![]() |
Letterlijk je "lifestyle" omgooien
Stel je wilt je hele lifestyle omgooien op het gebied van lichamelijke beweging en voeding. Hoe en waar begin je dan? Ik zou niet weten waar ik informatie over goede voeding vandaan moet halen of informatie over het goed opbouwen en op peil houden van een goede conditie.
De site van het "voedingscentrum" is er dan wel, maar echt uitgebreid is de site niet. Misschien kan dit een overzichtelijke topic worden voor iedereen met allemaal informatie over goede voeding, conditietraining, krachttraining, geestelijke trainig (je moet immers een eetpatroon gaan veranderen) etc. Alle links die je hebt zijn hier dus welkom. Hopelijk hebben we hier wat aan. :confused: :p |
haai banaantje,
qua voeding: het is belangrijk dat je al je voedingstoffen per dag binnen krijgt. dat is: fruit, brood, vlees, groenten en melk produkten. (en minimaal 2 liter water per dag) qua beweging: minimaal een half uur per dag beweging, dat kan van alles zijn, ook wandelen. voor verdere kracht en conditie vragen moet je niet bij mij zijn... :D groetjes, miep |
Citaat:
|
|
Bedankt.
Geen sites over voeding? :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |