![]() |
Soilwork @ melkweg
Zaterdag 15 Oktober speelt Soilwork in de melkweg
entree is 14,- eu + memb support is nog niet bekend, althans niet op de melkweg site. Ik denk dat ik er wel heen ga, nieuwe cd vind ik heerlijk! (y) |
Aanwezig natuurlijk (y)
Oh en ik gok op Darkane als support. |
Ah geweldig, die moest ik nog es een keer zien! :cool:
|
Wat ik me nog herinner van de vorige keer dat ik Soilwork zag, zijn ze live wel vet. Maar om nou af te reizen naar de Melkweg, en die memb van de Melkweg stinkt ook.
Als ze nou us goudvishal/doornroosje aandeden, maar neeeeee. Ze komen ook op WOA 2006, dus daar gok ik op :P |
Citaat:
|
mwah, te ver van huis, en moet ik weer vrij vragen enzo.
|
Citaat:
|
Ik wacht wel tot Wacken...
|
heb ze al op graspop gezien
|
fucking vet!
erg vette band, als ik vervoer kan regelen wil ik er wel bij zijn..... |
Citaat:
|
|
Die heb ik anders niet gezien toen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beter (y)
|
Ik zie nog wel eens een keertje op een festival. Het laatste album schijnt niet zo goed te zijn, en op graspop dit jaar waren ze ook niet meer dan degelijk.
|
hmm. vind Stabbing The Drama eigenlijk een stuk beter dan Figure Number Five en Natural Born Chaos. maar wie ben ik.
|
Soilwork is zo'n beetje dat me maar even kan bekoren. Wat niet weg geeft dat het optreden dat ik laatst van ze zag behoorlijk standaard was.
|
Heb ze anderhalf jaar geleden nog gezien, maar tis wel de moeite waard om weer te gaan. En melkweg is dichtbij (y)
|
Citaat:
Tijdje terug dat ik ze live gezien heb, zou er niks op tegen hebben ze weer eens te bekoekeloeren. Maarja, melkweg... mij te ver. |
VETTE band<3
|
heh, dikke shitzooi.. mn oma viert dan dr verjaardag (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wij verschillen nogal radicaal van mening, met name met betrekking tot Natural Born Chaos |
Construcdead en Hatesphere zijn support.
|
Citaat:
|
Ik ga voor hatesphere....kan de rest me gestolen worden :o
|
Wat voor bands zijn het?
zelfde lijn? |
Construcdead min of meer wel. Hatesphere is moderne "thrash" met ontoegelijk hard beukende stukken.
|
Ik ken alleen nog zo'n refreintje van 'feel like a guttersnip standing in line, deciding his lifeline by rolling the dice'.
Vet nummer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan vind je de nieuwe cd ook zeker vet. |
aanwezig (y)
|
ow, kut morgen al, dat gaat niet meer lukken ahaha, die hele show vergeten. Ik zie ze vast nog wel eens :)
|
Moet werken. :/
|
Kutsmoesjes!
|
:(
|
Heersch! \m/
Ik heb er verdomme zin an. |
Zo, het was me weer een leuk partijtje (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |