN zien? Altijd, elke dag.

Vroeger zagen we elkaar zo'n 3 á 4 keer in de week, soms zelfs nog wat vaker. Maar omdat we aankomend jaar beide erg druk zijn, met school & werk etc. Zal dit voortaan wel neer gaan komen op alleen een zondagavond en misschien doordeweeks nog eens tussendoor een uurtje. Helaas. :|

freakinaround 04-09-2005 22:40

Altijd, elke dag. 24/7 :bloos: Maar ik zie haar niet zo heel vaak :( Heb dr nu een week niet gezien.. hopelijk spreken we woensdag af.. :(.. Mis dr :o we wonen btw ong 25 km van elkaar af en gaan met de trein naar elkaar toe..

U*NiQ 05-09-2005 08:36

Ik wil hem zo vaak mogelijk zien :D Al wil ik aan de anderen kant ook weer wat tijd voor mijzelf en mijn vrienden :) Het is allemaal nog erg pril met mijn vriendje, dus een bepaald ritme in
'het elkaar zien' hebben we nog niet echt gevonden. Maar ik wil hem zeker toch wel wekelijks zien, ja.

Andijvie 05-09-2005 09:02

Ik wil hem zo vaak mogelijk zien. En ik zie hem elke dag een paar uur en we slapen samen, omdat we samen wonen. Hij werkt, ik studeer, dus 24/7 zijn we niet samen.

Multilot 05-09-2005 10:22

Ik zie hem vaak door de weeks een keer en in het weekend. Van mij mag het wel vaker:)

Hop 05-09-2005 13:36

Alleen voor de sex.

snoopy 05-09-2005 14:28

nou, ik wil hem zo vaak mogelijk zien. Het gaat natuurlijk niet altijd, maar dat komt door andere dingen.

Poeperd 05-09-2005 15:25

Wij zien elkaar 1 keer per week. Alleen in het weekend. Ik heb mn school, hij universiteit. En daar komt bij dat we best ver bij elkaar vandaan wonen.

Cytherea 05-09-2005 16:04

Wij zien elkaar elk weekend en wonen ook ver uitelkaar.

Ik denk dat je vriendje het alleen maar lief bedoelde.

Nala 05-09-2005 23:38

We zien elkaar iedere dag, en dat deden we voor de bruiloft ook. Nooit geen problemen mee gehad en tot nu toe ook niet de behoefte om dat anders te doen.

Ik denk dat je vriendje het gewoon lief bedoelde, of praktisch, maar kan er verder niets raars in vinden eigenlijk.

Tiño 06-09-2005 00:01

bijna elke dag wel...
behalve als er echt iets anders is ofzo,maar in principe elke dag en anders 1dagje niet,maar dan zeker de daaropvolgende dag.
slapen ook minimaal 2dagen per week bij elkaar.

MTpower 06-09-2005 01:02

elke dag :o

JJ13 06-09-2005 07:40

ik zie m bijna elke dag :) af en toen eens n dagje niet. ik zou wel elke nacht bij elkaar willen slapen, maar dat gaat nu nog niet.

Sanoeske 07-09-2005 16:10

bijna elka dag..woon 25 minuutjes fietsen bij hem vandaan...en hij komt met de auto hierheen. Meestal zie ik hem doordeweeks 3 tot 4 keer savonds na 7 uur. En dan het hele weekend...waarop we zaterdags nog allebei werken..

Dittrich 07-09-2005 16:14

Citaat:

Mindfields schreef op 04-09-2005 @ 15:32 :
We zien elkaar vrijdag t/m zondag
tenzij zij naar mij komt, dan is het alleen zaterdag & zondag ivm haar werk.

Katje 07-09-2005 16:16

Citaat:

Andijvie schreef op 05-09-2005 @ 10:02 :
Ik wil hem zo vaak mogelijk zien. En ik zie hem elke dag een paar uur en we slapen samen, omdat we samen wonen. Hij werkt, ik studeer, dus 24/7 zijn we niet samen.

Roos 07-09-2005 16:17

Ik hoef een jongen echt niet elke dag te zien hoor. 3x per week vind ik zat.

dragonstorm 07-09-2005 16:18

zo vaak mogelijk

maar gezien we ehm.. nogal ver van elkaar wone..

is dat niet zo vaak :(

ssjpan 07-09-2005 16:56

Ik zou hem wel elke dag willen zien.

Tot voor kort kon dat ook, we woonden dicht bij elkaar en we zaten op dezelfde school, maar nu is hij verhuist en gaan we allebei naar een andere school... Het is nu ongeveer 3 kwartier reizen naar elkaar toe, maar ik weet nog niet precies hoe vaak we elkaar nu kunnen zien, ik denk in het weekend en misschien 1 of 2 keer door de week.

Sevi 07-09-2005 17:21

Nou eh wij zitten bij elkaar op school, dus zien elkaar door de week zowiezo iedere dag. Zaterdagavond meestal wel omdat we met onze hele vriendengroep uitgaan, en zondag af en toe omdat we bij elkaar slapen of omdat we bij elkaar langs gaan. Wanneer er anderen bij zijn, zijn we absoluut niet klef, omdat een ander stel binnen onze vriendengroep dat wel is en we zien hoe wij en anderen ons daaraan ergeren. Ik ben niet heel erg vaak met hem alleen, vooral omdat we dezelfde vrienden hebben en dat dus sneller gaat, maar als we dat wel zijn is het wel extra leuk :)

Dato_16 07-09-2005 17:50

4 keer per week maar word vanaf volgende week stuk minder de komende 3 maanden dus zal wel even wennen zijn helaas :(

Graph 08-09-2005 08:45

als ik van school naar huis moet fietsen (doe ik een uur over) kan ik een 'pauze' houden bij hem (dan heb ik 2x een half uur fietsen i.p.v. 1 heel uur :rolleyes: ) en dat hebben we afgesproken dat ik dinsdag en woensdag zo'n 2 uurtjes naar hem kom ..
maandag ben ik veel eerder uit dus ben ik thuis als ik uit ben en dan komt hij naar mij toe .. donderdag ben ik de hele dag in tilburg (waar mn school staat, nieuwe huis (is nu aan het verbouwen) en mijn manege waar ik op die dag naar toe ga) dus zien we mekaar niet .. en vrijdagavond gaan we naar elkaar toe ..
zaterdag en zondag ligt eraan wanneer ik moet werken en of we maybe iets anders te doen hebben zoals huiswerk en verplichtingen thuis ..

dus wel bijna elke dag en 'k vind 't helemaal niet erg :D

KiMZz 08-09-2005 13:18

Wij zien elkaar elke dag, op maandag heb ik grotendeels vrij en hij ook dus dan overdag en 's avonds, dinsdag tot en met vrijdag 's avonds, ik moet naar school en hij moet werken, zaterdags moet ik werken maar dan zie ik m voor en na mijn werk, en op zondag heel de dag.

moisture 08-09-2005 15:41

Nu school weer is begonnen zie ik hem in de pauzes/tussenuren, in het weekend ben ik soms bij hem en anders is hij bij mij. In de vakantie waren we non-stop bij elkaar, dus..

hellion 08-09-2005 15:58

als ik naar haar ga vrijdag, zaterdag en zondag, zij bij mij zaterdag en zondag :o liefst wat vaker maar dat gaat niet :( (n)

loenie 10-09-2005 15:26

ik zie hem bijna elke dag wel maar soms geven we elkaar nog wels de ruimte... zoals nu is die samen met z'n zusje een weekendje naar z'n vader

Aurora 10-09-2005 16:21

Ik zie hem elke dag, maar dat komt omdat hij bij mn ouders woont en ik in de vakantie ook bij mn ouders geweest ben. Het zal als ik weer ga studeren anders zijn, dan zie ik hem alleen maar in het weekend. Ik vind het fijn om hem elke dag te zien eigenlijk, en ik kan het me niet voorstellen dat mensen geen zin hebben om elkaar te zien als ze een relatie hebben. :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.