![]() |
[nieuw] Children of Bodom - Are you dead yet?
Ok, in het verleden is gebleken dat er hier meer tegen- dan voorstanders zitten van CoB, maar toch gooi ik m erin. Nieuw album uit, met de overigens erg slappe en onoriginele titel "Are you dead yet". Te vinden bij de betere downloadboer.
Ik vind m wel ok, maar ben toch van mening dat het niet zo goed is als wat ze ooit gedaan hebben. Hij is te zielzoeken bij username Timba. Meningen? |
staat die titel op hun? :)
|
Wanneer komt ie uit?
|
CoB Heerscht. Deze ga ik zeker ff checken
|
verwacht er niet te veel van, dan zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen..
|
Ik heb hem ook en ik vind hem best tegenvallen. De Britney Spears cover is al helemaal waardeloos slecht.
|
Citaat:
|
welke is dat dan?
|
Oops I did it again :|
|
Citaat:
|
Is dat een bonustrack oid? Want die zit er bij mijn versie niet bij..
Niet dat ik m heel erg mis |
Children of Boredom
|
Citaat:
|
Nee die cover van ons aller Britney staat geloof ik alleen op de single van "In Your Face".
|
Citaat:
(die voor 40 euro te koop is op amazon :|) |
Oh ja zal ook wel, ze nemen meestal wel 1 of andere derderangs cover op als bonus track. Ik noem een Silent Scream, No Commands of She Is Beautiful.
|
Citaat:
Citaat:
|
Mjoa ach, Hatebreeder blijft wel een kek cdtje en Follow The Reaper en Hate Crew Deathroll luisteren ook nog best lekker weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In your face, trashed lost & strungout, bastards of bodom en if you want peace... vind ik aardig goed aansluiten en echt niet onprettig om te luisteren.
De rest zegt me eigenlijk niet zo veel, en slechts vier interessante tracks op een album is wat jammer. |
Nou, aan die titels te zien zijn ze nog steeds niet de puberteit ontstegen.
|
Da's met bijna elke willekeurige metal band wel zo....
|
vanavond ff leeche (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CoB is niet trui :rolleyes:
live vind ik ze toch wel leuk :o (WOA2004!!) de naam van dit nieuwe album is idd wat afgezaagd, maar het is CoB, dus verwacht men anders? |
klinkt nog best goed :)
|
Die Spears cover is eigenlijk helemaal niet grappig of goed uit gevoerd. Ik snap ook niet dat ze dat zelfs ook maar als b-side uit hebben durven brengen.
De nummers van het album zelf hebben me ook niet zo kunnen pakken als Needled 24/7. Sinds het matige live concert in 2004 op graspop hebben ze eigenlijk al voor me af gedaan. |
Wat ik tot nu toe gehoord heb staat me echt heel erg tegen, ik had gehoopt dat ze met die Roope op de gitaar wel iets ruigs ervan zouden maken, maar nee. Zelfde als eerst en dan minder 'pakkend'.
|
COB is toch wel een van mijn jeugdliefdes. Luister het vrijwel nooit meer, maar ga dit toch zeker even uitchecken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ga vooral iedereen verbeteren of tegenspreken, dan krijg je vast eindelijk de waardering van je natte dromen (y)
|
Ik vind dat Britney nr wel grappig en goed gelukt. De rest van CoB luister ik eigelijk niet. Vind het allemaal een beetje veel van hetzelfde
|
Heb de cd nog niet helemaal geluisterd, maar het titelnummer vond ik in ieder geval wel goed. (y)
|
Is de batterij van die Gameboy van COB al eens op? Of spelen ze daarmee nog steeds solos?
|
Net gedownload en ik vind dat de cd er wel meteen lekker in knalt met "Living Dead Beat".
Lekker ruig, zoals ik dat graag hoor :) |
binnenkort ff downloaden, maar van de nummers die ik nu ken, vind ik de vocals zo snel saai worden :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt progressie heb je dan niet gemaakt |
:D
Zeg maar gerust geen (y) |
Citaat:
|
na m nog zon 20× geluisterd te hebben
is ie toch wel erg vet :cool: |
Arch Enemy vind ik geen Death Metal.
|
Ik begon 12 jaar geleden bij Deicide. Zo.
|
Citaat:
Neen, ook Cannibal Corpse, Death, Suffocation, Zyklon, Six Feet Under, Vomitory, Deicide en nog veel meer hoor. |
Citaat:
Wat een harde muziek zeg! :eek: :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |