![]() |
Oktobermeet!
Na lang overleg met bepaalde leden die s.com en een bepaald ander forum bezoeken zijn wij gezamelijk tot een conclusie gekomen. Deze conclusie is dat het tijd is voor een meet, deze keer in het noorden des lands, in de maand oktober, ter ere van de verjaardag van een zekere forummer (:o).
Deze bepaalde forummer is zelf niet in staat naar meets te komen wegens gebrek aan monetaire mogendheden, en aangezien hij zo immens populair is dacht men: Komt de berg niet naar Mohammed, dan komt Mohammed wel naar de berg! Deze forummer, zoals menigeen ondertussen al wel doorheeft, is ondergetekende, en hij zou de aanwezigheid van velen van jullie waarderen in het wonderschone Groningen, rond eind oktober. Mijns inziens heb ik gezegd wat ik moest zeggen, dus nu geef ik de fakkel over aan jullie allen, laat weten of je komt, zo ja wanneer je het beste schikt en dat soort saaie details. (N.B. Het "verjaardags" gedeelte is puur voor de sier, maar mocht je je geroepen voelen iets mee te nemen, koffie is altijd welkom (y) ) |
Ik kom natuurlijk.
|
Ohja iets met vrij vragen en werk enzo, dus wel graag op tijd een datum :o
|
klinkt goed eh. Hou je van lekkere sterke espresso?
|
:bloos: Ik hou van je, echt waar.
|
Hihihihi
ik kom niet :) :) :) |
Ik hou van mocca koffie<3
|
Ja, pf, en dan kom je zeker weer niet opdagen :)
|
Ja haha erg leuk Colin, kom nou maar gewoon :P
Als je nu een treinkaartje koopt kost het je maar 9,95 (y) |
Ik zal het overwegen :)
|
:d
|
Non, jij komt ook, al moet ik je aan je teruggegroeide okselhaar hierheen sleuren :mad:
|
Eh...right...dat zal vast pijn doen :o
Ik zal het overwegen. |
Oh, en ik heb nog een pak echte Arabicana bonen liggen. Dat schijnt elite koffie te zijn.
|
Ik overweeg ook.
|
Citaat:
|
:o
|
Ik kom, want dat is wat iedereen stiekem wil.
|
ja zeg, als we heel DK gaan uitnodigen trek ik mijn belofte om voor iedereen te koken toch echt in hoor :D
Maar verder zal ik er natuurlijk zijn :) |
Ik ben geen fanatieke Kantine- lid, maar ik vind het altijd gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten! :)
|
Iedereen is welkom :)
|
Citaat:
|
Mag ik ook komen ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Groningen....heb je daar een visum voor nodig?
|
Citaat:
Ik kom wel, maar niet eind oktober. Dan heb ik tentamens. :o Of op de vrijdag *gaat planning halen* Week 42 kan ik nog wel, dat is van ma 17 tm vr 21 oktober. :o |
Pffff, Maastricht-Groningen. Lekker eindje rijden. :p
Nee. :) |
Ik wil ook komen omdat de TS sexy is :bloos:
maar waarschijnlijk doe ik dat niet :o |
Sjoerd toch! waarom niet?
ben ik ook welkom? :o |
Ymir, als ik nou eens een dag eerder kom!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Groningen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
En nu weer ontopic! Wie: EImier, Meelfriek, TRA, Sarah, Lorraine Wanneer: Week 42 Waar: Groningen-gehucht |
Citaat:
|
Citaat:
Oja, daar las ik even over heen :cool: |
Citaat:
En inderdaad.. ontopic. |
Citaat:
|
Hopelijk kan ik - als ik kom - met de auto komen :')
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar naar groningen met de trein zie ik niet zitten. Sorry :) |
Citaat:
Je hoeft niet persé naar colleges. Dat is de magie van studeren :) :) :) :) :) :) :) :) :) MVG, LN. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |