![]() |
psychobiologie uva
Ik was aan het rondsurfen voor opleidingen en toen kwam ik psychobiologie tegen. Dit lijkt me een hele interessante studie maar ik heb totaal het verkeerde profiel: e &m. Ik las dat ze een beta brug project hebben, waardoor je wat bijgespijkerd wordt zodat je toch een betastudie kan doen
Heeft iemand hier ervaring mee? hoeveel tijd kost het? |
Leek mij ook leuk, maar toen ik wist dat er ook dierproeven bij kwam kijken was het totaal niets meer voor mij. Ik weet niet of je daar tegen kan?
|
Ik ben dit jaar begonnen met die studie en je moet wel echt een goede basis hebben qua biologie anders lijkt het mij niet te doen. Dus ik denk dat het heel hard werken is als je dat niet in je vakkenpakket hebt gehad.
Maar je hebt gelijk, het is (voor zover je dat na 2 weken kan zeggen) een hele interessante studie :) En over die dierproeven; voor zover ik weet valt dat wel mee. We moeten wel fruitvliegjes kruizen bijvoorbeeld, maar of dat nou zielig is? Eind dit jaar gaan we ook een haai ontleden, maar er is mij verzekerd dat dat bijvangst is, ze worden er dus niet voor geweekt. |
Jup leuke studie het staat op nummer 2 bij mij :).
(op nummer 1 staat natuur en sterrenkunde) Veel succes. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |